همایش مسائل حقوقی ساختمان؛ میزبان نیامد!

دومین همایش ملی مسائل حقوقی صنعت ساختمان صبح امروز بدون حضور معاون وزیر راه و شهرسازی به‌عنوان میزبان همایش برگزار شد
  • چهارشنبه 30 بهمن 1392 ساعت 16:33

به گزارش خبرگزاری تسنیم، همایش ملی مسائل حقوقی صنعت ساختمان با موضوع الزامات قانونی در قراردادهای ساختمانی راس ساعت 9 صبح در سال همایش مرکزی تحقیقات راه، مسکن و ساختمان آغاز به‌کار کرد. این در حالی بود که میزبان اصلی همایش یعنی شکرچی‌زاده رئیس مرکز تحقیقات در این همایش حضور نداشت.

پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم و سرود جمهوری اسلامی ایران، حسن تابش، دبیر علمی همایش به‌عنوان اولین سخنران پشت تریبون رفت و با بیان این‌که آمادگی حضور در این همایش را نداشتم، گفت: نوشته‌ای هم ندارم که از روی آن صحبت کنم. وی در این همایش به ذکر خاطره‌ای بسنده کرد.این در حالی بود که بر اساس برنامه زمانبندی «دومین همایش مسائل حقوقی صنعت ساختمان: الزامات قانونی قراردادهای ساختمان» نام تابش به‌عنوان دبیر همایش و سخنران اول درج شده بود.

در این همایش سید محمد پژمان، معاون وزیر راه و شهرسازی نیز طی سخنانی از شیوه عقد قراردادها در حوزه ساختمان انتقاد کرد و گفت: مشتاق بودم بدانم نتیجه همایش قبلی تا به امروز به کجا رسیده است و آیا دبیرخانه موضوعات سال گذشته را پیگیری کرده تا بتوانیم از نتایج آن راه‌حل مناسبی برای آینده پیدا کنیم.همچنین بختیاری دبیر اجرایی همایش مذکور نیز به ایراد سخنانی با موضوع گواهینامه فنی پرداخت و به تبعات حقوقی رعایت نکردن دستورالعمل‌های ساخت برای مجری و مسئول ساختمان اشاره کرد.

این همایش ساعت 18 امروز به کار خود پایان می‌دهد.


ثبت نظر

ارسال