یونی‌‌وین؛ سرآمد کیفیت و پیشتاز در خدمات

اشاره: سابقه نزدیک به یک دهه حضور پروفیل یوپی‌وی‌سی «یونی‌وین» در ایران کافی است که دیگر نگران کیفیت این محصول دارای کیفیت جهانی و شایسته صادرات به کشورهای اروپایی نباشیم؛ به ویژه اینکه از سه سال پیش واردات و توزیع انحصاری این برند تحسین شده تولید شده و در ترکیه توسط یکی از معتبرترین شرکت‌های فعال در صنعت در و پنجره یوپی‌وی‌سی هم خود مهر تاییدی دیگری است بر اینکه چرا پروفیل یونی‌وین در جمع سرآمدان پروفیل‌های یوپی‌وی‌سی محسوب می‌شود.
  • یکشنبه 1 دی 1392 ساعت 10:57

گفتگوی خبرنگار پنجره ایرانیان با مدیریت فنی شرکت دیاکوکیش با این انگیزه انجام شد که به این پرسش پاسخ داده شود که چرا این شرکت به عنوان یکی از معدود شرکت های پیشتاز و معتبر در زمینه عرضه انواع یراق‌آلات در و پنجره دوجداره یوپی‌وی‌سی تصمیم گرفت تا در عرصه پروفیل یوپی‌وی‌سی هم وارد شود؟ مهندس چیذری با روی خوش پاسخگوی سوالات پنجره ایرانیان است و خبر خوش اینکه می‌‌گوید هرچند در حال حاضر بیش از 100 واحد معتبر تولید در و پنجره یوپی‌وی‌سی در سراسر کشور از پروفیل یونی‌وین استفاده می‌شود، اما نظر به استقبال از کیفیت و خدمات عرضه شده قرار است تا خط تولید پروفیل یونی‌وین در سرمایه‌‌گذاری مشترک بین دیاکوکیش و شرکت ترکیه‌ای یونی‌وین راه‌اندازی شود. اگر در جستجوی اطلاعات بیشتر از پروفیل یونی‌وین هستند، پس گفتگو با مهندس چیذری، مدیریت فنی شرکت دیاکوکیش را از دست ندهید.

برای مشاهده فایل پی دی اف گفتگو اینجا کلیک کنید:

  • شما با چه هدفی اقدام به واردات پروفیل یوپی‌وی‌‌سی با نشان جهانی یونی‌‌وین کرده‌اید و روند استقبال بازار از پروفیل‌های وارداتی تاکنون چگونه بوده است؟

گروه صنعتی دیاکو کیش از ابتدای تاسیس، ارائه خدمات و سرویس متمایز را سر لوحه کار خود قرار داده و در همین راستا و با توجه به احساس نیاز واحد های تولیدی طرف قرارداد خود، اقدام به واردات پروفیل یوپی‌وی‌سی با برند یونی‌‌وین کرده است. در سه سال گذشته که مجموعه دیاکو کیش ارائه محصولات یونی‌‌وین را کلید زده، واحدهای تولیدی طرف قرارداد این شرکت استقبال بسیار قابل توجهی نسبت به این محصول داشته‌اند، به طوری که هم اکنون بیش از 100 واحد تولیدی معتبر در سراسر کشور از این محصول استفاده می‌کنند.

  • سابقه و جایگاه پروفیل‌‌های یونی‌‌وین در کشورهای دیگر چگونه است و آیا پروفیل‌های وارداتی به ایران از کیفیت مشابه صادراتی به کشورهای اروپایی برخوردار است؟

شرکت یونی‌‌وین صادرات گسترده‌ای به مناطق مختلف جهان از قبیل اروپای شرقی، آسیای میانه، آفریقا و خاورمیانه دارد و کارشناسان مجموعه دیاکوکیش، قبل از آغاز همکاری بین دو شرکت از تعدادی از این کشورها که اغلب از همسایگان ایران بودند و نسبتا آب و هوایی نزدیک به کشور ما را داشتند، بازدیدهایی را داشته است که نتیجه بررسی ها بسیار مثبت بوده است. مجموعه یونی‌‌وین با دارا بودن بیش از یکصد دست قالب، انواع مختلفی از سطح مقاطع پروفیل‌های یوپی‌وی‌سی را تولید می‌کند، اما تکنولوژی تولید و فرمولاسیون و مواد تشکیل دهنده در تمامی‌تولیدات مجتمع تولیدی یکسان است و کیفیت پروفیل یونی‌‌وین هیچ تفاوتی در دیگر کشورها با بازار ایران ندارد.

  • شرکت دیاکوکیش نماینده انحصاری فروش پروفیل یونی‌‌وین محسوب می‌شود یا نه و آیا پروفیل‌های یادشده به طور مستقیم از کارخانه تولیدی در ترکیه خریداری و وارد کشور ایران می‌شود؟

گروه صنعتی دیاکو کیش تنها توزیع کننده محصولات یونی‌‌وین در ایران به صورت انحصاری می‌باشد و برای این محصولات، برگه گارانتی رسمی‌از طرف شرکت دیاکو کیش و کارخانه یونی‌‌وین به تولیدکنندگان محترم ارائه می‌شود. تاکید می‌کنم که تمامی‌محصولات شرکت دیاکو کیش به صورت مستقیم از تولید کننده تهیه می‌گردد که پروفیل های یونی‌‌وین هم به همین شکل و به صورت مستقیم از محل کارخانه در ترکیه تهیه و در انبار مجموعه دیاکو توزیع می‌گردد.

  • شرکت تولیدکننده پروفیل یونی‌‌وین از چه سابقه‌ای در این صنعت برخوردار است و محصولات تولیدی به چه کشورهایی صادر می‌شود؟

کارخانه تولید پروفیل های یونی‌‌وین در سال 1993 میلادی در ترکیه تاسیس شد و طی یک دوره کوتاه به عنوان یکی از کارخانه های اصلی در تولید پروفیل یوپی‌وی‌سی در ترکیه مطرح شد. این واحد تولیدی همواره تنوع در تولید و سطح کیفی مطلوب را مد نظر داشته و هم اکنون با دارا بودن بیش از 90 خط تولید پروفیل یوپی‌وی‌سی که به طور تمام وقت در حال کار است، یکی از بزرگترین مجموعه های تولیدی در این صنعت به شمار می‌رود. تولیدات این مجموعه به بیش از 50 کشور در مناطق مختلف دنیا صادر می‌شود.

  • پروفیل یونی‌‌وین تاکنون چه استانداردها و گواهینامه‌‌های فنی و تخصصی را اخذ کرده و در مقایسه با پروفیل‌های عرضه شده در داخل ایران چه برتری دارد؟

پروفیل های یونی‌‌وین تمامی‌استانداردهای مربوط به این صنعت را در کشور ترکیه اخذ نموده و موفق به دریافت گواهینامه برای صادرات به اروپا نیز شده است. وجه تمایز این مجموعه نسبت به رقبای خود کیفیت بالا در تولید و استفاده از مرغوب‌ترین مواد اولیه است و همچنین تنوع محصولات این مجموعه که تمامی‌سطح مقاطع مورد نیاز برای تولید انواع در و پنجره از قبیل پروفیل‌های سری 54، 62، 72، 82 و انواع پروفیل‌های کشویی، کمکی، دکوراتیو، و لمینیت را در بر می‌گیرد و دیگر مزیت این مجموعه در مقایسه با رقبای خود حجم تولید بالا و ارسال سفارشات در حداقل زمان ممکن می‌باشد.

  • توان شرکت دیاکوکیش از حیث تجهیز انبار پروفیل یونی‌‌وین چگونه است و سفارشات دریافتی در چه مهلت زمانی پاسخ داده می‌شود؟

مجموعه دیاکو کیش با تجهیز چندین انبار مکانیزه در شرق تهران، غرب تهران، اصفهان، شیراز، ساری و مشهد توان بالایی برای ارائه حداکثر خدمات به واحد های تولیدی رادارد. در حال حاضر این مجموعه به بیش از یکصد واحد تولیدی خدمات ارائه می‌دهد و با داشتن انبارهای مختلف در مناطق مختلف کشور امکان ارسال در حداقل زمان ممکن را داراست.

  • دیاکوکیش چه ضمانت‌ها و حمایت‌هایی را در استفاده از پروفیل‌های یونی به مشتریان عرضه می‌کند؟

تمامی‌واحدهای تولیدی طرف قرارداد شرکت دیاکو کیش ضمانت نامه رسمی‌از طرف شرکت دیاکو کیش و یونی‌‌وین را دریافت می‌کنند، قابل ذکر است پروفیل یونی‌‌وین تنها پروفیل ترک در بازار است که به صورت رسمی ‌محصولات خود را گارانتی می‌کند و این اطمینان خاطر را به مشتریان خود می‌دهد که همیشه در کنار آنها خواهد بود.

  • پروفیل یونی‌‌وین از حیث جلوگیری از هدررفت انرژی و عایق بودن در برابر ورود آلاینده‌های هوا و استحکام در برابر تغییرات جغرافیایی مقاومت می‌کند؟

عایق بودن و جلوگیری از اتلاف انرژی یکی از مهم ترین خصوصیات پروفیل‌های یوپی‌وی‌سی است که در پروفیل‌های یونی‌‌وین بسیار به آن اهمیت داده می‌‌شود، پروفیل‌های عرضه شده توسط این شرکت چهار محفظه هستند که این خود بسیار حائز اهمیت است و نکته دیگر این که تمامی‌پروفیل‌های موجود در بازار 60 میلی‌متر است، ولی پروفیل یونی‌‌وین تنها پروفیل 62 میلیمتر است که این خود ویژگی مهمی‌در این محصول است و باعث می‌شود اتلاف انرژی به حداقل ممکن کاهش پیدا کند. با توجه به موقعیت جغرافیایی کشور ما و آب و هوای متنوع در شمال و جنوب ایران این یکی از مهمترین خصوصیات پروفیل‌های یونی‌‌وین این است که در تمامی‌نقاط ایران استفاده شده و واکنش مثبتی از خود نشان داده و به هیچ وجه تغییرات فیزیکی و یا شیمیایی نداشته است.

  • با در نظرگرفتن سابقه چندسال حضور پروفیل معتبر یونی در بازار ایران، ارزیابی مشتریان از کیفیت پروفیل در برابر تغییرات آب و هوا و تابش نور مستقیم خورشید در شهرهای ایران با آب و هوای متنوع چگونه است؟

همان طور که گفته شد یکی از مهمترین مواردی که برای تولیدکنندگان اهمیت بسیاری دارد، عدم تغییر رنگ و شکستگی پروفیل‌های یوپی‌وی‌سی در مناطق مختلف آب و هوا می‌باشد که با توجه به سابقه حضور پروفیل یونی‌‌وین در ایران که 3 سال آخر از این مدت را شرکت دیاکو کیش مشغول به عرضه این پروفیل بوده، تا کنون هیچ موردی از تغییر رنگ این پروفیل گزارش نشده و این پروفیل در واحد‌های تولیدی معتبری در شیراز، کاشان و قم و دیگر شهر‌های با طیف گسترده آب وهوایی استفاده شده که تا کنون تنها شاهد نظرات مثبت همکاران خود در این شهر‌ها بوده‌ایم.

  • تنوع مقاطع پروفیل یونی‌‌وین در ایران چگونه است و برنامه‌های شما برای حضور موفق تر و موثرتر چیست؟

کارخانه یونی‌‌وین تنوع بسیار بالایی در تولید دارد و به طور تقریبی تمامی‌سطح مقاطع انواع پروفیل‌ها را تولید می‌کند اما ما در ایران انواع سری 54 میلیمتر و 62 میلیمتر و تمامی‌پروفیل‌های کمکی، دکوراتیو وتمامی‌سطح مقاطع پروفیل کشویی و پروفیل‌های لمینیت را ارائه می‌دهیم که برنامه ما برای آینده و ارائه سرویس موثر تر کامل کردن انبار دیاکو کیش با دیگر سطح مقاطع تولیدی کارخانه است.

  • خبر خوش این است که اعلام شده شرکت دیاکوکیش در صدد است خطوط تولید پروفیل یونی‌‌وین را در ایران راه‌اندازی کند، در حال حاضر فرایند رایزنی و راه‌اندازی خط تولید پروفیل یونی‌‌وین چه مراحلی را طی می‌کند؟

گروه صنعتی دیاکو کیش در نظر دارد با همکاری شرکت یونی‌‌وین و سرمایه گذاری مشترک دو شرکت تولید این محصولات را در کشور عزیزمان ایران آغاز کند و بسیاری از این مسیر پیموده شده و ارزیابی‌های کارشناسی در این مورد انجام گرفته است و محلی هم برای این کار در نظر گرفته شده که امیدواریم این امر به زودی و به کمک خداوند و حمایت همکاران عزیز تولید کننده در و پنجره هر چه سریع تر محقق گردد.

  • برنامه شما برای حضور در نمایشگاه بین‌‌‌المللی پنجم صنعت در و پنجره ایران چیست؟

ما با تمام توان قصد شرکت در پنجمین نماشگاه تخصصی صنعت در و پنجره را داریم و به معرفی محصولات جدید خود و برنامه‌های آتی شرکت دیاکو خواهیم پرداخت که امیدواریم این برنامه‌ها در آینده بتواند کمکی به هر چه پویا تر شدن این صنعت در ایران کند.

  • متقاضیان برای پذیرش نمایندگی فروش پروفیل یونی‌‌وین در ایران چه مراحلی را باید طی کنند و در حال حاضر عرضه پروفیل به صورت مستقیم توسط دیاکوکیش انجام می‌گیرد یا نماینده فروش رسمی‌دارید؟

تمامی‌واحد‌های تولیدی طرف قرارداد مجموعه دیاکو کیش از معتبرترین و قدیمی‌ترین تولیدکنندگان در و پنجره در مناطق خود هستند و ما مفتخریم که موجب تشکیل این خانواده بزرگ و معتبر در این صنعت بوده‌ایم و دست تمامی‌دوستانی که قصد ورود به این خانواده بزرگ را دارند، به گرمی‌می‌فشاریم.

برای ورود به خانواده دیاکو کیش واحد‌های محترم تولیدی می‌توانند با ارسال در خواست به شرکت دیاکوکیش ما را از تقاضای خود آگاه سازند و بعد از بررسی‌های کارشناسی و بازدید حضوری از آن مجموعه افتخار خدمت رسانی به آن مجموعه را خواهیم داشت.

  • سخن پایانی شما با خوانندگان نشریه پنجره ایرانیان و مشتریان پروفیل یونی‌‌وین در ایران.

هدف از تشکیل گروه صنعتی دیاکو کیش خدمت و کمک رسانی به واحد‌های تولیدی در و پنجره‌های یوپی‌وی‌سی بوده و در تمامی‌این سال ها افتخار حضور در این عرصه را داشته‌ایم، امیدوارم در آینده نیز با کمک و همراهی دوستان‌‌مان بتوانیم در این مسیر گام‌‌های بلندی را برداریم و همواره بتوانیم در ارائه سرویس و خدماتی متمایز همانند گذشته پیشتاز باشیم.

نشریه پنجره ایرانیان، سال هفتم ، شماره 75، دیماه 1392


ثبت نظر

ارسال