در گفتگو پنجره ایرانیان با غلامحسین شبانی عنوان شد

3 عامل برتری شیشه‌های سینا نشکن

غلامحسین شبانی:34 سال فعالیت مستمر و تولید صنعتی در صنعت شیشه، نشان از تجربه، تخصص و مهارت و البته اعتماد مردم به گروه صنعتی آبگینکو است.
  • یکشنبه 11 آبان 1393 ساعت 0:34

34 سال فعالیت مستمر و تولید صنعتی در صنعت شیشه، نشان از تجربه، تخصص و مهارت و البته اعتماد مردم به گروه صنعتی آبگینکو است. وقتی این گروه صنعتی در سال 1359 اقدام به تولید شیشه کرد و در سال 1389 هم کارخانه‌ای به نام سینا نشکن را برای تولید شیشه‌های دوجداره و سه جداره تمام صنعتی و همچنین خط تولید شیشه‌های سکوریت و لمینیت را تاسیس کرد، همگان دریافتند که آینده از آن شرکت‌هایی است که البته ریشه‌ای عمیق در صنعت و اعتمادی وسیع در نزد مردم و فعالان صنعت ساختمان و البته تولیدکنندگان در و پنجره‌های دوجداره دارند. غلامحسین شبانی، در مقام مدیرعامل گروه صنعتی آبگینکو و البته مدیریت شرکت سینانشکن در گفتگوی اختصاصی با پنجره ایرانیان، ضمن تشریح فعالیت و محصولات تولیدی در این گروه صنعتی، تاکید می‌کند که وجود کارگاه‌های زیر زمینی تولید غیراستاندارد شیشه‌های ساختمانی از مهمترین مشکلاتی است که این صنعت را تهدید می‌کند و نبود نظارت کافی دستگاه‌های مربوطه باعث بروز مشکلاتی برای این صنعت شده است. او در پاسخ به این سوال که مزیت و برتری شیشه‌های تولیدشده با برند شناخته‌شده سینانشکن چیست؟ می‌گوید: کیفیت، زمان و قیمت، سه عامل اصلی برتری ومزیت محصولات شرکت آبگینکو در قبال محصولات دیگر شرکت‌ها می‌باشد و این شرکت به عنوان یک شرکت تولید شیشه‌های صنعتی همواره تعهد 100 در صدی در برابر مشتریان دارد و همواره می‌کوشد تا محصولاتی با بالاترین کیفیت تولید و به دست مشتریان برساند. این گفتگو را بخوانید:

برای مشاهده فایل پی‌دی‌اف‌ اینجا کلیک کنید.

  •    انگیزه و هدف شما از ورود به صنعت تولید شیشه‌های دوجداره، سکوریت و لمینیت و ... چه بوده است؟

هدف و انگیزه‌ام از انتخاب این صنعت، تولید محصولات با کیفیت و پیشرفته با تکنولوژی روز دنیا در جهت پیشرفت و ارتقای صنعت شیشه ایران و اثر آن بر بهبود کیفیت زندگی در ساختمان‌ها و فراهم آوردن آرامش برای مردمان عزیزمان است، چرا که این حق مردم است که بهترین کالا‌ها را در اختیار داشته باشد. ببینید امروزه شیشه استاندارد در همه مصارف و کاربردها یک اصل پذیرفته شده است و این موضوع به ویژه در ساختمان‌ها از حیث جلوگیری از هدررفت انرژی، امنیت ساختمان‌ها و زیبایی ساختمان‌ها اهمیت دوچندانی دارد و به همین دلیل آبگینکو در صدد تولید و عرضه شیشه‌ با بالاترین استاندارد ممکن متناسب با نیاز بازار و مردم است.

  •   شرکت آبگینکو از چه سالی فعالیت خود را شروع کرده و در حال حاضر چه شیشه‌هایی را برای مصارف مختلف تولید می‌کنید؟

سابقه فعالیت رسمی گروه صنعتی آبگینگو به سال 1359 برمی‌گردد که تا اینکه پس از 30 سال فعالیت در زمینه تولید شیشه‌های مختلف ساختمانی، در سال 1389 متناسب با نیاز بازار و شناخت از نقش و اهمیت نسل جدید شیشه‌ها، کارخانه‌ای با نام سینا نشکن را در سال 1389 راه اندازی‌ کردیم که در این کارخانه، شیشه‌های دوجداره و سه جداره تمام صنعتی با بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا تولید می‌شود و همزمان خط تولید شیشه سکوریت را نیز راه‌اندازی کردیم و در حال حاضر با تولید شیشه‌های نظیر دوجداره، سه جداره، سکوریت، لمینیت، ضد گلوله، طراحی، سندپلاست، 20 میلی‌متر، کریستال و... آماده خدمت‌رسانی به مردم عزیزمان هستیم و به نیاز‌های مشتریان پاسخ می‌دهیم.

  •  ماشین‌آلات مورد استفاده در شرکت آبگینکو دارای چه استانداردهایی است و نیروهای شاغل در شرکت دارای چه مهارت‌ها و تخصص‌هایی هستند؟

تجربه 34 سال فعالیت گروه صنعتی آبگینکو در صنعت تولید شیشه، خود گواهی روشن از تخصص و مهارت بالای نیروی شاغل در این مجموعه است و همواره تلاش می‌کنیم که تیم فنی و مهندسی متناسب با دانش روز و تازه‌ترین فناوری‌ها، آموزش‌ها و تجربیات جدید را به نیروی شاغل در مجموعه صنعتی آبگینکو انتقال دهد. در خصوص ماشین‌آلات هم باید تاکید کنم که تمامی این ماشین‌آلات با برند optimac ایتالیا و دارای استانداردهای اروپایی و البته استاندارد CE اتحادیه اروپاست، چرا که هدف در آبگینکو، یک چیز است؛ تولید استاندارد برای دیدن لبخند رضایت مردم.

  •  روند استقبال صنعت‌گران و مشتریان از محصولات و خدمات شرکت به چه نحوی است و برنامه شما برای گسترش دایره محصولات، خدمات و مشتریان چیست؟

بگذارید صادقانه بگویم که اگر نبود رضایت و استقبال مردم و مصرف‌کنندگان، طی کردن یک راه 34 ساله تولید صنعتی با همه دشواری‌های آن ممکن نبود. خدا را شکر می‌کنیم که روند استقبال صنعتگران و مشتریان عزیز از محصولات و خدمات ارائه شده توسط شرکت آبگینکو و شیشه‌های سینانشکن بسیار عالی بوده و به امید خدا در آینده‌ای نه چندان دور، چند خط تولید شیشه‌های دوجداره و شیشه‌های هود و گاز روکار را نیز به بهره‌برداری می‌رسانیم و تمامی محصولات دارای گارانتی پنج ساله است. نکته مهم دیگر اینکه تمامی شیشه‌های مورد استفاده در شرکت دارای گرید A بوده و از نوع فلوت است که با نظارت دقیق و بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  •   مزیت و برتری محصولات و خدمات شرکت ابگینکو چیست و تا چه اندازه در برای محصولات و مشتریان مسئولیت‌پذیر هستید؟

کیفیت محصول، زمان پاسخ به سفارشات، قیمت مناسب و منطقی با حفظ کیفیت و استاندارد، 3ه عامل اصلی برتری شرکت آبگینکو و محصولات تولیدی ما در قبال سایر محصولات دیگر شرکت‌ها محسوب می‌شود و این شرکت به عنوان یک شرکت تولید شیشه‌های صنعتی همواره تعهد 100 درصدی در برابر مشتریان دارد و همواره می‌کوشد تا محصولاتی با بالاترین کیفیت تولید و به دست مشتریان برساند.

  •  استفاده از شیشه‌های تولیدی شرکت در تولید در و پنجره‌های دوجداره تا چه میزان باعث جلوگیری از انتقال انرژی و ورود آلاینده‌ها به داخل ساختمان می‌شود؟

ببینید بخش زیادی از هدررفت انرژی در بازشوها به واسطه استفاده از شیشه‌های غیراستاندارد صورت می‌گیرد که در عمل مزیت و برتری در و پنجره‌های دوجداره با استفاده از این نوع شیشه‌ها زیر سوال می‌رود. افزون بر اینها، بروز برخی مشکلات، نظیر عرق کردن درون شیشه‌های دوجداره و افت کیفیت آنها و مخدوش شدن زاویه دید مردم هم خود نشان می‌دهد که باید نقش شیشه‌های دوجداره استاندارد را دستکم برای نشان دادن واقعی بودن استاندارد در و پنجره‌های دوجداره جدی بگیریم. مردم از یک پنجره دوجداره انتظار آرامش محیط کار و زندگی، کاهش مصرف انرژی و زیبایی نمای داخلی و بیرونی ساختمان را دارند، و با این 3 انتظار روشن مصرف کننده بدیهی است که شیشه‌های دوجداره استاندارد، برگ برنده برای تولید‌کنندگان در و پنجره خواهد بود که دنبال رضایت همیشگی مشتریان هستند.

  •   شیشه‌های تولیدی با نشان سینانشکن در چه استان‌هایی قابل عرضه است و ظرفیت تولیدی شرکت چه میزان برآورد می‌شود؟

این شرکت دارای مزیت تحویل تمامی محصولات خود از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب کشور است و در حال حاضر ظرفیت تولید شیشه‌های دوجداره و سه جداره و سکوریت به طور میانگین هر کدام 400 متر مربع در یک شیفت کاری برآورد می‌شود که به دلیل تقاضای روز افزون در صدد راه‌اندازی خطوط تولید جدید در آینده هستیم تا مدت انتظار مشتریان برای دریافت سفارشات‌شان را به حداقل برسانیم.

  •  در حال حاضر مهمترین مشکل و تهدیدی که صنعت شیشه‌ را در برمی‌گیرد چیست و چه پیشنهادی برای ارتقای وضعیت صنعت دارید؟ فکر می‌کنید نظارت نهادهای دولتی و دیگر نهادهای صنفی بر فرایند استفاده از شیشه‌های تولید شده در ایران چگونه است و برای جلوگیری از استفاده از شیشه‌های غیراستاندارد چه اقدامی باید صورت گیرد؟

واقعیت این است که وجود کارگاه‌های زیر زمینی و تولیدات نا‌مرغوب از مهمترین مشکلاتی است که صنعت شیشه‌های دوجداره را تهدید می‌کند و نبود نظارت کافی دستگاه‌های مربوطه، باعث بروز مشکلاتی برای این صنعت شده است. انتظار می‌رود با توجه به حساسیت شیشه‌های ساختمانی در امنیت، بهبود کارایی انرژی ساختمان‌ها و زیبایی ساختمان، نظارت جدی‌تری بر این صنعت صورت پذیرد.

  •   استاندارد مواد اولیه استفاده شده در تولید شیشه‌های شرکت به چه نحوی است که بتواند رضایت مشتریان و مردم را به همراه داشته باشد؟

تمامی مواد مصرفی که در تولید محصولات این شرکت استفاده می‌شود، از نوع درجه یک و از کشور‌های نظیر آلمان، لهستان و ترکیه تهیه می‌شود و تمامی این محصولات دارای استاندارد CE اروپا می‌باشد. شرکت آبگینکو به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت شیشه همواره می‌کوشد تا بهترین محصولات و با کیفیت‌ترین محصول را تولید کند تا همواره رضایتمندی مشتریان را کسب کند.

  •  شرکت چه ضمانت‌ها و خدمات پس از فروشی را برای تولیدات و محصولات خود در نظر گرفته است؟

تمامی محصولات این شرکت دارای 5 سال گارانتی است و البته شرکت همواره خود را 100 درصد در برابر مشتریان و مصرف‌کنندگان متعهد می‌داند.

  • نظر و پیشنهاد شما به نشریه پنجره ایرانیان به عنوان نشریه مرجع صنعت در و پنجره ایران چیست و چه سخنی با تولیدکنندگان در و پنجره ایران دارید؟

در انتها از تمامی مشتریان عزیز، همکاران گرامی و شرکت‌های در و پنجره‌ساز تشکر می‌کنم که شرکت آبگینکو را برای همکاری انتخاب می‌کنند. از نشریه پنجره ایرانیان هم کمال تشکر را دارم که این فرصت را به گروه صنعتی آبگینکو داد تا بتواند خدمات و محصولات‌اش را معرفی کند و از شما و به ویژه از آقای شفقت هم بابت همه زحماتی که برای ما می‌کشند، تشکر و قدردانی می‌نمایم. 

نشریه پنجره ایرانیان، سال هشتم، شماره 85،آبان ماه 1393


ثبت نظر

ارسال