نور، تصویر و هوای سالم با توری‌های پیشرو پاسارگاد

اشاره: هر سال ابتکاری جدید، تولید بیشتر و خدمات متنوع‌تر و البته گسترش بیشتر شبکه فروش را باید از شرکت توری‌ساز پیشرو پاسارگارد انتظار داشت. مهندس شکرچی مدیرعامل و همکاران‌اش در این شرکت پیشرو و مبتکر در صنعت تولید نسل جدید توری‌های در و پنجره ایران همچنان استوار بر اهداف خود یعنی کیفیت برتر و تولید استاندارد با خدمات شایسته مشتریان امیدوارند تا دیگر تولیدکنندگان صنعت توری‌های در و پنجره را به رقابت سالم و شفاف البته با هدف ارتقای استانداردها و خدمات تشویق کنند.
  • دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 ساعت 12:20

میزان تولید توری‌ها در پیشرو پاسارگاد در حال حاضر به روزانه 300 دهنه توری رسیده، اما مدیران این شرکت از آمادگی خود برای تولید تا 500 دهنه توری خبر می‌دهند. اگر از تنوع محصولات و کاربری توری‌های پیشرو پاسارگاد بخواهید اطلاع بیشتری داشته باشید، مهندس شکرچی می‌گوید: در حال حاضر محصولات این شرکت مشتمل بر انواع توری‌های رولینگ در سه تیپ بازشوی عمودی، افقی تک لنگه و افقی دو لنگه بوده که توری‌های عمودی نیز با دو سیستم قفل تولید و عرضه می‌شود. توری‌های پلیسه هم در تیپ تک فریم و دبل فریم می‌‌باشد که هر کدام در دو تیپ‌های عمودی و افقی تک و دولنگه عرضه خواهد شد، همچنین توری‌های ثابت و لولایی نیز با پروفیل‌های ظریف و کاربری آسان نیز جزء سبد محصولات این شرکت است و تیم تحقیق و توسعه (R&D) در حال بررسی و افزایش محصولات جدیدی به جمع محصولات شرکت توری‌ساز پیشرو پاسارگاد است که هر کدام از این محصولات کاربری‌های خاص خود را مبنی بر محل نصب و شرایط استفاده آنها دارند.  این گفتگو را در آستانه فصل تابستان و گرم شدن بازار برای فعالان صنعت توری‌های در و پنجره از دست ندهید با این یادآوری که مدیرعامل شرکت می‌گوید در تمامی محصولات شرکت توری‌ساز پیشرو پاسارگاد، تامین حداکثری نور از طریق در و پنجره‌ها، شفافیت تصویری از نگاه به بیرون ساختمان و امکان بهره‌گیری از هوای سالم بدون ورود حیوانات موذی و گرد و غبار پیش‌بینی شده است.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

برای مشاهده متن گفتگو به صورت پی‌دی‌اف اینجا کلیک کنید

 در حال حاضر ظرفیت تولید شرکت توری‌ساز پیشرو پاسارگاد به چه نحوی است و دوره انتظار مشتریان برای دریافت سفارشات‌شان چگونه است؟
ظرفیت تولید شرکت توری‌ساز پیشرو پاسارگاد با توجه به افزایش مشتریان و تقاضا در سال 1393 روزانه به 300 دهنه توری رسیده که طبق برنامه پیش‌بینی شده ظرفیت تولید روزانه تا 500 دهنه توری پبش‌بینی شده است، همچنین زمان تحویل سفارشات از تاریخ تأیید سفارش، حداکثر 4 روز کاری برای سفارشات سفید رنگ و 7 روز کاری برای سفارشات رنگی تعیین شده که این زمان با توجه به حجم سفارشات اخذ شده در روز متغیر خواهد بود. 
 عمده توری‌هایی که در حال حاضر توسط شرکت توری‌ساز پیشرو پاسارگاد تولید و به بازار عرضه می‌شود، چیست و هرکدام متناسب با کدام کاربری طراحی شده است؟
این شرکت به عنوان اولین و بزرگترین تولید‌کننده توری‌های درب و پنجره مفتخر است که با دارا بودن بیشترین تنوع محصول، پاسخگوی تمامی نیازهای مشتریان خود در سطح کشور باشد. در حال حاضر محصولات این شرکت مشتمل بر انواع توری‌های رولینگ در سه تیپ بازشوی عمودی، افقی تک لنگه و افقی دو لنگه بوده که توری‌های عمودی نیز با دو سیستم قفل تولید و عرضه می‌شود. توری‌های پلیسه هم در 2 تیپ تک فریم و دبل فریم می‌‌باشد که هر کدام در تیپ‌های عمودی و افقی تک و دولنگه عرضه خواهد شد، همچنین توری‌های ثابت و لولایی نیز با پروفیل‌های ظریف و کاربری آسان جزء سبد محصولات این شرکت است و تیم تحقیق و توسعه (R&D)در حال بررسی و افزایش محصولات جدیدی به جمع محصولات شرکت توری‌ساز پیشرو پاسارگاد است که هر کدام از این محصولات کاربری‌های خاص خود را مبنی بر محل نصب و شرایط استفاده آنها دارند.
 در 3 سال اخیر شما تلاش کرده‌اید تا دایره مشتریان شرکت را به سایر استان‌های کشور گسترش دهید، الان در چه استان‌هایی محصولات شرکت قابل ارائه است؟
شرکت توری‌ساز پیشرو پاسارگاد از سراسر ایران و از شهر‌های بزرگ و کوچک مشتریان خود را دارد و بر طبق سیاست اتخاذ شده در سال 92 دفاتر فروش مستقیم خود را در مراکز استان‌ها ی البرز و مازندران و خراسان رضوی و گیلان تأسیس کرده تا بتواند مشتریان خود را بیش از پیش پشتیبانی کند و افزایش این دفاتر در استان‌های دیگر نیز در برنامه کار قرار دارد.
 شما و همکاران‌تان تا چه میزان آمادگی دارید تا مسوولیت تامین توری‌های پروژه‌های بزرگ را بر عهده بگیرید؟
با توجه به ظرفیت تولید مذکور در سؤال اول این شرکت قادر است که برای پروژه‌های انبوه نیز محصولات خود را ارائه دهد، ولی با توجه به اینکه عمده مشتریان ما تولید‌کنندگان درب و پنجره هستند، عمده تولیدات برای عرضه به این دسته مشتریان تخصیص می یابد. 
 کیفیت مواد اولیه به کار رفته در توری‌های ساخت شرکت توری‌ساز پیشرو پاسارگاد چگونه‌است؟
مواد اولیه مصرفی در این شرکت شامل پروفیل آلومینیوم تهیه شده از بیلت خالص آلومینیوم 6063 و تولید آن به صورت سفارشی و طبق قالب‌های طراحی شده برای این شرکت بوده و یراق‌آلات مصرفی نیز از جنس پلاستیک صنعتی مقاوم و با کیفیت بالا بوده که تمامی مراحل تولید آن در داخل مجموعه شرکت توری‌ساز پیشرو پاسارگاد تولید و همچنین توری‌های مصرفی در محصولات نیز از نوع درجه یک می‌‌باشند. 
 به عنوان یک صنعت‌گر و کارشناس، علت زنگزدگی و عدم شفافیت برخی توری‌های ساخته شده به صورت سنتی و دستی در تامین روشنایی محیطی چیست؟
این نکته قابل ذکر است که تفاوت توری‌های سنتی با توری‌های تولیدی این شرکت در کیفیت متریال مصرفی در آنها می‌‌باشند که در توری‌های سنتی به دلیل استفاده از توری فلزی پس از گذشت زمان دچار تغییر شکل ظاهری و اکسید شدن تور شده و همچنین به دلیل جذب گرد و غبار ظاهر نامناسبی پیدا می‌‌کنند، در حالی‌که این شرکت از توری‌های با متریال الیاف پارچه عمل‌آوری شده و مقاوم در برابر انواع شرایط جوی و تابش اشعه‌های آفتاب بوده که به طول عمر  این محصول و حفظ شکل ظاهری آن کمک شایانی می‌کند.، همچنین در پروفیل‌های آلومینیومی به دلیل استفاده از پوشش رنگ کوره‌ای علاوه بر ظاهر زیبا کیفیت کلی محصول نیز افزایش می‌‌یابد.
 شرکت شما برای همکاری با مونتاژکاران و تولیدکنندگان در و پنجره‌ها جهت تأمین توری‌ها چه برنامه‌ای دارد؟
با توجه به اینکه عمده مشتریان ما، تولیدکنندگان درب و پنجره و به خصوص تولید‌کنندگان درب و پنجره یوپی‌وی‌سی هستند، سیاست کاری در این شرکت، عرضه محصولات با پشتیبانی کامل بوده و حتی در صورت نیاز تولید‌کنندگان به امور خدمات مربوط به اندازه‌گیری تا نصب و تحویل توری‌ها به مصرف‌کننده توسط شرکت توری‌ساز پیشرو پاسارگاد انجام شده و کلیه محصولات با خدمات پس از فروش و ضمانت ارائه می‌شوند. 
 راز استقبال از محصولات شرکت توری‌ساز پیشرو پاسارگاد چیست و چه برنامه‌ای برای نشاندن لبخند رضایت روی صورت مصرف‌کنندگان نهایی دارید؟
راز استقبال از محصولات ما به نظر این‌جانب خدمات پس از فروش گسترده شرکت، برخورد مناسب پرسنل با مشتریان، کیفیت محصولات و تنوع آن است که همه این‌ها را مدیون توجه و انتقادات و پیشنهادات مشتریان‌مان هستیم که با پیشنهادات سازنده خود ما را در رسیدن به این امر یاری می‌کنند و برنامه ما برای کسب رضایت بیشتر مشتریان وسعت دادن به خدمات مجموعه خواهد بود.
 با در نظر گرفتن روند رو به بهبود استفاده از نسل جدید و صنعتی توری‌های در و پنجره، فکر می‌کنید شرکت‌های معدود تولیدکننده این توری‌ها چه مسوولیتی برای صیانت از حقوق خود و مشتریان باید عهده دار شوند؟
با توجه به افزایش آگاهی مصرف‌کنندگان و همچنین قدرت تمیز محصولات با کیفیت از انواع دیگر، تولیدکنندگان این صنف باید در استفاده از متریال استاندارد اقدام کنند تا بتوانند در این بازار سهمی برای خود داشته باشند و طرز تفکر تولید محصولات بی‌کیفیت و ارزان قیمت را از ذهن خود بیرون کنند، زیرا مصرف کننده ایرانی بیشتر به دنبال کیفیت است. 
 در صورت استفاده از توریهای شرکت شما، چه مزیت‌هایی به در و پنجره‌ها و ساختمان‌ها افزوده می‌شود؟
حفظ ظاهر پنجره به دلیل همگونی توری با درب و پنجره کاربری آسان این محصولات و عدم اشغال فضا برای باز شدن توری به دلیل خاصیت جمع‌شوندگی این توری‌ها. 
 یکی از اصلی‌ترین دغدغه مصرف‌کنندگان نهایی توری‌ها، امکان شتسشوی توری‌ها، جلوگیری از وارد شدن گرد و غبار و حیوانات موذی به ساختمان و در عین حال امکان استفاده از هوای آزاد و روشنایی بیرونی است، شما برای پاسخ شایسته به این خواسته مشتریان چه تدابیری و ابتکاراتی اندیشیده‌اید؟
یکی از جدیدترین محصولات ما، توری پلیسه دبل فریم است که به جهت شستشوی توری می‌‌توان فریم داخلی را از چهارچوب اصلی جدا کرده و پس از شستشو مجدداً آن را در فریم خارجی نصب کرد. همچنین طراحی کلیه توری‌های این شرکت به صورتی است که پس از نصب روی چهارچوب پنجره هیچ فضایی برای عبور حشرات موذی باقی نمی‌‌گذارد. همچنین نوع بافت توری‌ها و جنس الیاف استفاده شده در آنها به گونه‌ای است که حداکثر تا 95 درصد چشم‌انداز بیرونی را حفظ می‌‌کند.
 شرکت شما از معدود شرکتهای دارای خط رنگ الکترواستاتیک جهت رنگ آمیزی پروفیل‌هاست؟ انگیزه و هدف شما از راه اندازی خط رنگ اختصاصی چه بوده است؟
می‌توان گفت که این مجموعه تنها شرکتی است که خط رنگ الکترواستاتیک و دستگاه تزریق پلاستیک را در داخل مجموعه خود دارا می‌باشد و انگیزه و هدف ما از راه‌اندازی خط رنگ ارائه توری‌ها با چهارچوب‌های همرنگ با درب و پنجره و ارائه خدمات متنوع تر و با کیفیت بالا به مشتریان بوده است . 
 چرا پروفیل‌های به کار رفته در توری‌های شرکت شما نه زنگ می‌زند و نه دچار خمیدگی و تاب برداشتن می‌شود؟
دلیل زنگ نزدن استفاده از پروفیل از جنس آلومینیوم بوده که دچار زنگ‌زدگی نمی‌شود همچنین به دلیل استفاده از پوشش الکترواستاتیک از اکسید شدن پروفیل نیز جلوگیری خواهد شد. همچنین به دلیل اینکه این پروفیل‌ها از بیلت خالص آلومینیوم تولید می‌شود از سختی استانداردی برخوردار بوده که باعث عدم تنش و پیچش در طول پروفیل‌ها می‌شود.
 چه توصیه‌ای به مردم و مصرف‌کنندگان دارید؟
توصیه من به عنوان اولین تولید کننده توری‌های مدرن درب و پنجره در ایران به مصرف‌کنندگان عزیز این است که در هنگام انتخاب نوع توری و شرکت‌های تولید کننده این محصولات حتماً به میزان گارانتی و خدمات پس از فروش و امکانات شرکت تولید کننده تحقیق کرده و سپس اقدام به تهیه توری کنند، همچنین برای انتخاب نوع توری متناسب با شرایط پنجره و محیط از مشاوره کارشناسان فروش آن شرکت استفاده کنند.

نشریه پنجره ایرانیان، سال هفتم، شماره 78-79، اردیبهشت 1393




ثبت نظر

ارسال