وین‌بین تنها همراه همیشگی صنعت در و پنجره ایران

اشاره: بیابید و بسپارید. این شعار ساده اما پرمعنای نخستین موتور جستجوی صنعت در و پنجره ایران است برای سهولت در تجارت و دسترسی اسان به محصولات، کالاها و خدماتی که همه فعالان صنعت در و پنجره ایران نیاز دارند.
  • چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 ساعت 17:32

مدیر مسئول وین‌بین  مصمم است تا موانع و مشکلات در این صنعت را به ویژه در عرصه تجارت کالاها و خدمات به حداقل برساند و برای همین هدف مهم است که پس از نزدیک به 2 سال مطالعات میدانی و جامع و حتی رصد پایگاه‌های اینترنتی موفق خارجی در نهایت آبان‌ماه سال گذشته موتور جستجوی وی‌بین به نشانی اینترنتی WWW.WIINBIN.IR  راه‌اندازی شد و در همین مدت کوتاه بیش از 1000 شرکت و فعال صنعت در و پنجره ایران عضویت در این پایگاه اینترنتی تخصصی را پذیرفتند . مهندس محمد حسین امیری مدیر مسئول و نماینده مجموعه وین‌بین در گفتگو اختصاصی با خبرنگار نشریه پنجره ایرانیان می‌گوید: وب‌سایت وین‌بین (WWW.WIINBIN.IR)  به زودی به تنها همراه همیشگی فعالان صنعت در و پنجره ایران تبدیل خواهد شد و این نخستین موتور جستجوی صنعت در و پنجره کشور به همه کمک خواهد کرد تا به راحتی کالاها، محصولات و خدمات را در فضای مجازی امن و جامع ارائه یا در جستجوی کالاها، محصولات و خدمات مورد نیاز خود باشند. او تاکید می‌کند: همه اعضا این صنعت چه حقیقی و حقوقی به راحتی با مراجعه به وب‌سایت winbin.ir می‌توانند در قسمت «وین سیو» فرم عضویت را پر کرده و از مزایای موتور جستوجو بهره‌مند شوند، که یکی از قسمت‌های جالب وین‌بین این است که اعضا خودشان می‌توانند از لحظه لحظه‌های این صنعت، دیگران را آگاه سازند. اگر می‌خواهید از خدمات، مزایا و امکانات وین‌بین اطلاعات بیشتری داشته باشید. مطالعه این گفتگو راهنمای خوبی می‌تواند برای شما باشد. بخوانید:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

برای مشاهده متن گفتگو به صورت پی دی اف اینجا کلیک کنید

 هدف و انگیزه اصلی شما و همکارانتان از راه‌اندازی سایت جستجوگر وین‌بین چه بوده است؟
بنده از زمستان 90 افتخار همکاری با مجموعه وین بین را دارم و با مطالعه دقیق بازار ایران و نیز تجربه یکی از کشور‌های خارجی به صورت پایلوت از آبان 92 فعالیت وب‌سایت وین‌بین (WWW.WINBIN.IR) به نشانی WWW.WINBIN.IR را به عنوان نخستین موتور جستجوی صنعت در و پنجره در ایران را شروع کردیم. ما نیز همانند بسیاری از شما مراجعه‌کنندگان به این پایگاه مجازی، در برهه‌ای از زمان، سختی‌ها و پیچیدگی‌های مراحل خرید یا فروش در شکل سنتی آن را چشیده‌ایم و به خوبی می‌دانیم که یافتن بهترین گزینه‌های ممکن برای خرید و یا سپردن کالا و محصولات برای فروش در بازار شلوغ کنونی، کاری بس پر دغدغه، زمان‌بر، و گیج‌کننده است.از این رو به عنوان افرادی که نسبت به مقوله صنعت درب و پنجره و تحولات گوناگون این صنعت پویا بی‌تفاوت نیستیم، بر آن شدیم که ضمن بررسی عمیق و علمی بازار خرید و فروش کنونی کشور، بررسی تجارب مشابه خارجی و درک نیاز‌ها، محدودیت‌ها، و فرصت‌های موجود، به ایجاد و راه‌اندازی پایگاهی مجازی (اولین موتور جستجوگر صنعت درب و پنجره) بپردازیم. یکی از اهداف این مجموعه یکپارچگی در فضای مجازی با استفاده از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیاست و وب‌سایت وین‌بین (WWW.WINBIN.IR) با ساده‌سازی و روشن‌سازی فرآیند خرید و فروش انواع کالا ، همه فعالان صنعت در و پنجره ایران را یاری می‌کند تا با کمترین دردسر و در کمترین زمان کالاها، محصولات و خدمات خود را “بیابند” یا “بسپارند».
 چه خدماتی در موتور جستوجوی صنعت در و پنجره پیش‌بینی شده و قابل عرضه به مشتریان است؟
نکته مهم این است که نباید فراموش کرد امروزه فروش قلب هر مجموعه است؛ وین‌بین (WWW.WINBIN.IR) سعی کرده با توجه به نیاز بازار و اتفاقات به وجود آمده اخیر که فروش را از حالت سنتی به مدرن تبدیل کرده است، در دو بخش نرم‌افزار‌های طراحی و محاسبات در و پنجره در تلفن همراه و تبلت و... و کلاس‌های آموزشی مدیریت فروش و بازاریابی با توجه به پارامتر‌ها و سرفصل‌های موجود به بازار صنعت درب و پنجره با مدرک دانشگاهی در ایران بپردازد که این دو را خود می‌توان تحولی فراموش نشدنی در صنعت دانست.
 در حال حاضر چه تعداد شرکت و محصولاتی در وین‌بین حضور دارند؟
 تا به امروز با توجه به حضور پررنگ وین‌بین (WWW.WINBIN.IR) در نمایشگاه‌ها همایش‌ها و تبلیغات و اطلاع‌رسانی‌های محیطی و مجازی و همچنین نماینده‌های استانی توانسته است به نسبت این زمان کوتاه از 1000 عضو (صد در صد مرتبط به این صنعت در تمامی رسته‌ها) را با خود همراه کند و این خود خبر خوش حال کننده‌ای است که خود نشان دهنده استقبال این صنعت از این مجموعه است.
 شرایط عضویت و برخورداری از امکانات سایت وین‌بین چیست؟
همه اعضا این صنعت چه حقیقی و حقوقی به راحتی با مراجعه به وب‌سایت winbin.ir می‌توانند در قسمت «وین سیو» فرم عضویت را پر کرده و از مزایای موتور جستوجو بهره‌مند شوند، که یکی از قسمت‌های جالب وین‌بین این است که اعضا خودشان می‌توانند از لحظه لحظه‌های این صنعت، دیگران را آگاه سازند.
 وین‌بین تا چه میزان توانسته اعتماد فعالان صنعت در و پنجره یوپی‌وی‌سی ایران را به خود جلب کند؟
طی جلسات دوره‌ای و پی‌درپی از آبان 92 با بیشتر فعالان این صنعت برنا و پویا در ایران، خوشبختانه توانسته‌ایم ارتباطات و اعتمادسازی‌های خوبی در این قسمت داشته باشیم که هر روز میزان استقبال و اعتماد به وین‌بین بیشتر خواهد شد و جای دارد از تمامی فعالان این صنعت بابت اعتماد دو طرفه با وین‌بین (WWW.WINBIN.IR) تشکر کنم.
 مزیت و برتری وین‌بین نسبت به دیگر سایت‌های مشابه چیست؟
اجازه دهید به وب‌سایت‌های صرفا تبلیغاتی و یا غیره در ایران تنها تبریک بگویم، چون همه سایت‌ها نسبت به توان و سیاست‌های کاری خود به همان نسبت در تمامی صنایع به خوبی فعالیت می‌کنند. ولی این که موتور جستوجوی وین‌بین (WWW.WINBIN.IR) در صنعت در و پنجره چگونه فعالیت دارد، می‌توانم بگویم که ما با تلاش تیم تحقیقات و توسعه وین‌بین (WWW.WINBIN.IR) و همکاری‌های صورت گرفته با بیشتر از فعالان صنعت و همچنین تحقیقات میدانی توانسته‌ایم با توان و تکنولوژی روز دنیا و پارامتر‌های موجود که خیلی از سایت‌های بزرگ دنیا دارند، یک مرجع مجازی قدرتمند و پویا را به صنعتگران در و پنجره ایران ارائه کنیم به نحوی که وین‌بین (WWW.WINBIN.IR) را به زودی به همراه همیشگی صنعت در و پنجره تبدیل خواهد شد و تنها یکی از موارد کاربردی وین‌بین، نسخه موبایلی وین‌بین است.
 وین‌بین به عنوان نخستین وب‌‌سایت جامع و موتور جستجوی صنعت در و پنجره تا چه میزان از حیث دسترسی کاربران و اطلاعات مورد نظر شرکت‌ها انعطاف‌پذیر است؟
 اگر منظور شما نسبت به عضوهای وین‌بین (WWW.WINBIN.IR) بوده که در وبسایت عضو هستند، باید بگویم که اطلاعات خاصی از دوستان و همکاران اخذ نخواهد شد و شخص سومی به این اطلاعات، دخل، تصرف و دسترسی نخواهد داشت و در زمینه آگهی‌ها همه می‌توانند بر اساس زمینه فعالیت، استان و حتی برندها و به آن چه نیازمند هستند، دست پیدا کنند.
 به لحاظ فنی و کاربری توضیح بفرمایید که چه خدماتی در بخش‌های مختلف وین‌بین، به طور مثال وین‌خوان پیش‌بینی شده است؟
در حال حاضر بخش اطلاعات فنی یراق‌آلات اجرایی شده و همه تولیدکنندگان در و پنجره می‌توانند، نوع برند، نوع بازشو‌ها و اندازه آنا را انتخاب کنند و به اطلاعات فنی دقیق دسترسی داشته باشند و در عمل این بخش جلوی اشتباهات  احتمالی را می گیرد و سرعت عمل را افزایش می دهد.
 آیا وین‌بین بر اطلاعات شرکت‌ها و محصولات و خدمات آنها نظارت دارد و مسوولیت اطلاعات درج شده چگونه است؟
در این وب سایت، ثبت کننده اطلاعات، مالک اطلاعات محسوب می‌شود و موارد ثبت شده از سوی کاربران، ابتدا توسط مدیریت سایت تائید و سپس نمایش داده خواهد شد. چنانچه اطلاعات ناقص از سوی کاربر ارائه شده باشد؛ مدیریت بر اساس صلاحدید خود اقدام به اصلاح و یا حذف اطلاعات ارائه شده می‌کند. کاربران می‌توانند با ارسال پیام خصوصی به پست الکترونیکی وین‌بین (WWW.WINBIN.IR) ، شکایات خود را نسبت به انتشار موارد غیر مرتبط و یا مطالب غیر تخصصی به مدیران و یا هماهنگ کننده‌های وب سایت اعلام کنند و مدیران و هماهنگ کننده‌های وب سایت موظف هستند در مدت حداکثر 10 روز کاری شکایت وارده را بررسی و در صورت صحیح بودن آن، با اعمال تغییرات لازم، نسبت به نشر مطلب اقدام کنند. در نهایت اینکه در صورتی که مدیریت وب سایت، شکایت وارده را صحیح نداند، با ارسال توضیح مختصری به نویسنده، شکایت را مختومه اعلام خواهد کرد ولیکن در صورتی که مدیریت وب سایت شکایت وارده را صحیح بداند، با ارسال اخطار به شخص خاطی، دسترسی او را به صورت موقت و یا دائمی قطع خواهد کرد.
 وین‌بین چه برنامه‌ای برای سال جاری دارد؟
مصمم هستیم با توان هر چه بیشتر و همکاری با همه فعالان این صنعت و حضور کاملا سبز و موثر، گامی به سوی همکاری‌های دو جانبه برای بهبود در قسمت فروش و مارکتینگ صنعت در و پنجره ایران برداریم.
 سخن پایانی شما با فعالان صنعت در و پنجره‌های دوجداره ایران
در پایان ضمن تشکر از تمامی فعالان این صنعت اعلام می‌داریم اگرچه نهایت سعی خود را نموده‌ایم تا با حداکثر سادگی در فرآیند انتخاب و ارائه این صنعت برنا و پویا دست پیدا کنیم، لیکن همواره مشتاق دریافت نظرات و پیشنهادات سازنده شما برای هرچه بهتر و کارآمدتر کردن این فرآیند هستیم. در صورتی که علاقمند به در میان گذاشتن نظرات خود با ما هستید، آنها را به پست الکترونیکی،[email protected] ارسال نمایید.

نشریه پنجره ایرانیان، سال هفتم، شماره 78-79، اردیبهشت 1393


ثبت نظر

ارسال