بنیاد مسکن به جوانان زمین می دهد

رییس بنیاد مسکن کشور از طرح جامع مسکن در جهت خانه دار کردن مردم خبر داد و اعلام کرد: با تصویب این طرح شهروندانی که نتوانستند از مسکن مهر بهره مند شوند، می توانند خانه دار شوند.
  • دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 ساعت 11:39

18 هکتار از اراضی بنیاد مسکن به جوانان فاقد مسکن شرق استان تهران واگذار می شود. با حضور مسئولان کشوری، مراسم واگذاری زمینهای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شرق استان تهران با هدف ارائه به جوانان فاقد مسکن و اهالی روستا در شهرستان دماوند برگزار شد.

مراسم واگذاری زمینهای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شرق استان تهران دماوند ظهر امروز با حضور رییس بنیاد انقلاب اسلامی، قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن کل کشور و مدیران محلی و مسئولان شهرستان دماوند برگزار شد.در این طرح 18 هکتار از اراضی بنیاد مسکن به صورت زمین در قطعات 300 متری و 100 واحد مسکونی در بهترین نقطه روستای وادان با مشارکت بنیاد مسکن به جوانان فاقد مسکن و اهالی این روستا واگذار خواهد شد.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن کل کشور با اشاره به فعالیت حساب 100 امام(ره) در راستای کمک به محرومین سراسر کشور اظهار داشت: امروز شاهد آغاز طرحی برای اقشار کم بضاعت و کسانی هستیم که از توان بالایی برای ساخت و خرید مسکن برخوردار نیستند.

حجت الاسلام محمدعلی رضایی این حرکت را در جهت تحقق نظرات مقام معظم رهبری خواند و افزود: واگذاری زمین و ساخت مسکن با حفظ جمعیت روستایی و جلوگیری از سریز جمعیت به شهرها در حال انجام است. وی از مردم خواست تابا کمک به حساب صد امام(ره) بنیاد مسکن را در کمک به نسل جوان بیشتر یاری کنند.در ادامه رییس بنیاد مسکن کشور از طرح جامع مسکن در جهت خانه دار کردن مردم خبر داد و اعلام کرد: با تصویب این طرح شهروندانی که نتوانستند از مسکن مهر بهره مند شوند، می توانند خانه دار شوند.

 علیرضا تابش یادآور شد: واگذاری زمینهای روستای وادان به جوانان و روستاییان با هدف جذب و جلوگیری از مهاجرت جوانان و رونق هرچه بهتر کشاورزی است که امیدواریم این مهم تحقق یابد.در بخش پایانی مراسم، کلنگ زنی حسینیه قمربنی هاشم انجام شد. شایان ذکر است که زمین این حسینیه به مساحت 200 مترمربع توسط شخص خیری به نام مرحوم حاج محمد مرزبان اهدا شده بود.


ثبت نظر

ارسال