نظارت دقیق نظام بر ساخت و سازها در کرج

پنجره ایرانیان: رئیس شورای اسلامی شهر کرج بر نظارت دقیق سازمان نظام مهندسی کرج بر چگونگی ساخت و سازها در این کلانشهر تأکید کرد.
  • دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 15:5

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ محموددادگو در نشست با اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی استان البرز اظهار کرد: یکی از مهمترین وظایف سازمان نظام مهندسی نظارت بر نحوه ساخت و سازها است لذا برای این که مردم در این راستا با مشکل مواجه نشوند لازم است تا این سازمان اهتمام جدی‌تری را نسبت به نظارت‌های خود در این خصوص داشته باشد.وی اعلام کرد: اعضای سازمان نظام مهندسی باید مسئولیت‌های خود را در این خصوص به درستی انجام دهند و در این راه از هیچ مسئله‌ای چشم پوشی نکنند.

این مسئول با بیان این که کوتاهی در این خصوص گاهی با جان مردم نیز بازی می‌کند،‌ افزود: اگر سازمان نظام مهندسی در انجام وظایف خود کوتاهی کند مسئول است و در صورت بروز هرگونه مسئله‌ای باید پاسخ‌گو باشد.دادگو گفت: اگر سازمان نظام مهندسی نظارت و کنترل دقیق بر روند ساخت و سازها داشته باشد می‌توانیم از روند ساخت و سازهای غیرمجاز در کلانشهر کرج جلوگیری به عمل آوریم.

در ادامه این نشست رئیس کمیسیون عمران شورای شهر کرج نیز طی سخنانی نظارت بر روند ساخت و سازها در کرج را مهمترین وظیفه سازمان نظام مهندسی عنوان کرد و بیان داشت: شهرداری ساخت و سازها را به منظور توسعه خدمات‌رسانی به مردم انجام می‌دهد لذا لازم است تا سازمان نظام مهندسی نیز بر وظایف خود بیشتر آگاه باشد و روند این ساخت و سازها را کنترل و نظارت کند.

علی غلام‌رضایی گفت: انتظار می‌رود تا اعضای این سازمان کار خود را جدی گرفته و وظایف خود را به درستی انجام دهند.

در این نشست همچنین مجید کاویانی دیگر عضو شورای شهر کرج نیز طی سخنانی توانایی نظام مهندسی را در نظارت بر ساخت و سازها در این کلانشهر مهم ارزیابی کرد و گفت: متأسفانه هم اکنون نظارت دقیقی از سوی این سازمان بر نحوه ساخت و سازها وجود ندارد لذا انتطار می‌رود تا با تعاملات بیشتر به این مهم بیش از گذشته توجه شود.

مهدی حاجی قاسمی رئیس سازمان نظام مهندسی استان البرز بر تعامل بیشتر شورا و شهرداری با این سازمان تأکید کرد و افزود: هم اکنون این سازمان در هفت رشته اقدام به خدمات‌رسانی می‌کند لذا لازم است تا با تعامل بیشتر با این سازمان از ظرفیت‌های آن به نفع شهر و مردم بهره برده شود.


ثبت نظر

ارسال