حضور ایران در نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان در باکو

نشریه پنجره ایرانیان، سال هفتم ، شماره 74، آذرماه 1392

شرکت‌های ایرانی با حضور چشمگیر در نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان در باکو توانمندی‌های تولیدی‌، فنی و مهندسی کشورمان را در این زمینه به معرض نمایش گذاشتند. به گزارش واحد مرکزی خبر از باکو، در این نمایشگاه 490 شرکت از32 کشور مختلف جهان ازجمله آلمان، ایتالیا، یونان، روسیه، ترکیه و فنلاند حضور دارند.
  • جمعه 1 آذر 1392 ساعت 16:51

تجهیزات گرمایشی و سرمایشی ساختمان، لوازم ایمنی و بهداشتی ساختمان، فن‌آوری‌های مربوط به ساخت و ساز، تجهیزات لوله‌کشی ساختمان، تجهیزات ذخیره انرژی، مصالح ساختمانی، سرامیک و کاشی و ماشین‌آلات ساختمان‌سازی از جمله محصولات به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه است.

مسئولان شرکت‌های ایرانی فعال در صنعت ساختمان با اشاره به استقبال مشتریان خارجی از کیفیت و قیمت تولیدات ایرانی، تاکید کردند تحریم‌ها نتوانسته مانع حضور فعال کشورمان در بازارجهانی صنعت ساختمان شود. در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان در باکو 22 شرکت از کشورمان حضور دارند که در مقایسه با نمایشگاه‌های سال‌های قبل افزایش حضور شرکت‌های کشورمان را در این نمایشگاه نشان می‌دهد. حامد نانکلی مدیرفروش شرکت شیشه‌سازی کاوه با اشاره به صادرات محصولات این شرکت به 52 کشور جهان گفت: تولیدات صنایع ساختمانی ایران از لحاظ کیفیت و قیمت قابل رقابت با محصولات مشابه اروپایی است. منصور یزدی‌زاده معاون بازاریابی شرکت ذوب آهن اصفهان نیز با اشاره به اینکه این شرکت چندین‌بار به عنوان صادرکننده نمونه انتخاب شده است، افزود: برغم تحریم‌های ظالمانه غرب، کیفیت و قیمت مناسبات تولیدات ذوب آهن باعث افزایش تقاضا از سوی مشتریان خارجی شده است. رییس شرکت کاسپی آذربایجان که در زمینه فروش لوازم ایمنی ساختمان فعالیت می‌کند با تاکید براینکه مشتریان علاقه زیادی به محصولات تولیدی ایران دارند، ابراز امیدواری کرد این شرکت امسال یک قرارداد خرید با ایران امضا کند.

مدیرفروش شرکت سیمان فیروزکوه نیز با تاکید براینکه صادرات این شرکت پنجاه درصد افزایش داشته است، افزود این شرکت صادرات 300 هزار تن سیمان در سال جاری را در دستور کار دارد.امیر زند مسئول هماهنگی شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی ساختمان نیز با گلایه از مسئولان اقتصادی ذیربط کشورمان در باکو‌، ابرازامیدواری کرد برای تقویت و تداوم این روند مسئولان ذیربط زمان و توجه بیشتری اختصاص دهند. 


ثبت نظر

ارسال