انتقاد از مسکن مهر بندرعباس

فرماندار بندرعباس با اعلام نارضایتی از وضعیت زیرساخت‌های مسکن مهر در این شهرستان، گفت: دلیل اجرا نشدن برخی از مصوبات شورای مسکن بندرعباس کم کاری مدیران است.
  • سه شنبه 29 بهمن 1392 ساعت 11:0

 احمد مرادی در نشست با مدیران حوزه زیرساخت‌های مسکن مهر این شهرستان، با بیان اینکه از عمکلرد این مدیران این بخش در تکمیل و تامین زیرساخت‌های مسکن مهر رضایت ندارد، اظهار داشت: ریاست جمهوری طی نشست با استانداران بر تکمیل پروژه‌های مسکن مهر تاکید کرده است. وی با بیان اینکه متقاضیان دریافت مسکن مهر اغلب از اقشار کم درآمد جامعه هستند، گفت: زمانی که قرار است بیش از 150 هزار نفر در مسکن مهر شهرستان اسکان یابند باید بیش از پیش تمامی دستگاه‌ها به ایجاد زیرساخت‌ها و رفاه در شهرک‌‌های مهر توجه داشته باشند.

فرماندار بندرعباس با بیان اینکه مدیران نباید برای انجام هر کاری بی پولی را بهانه و توجیه عدم انجام کارها مدنظر داشته باشند، گفت: به عنوان نمونه اموری همانند نامگذاری خیابان‌‌ها و کوچه‌ها نیازی به پول ندارد. به گفته وی، نگاه مدیران باید نسبت به مسکن مهر تغییر کند تا از این طریق مشکلات رفع شود. وی تصریح کرد: دلیل عدم اجرایی شدن مصوبات شورای مسکن شهرستان، ریشه در کم کاری برخی از مدیران دارد.


ثبت نظر

ارسال