دغدغه 18 تولیدکننده پروفیل یو پی وی سی ایران

پنجره ایرانیان: اقتصاد مقاومتی از جمله مباحثی است که این روزها زیاد شنیده می شود. از ارگان های دولتی در عرصه صنعت گرفته تا تولیدکنندگان خصوصی! گاها شاهد تفسیرهای متفاوتی از اقتصاد مقاومتی نیز هستیم. اما حمایت از تولید داخلی یکی از راه های رسیدن به اقتصاد مقاومتی ست که همگان از هر رویکرد و جایگاهی بر آن صحه می گذارند.
  • سه شنبه 9 تیر 1394 ساعت 17:4

اقتصاد مقاومتی از جمله مباحثی است که این روزها زیاد شنیده می شود. از ارگان های دولتی در عرصه صنعت گرفته تا تولیدکنندگان خصوصی! گاها شاهد تفسیرهای متفاوتی از اقتصاد مقاومتی نیز هستیم. اما حمایت از تولید داخلی یکی از راه های رسیدن به اقتصاد مقاومتی ست که همگان از هر رویکرد و جایگاهی بر آن صحه می گذارند.صنعت در حال توسعه در و پنجره یو پی وی سی با اتکا بر تولید کنندگان پروفیل در ایران گام های مهمی در مسیر اقتصاد مقاومتی برداشته ؛ و اگر این روند رو به رشدی که از سال 84 تا امروز طی شده دستخوش اتفاقات و موانع نشود، پیش بینی می شودتا چند سال دیگر کشور ما در این حوزه کاملا به مرز خودکفایی برسد و این چیزی نیست جز اقتصاد مقاومتی که هیچ عامل خارجی و داخلی چون تحریم و نوسانات ارزی و... نمی‌تواند بر آن تاثیرگذار باشد. اما تولید در کشور ما بعضا به مثابه دویدن در سنگلاخ است. با آغاز سال جدید صنعت تولید پروفیل یو پی وی سی حرف های زیادی برای گفتن دارد. همچنان که تولیدکنندگان پروفیل یو پی وی سی ایران هم حرف هایی برای گفتن دارند؛ حرف هایی از جنس مشکلات و موانع؛ نگرانی از چالش ها و تهدیدهای برهم زننده رقابت سالم.
از همین رو نشریه پنجره ایرانیان در راستای رسالت رسانه ای خود پای درد دل 18 تولید کننده پروفیل نشسته تا شاید با انعکاس مشکلات و دغدغه های آنها گامی در رسیدن به اقتصاد مقاومتی برداشته باشد. پاسخ شرکت های تولیدکننده پروفیل یو پی وی سی به نشان تجاری دیوا، وین کلاس، دکتر وین، پنجره عایق صدفی، پرشین پی وی سی مانا، آک پروفیل، رئال وین، ماژول، تک نما پی وی سی سپاهان، همارشتن، بست ویژن، فناور پلاستیک سپاهان، اورتا،تاپ پروفیل،اکسیرآسا ایده آل، ای بی آی(ABI)، فن پلاست توس و میراب پروفیل به سوال نشریه پنجره ایرانیان را می خوانید؛ با این توضیح که ترتیب قرار گرفتن پاسخ های ارسالی به ترتیب دریافت دیدگاه ها و نظرات بوده و دلیلی بر برتری و یا مزیتی برندها نسبت به یکدیگر نیست. سوال پنجره ایرانیان این بود:
مهمترین مشکلی که طی یک سال گذشته در مسیر تولید پروفیل یو پی وی سی با آن مواجه شدید، چه بود؟

برای مشاهده فایل کامل گزارش به صورت پی دی اف اینجاکلیک کنید.

 

نشریه پنجره ایرانیان - سال هشتم - شماره 91 - اردیبهشت 94


ثبت نظر

ارسال