ادعای کاهش 30 درصدی قیمت مسکن تا پایان امسال

نشریه پنجره ایرانیان، سال هفتم ، شماره 75، دیماه 1392

عضو کمیسیون عمران مجلس نهم از کاهش قیمت مسکن و نرخ اجاره‌بها تا پایان امسال در پی کاهش قیمت تمام شده مصالح ساختمانی و کالاهای وارداتی ساختمانی خبر داد.
  • یکشنبه 1 دی 1392 ساعت 18:20

 عباس فلاحی باباجان، با بیان این مطلب علت اصلی این موضوع را گشایش در مذاکرات هسته‌ای ایران با گروه 1+5 دانست و گفت: این موضوع باعث می‌شود تمام مسایل اقتصادی متاثر از توافقنامه با ثبات حرکت کرده و بهبود نسبی در تمام بخش‌های مختلف آن حاکم شود.

نماینده مردم هریس در مجلس نهم به حوزه مسکن اشاره کرد و گفت: در این بخش نیز قیمت تمام شده مصالح ساختمانی به صورت قابل توجهی با کاهش مواجه می‌شود و باید شاهد روند نزولی قیمت کالاهای وارداتی ساختمانی به کشور باشیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس نهم تأکید کرد: این موضوع باعث می‌شود که قیمت مسکن و نرخ اجاره‌بها نسبت به ماه‌های اخیر روند نزولی با شیب تند داشته باشد. نماینده مردم هریس در مجلس تأکید کرد: پایین آمدن نرخ تورم کاهش نرخ ارز و گشایش ال‌سی داخلی و خارجی از مهمترین نتایج توافقنامه بوده است که بخش مسکن را نیز تحت تأثیر خود قرار خواهد داد. این نماینده اظهار امیدواری کرد که تا پایان امسال نرخ تورم در بخش مسکن 20 تا 30 درصد با کاهش مواجه شود.


ثبت نظر

ارسال