8 سال خدمت صادقانه به صنعت پنجره ایران

خبر اگرچه نشان از گذشت 2555 روز از آغاز انتشار نخستین شماره پنجره ایرانیان دارد، اما این مسیر پرفراز و نشیب‌، وقتی با چاشنی تلاش صادقانه به صنعت در و پنجره ایران، همراه باشد، البته طی کردن ناهمواری‌ها و سختی‌ها و پشت سرگذاشتن چالش‌ها، آسان و شیرین خواهد بود.
  • جمعه 9 آبان 1393 ساعت 14:12

7 سال انتشار یک نشریه تخصصی و اختصاصی یک صنعت متوسط نسبت به دیگر صنایع کشور، آنهم صنعتی که عمر فعالیت اکثریت فعالان این صنعت کمتر از 10 سال برآورد می‌شود، خود نشان می‌دهد که راه طی شده، راهی همراه با موفقیت بوده و البته راه‌های نرفته بسیاری در پیش است که گام نهادن در این مسیر، در گرو استمرار حمایت‌ها، هدایت‌ها و هشدارها و همراهی‌های تک تک فعالان صنعت در و پنجره یوپی‌وی‌سی ایران زمین است. چه اینکه باور داریم، صنعت در و پنجره یوپی‌وی‌سی ایران اکنون باید خود را برای دوران بلوغ آماده کند و راز توفیق صنعت در دوران بلوغ مستلزم، تغییر نگرش و راهبردهای صنعت به سمت ثبات و ارتقای مستمر کیفیت و تن دادن به رقابت سالم است.
پنجره ایرانیان همواره تلاش کرده که ثبات و ارتقای مستمر کیفیت را سرلوحه رسالت فرهنگی و اطلاع‌رسانی خویش قرار دهد و بستر برای رقابت سالم و شفاف را برای همگان مساعد‌تر و حرفه‌ای‌تر سازد. بر همین مبنا، تلاش کرده‌ایم تا خدمات رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی پنجره ایرانیان با در سال جاری با راه‌اندازی سایت رسمی پنجره ایرانیان به نشانی www.panjereh-iranian.com متنوع‌تر سازیم که البته با استقبال شایان توجهی از سوی فعالان صنعت در و پنجره ایران مواجه شد که از تک تک شما مخاطبان همیشه همراه پنجره ایرانیان سپاسگذاریم. البته تنوع خدمات رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی پنجره ایرانیان، محدود به خدمات تبلیغاتی نبوده، و حالا همگان می‌توانند از ابتکارات رسانه‌ای پنجره ایرانیان، نظیر انتشار اخبار و گزارش‌ها و گفتگوهای خود هم در سایت و هم در ماهنامه پنجره ایرانیان بهره‌مند شوند و ارسال رایگان اخبار و اطلاعات صنعت در و پنجره یوپی‌وی‌سی ایران به نشانی ایمیل‌های ثبت شده در سامانه بانک ایمیلی پنجره ایرانیان خود گواهی است بر خدمت صادقانه پنجره ایرانیان.
بدیهی است که پنجره ایرانیان، نماد بهره‌وری کامل و بالای همکاران پنجره ایرانیان است؛ چه اینکه برخلاف تصور مبنی بر فعالیت تعداد زیاد در پنجره ایرانیان، باید اعلام کنیم تعداد پرسنل اجرایی نشریه از تعداد انگشتان دو دست فراتر نمی‌رود و البته نباید از این نکته غافل بود که نقش پراهمیت بهره‌وری در پنجره ایرانیان به گونه‌ای اثربخش و کاراست که از خدمات و تلاش‌های تعدادی از برترین روزنامه‌نگاران و همچنین دیگر عوامل انسانی به طور مستقیم و غیرمستقیم بهره‌مند هستیم و تلاش می‌کنیم تا خدمات قابل عرضه به مخاطبان همراه پنجره ایرانیان، با حداکثر کیفیت و حداقل خطا همراه باشد تا شاهد رضایت مشتریان و مخاطبان در ادامه راه باشیم.
نکته مهم دیگر اینکه، پنجره ایرانیان، یک پنجره همیشه باز به روی نقدها و پیشنهادهاست و یقین داریم که این نقدها و نظرها و پیشنهادها، بزرگترین سرمایه پنجره ایرانیان است که نمود آن را می‌توان در اعتماد فعالان صنعت در و پنجره ایران دانست تا آنجا که به اذعان بسیاری، پنجره ایرانیان به بازوی فرهنگی و رسانه‌ای صنعت در و پنجره یوپی‌وی‌سی ایران تبدیل شده که مایه مباهات و افتخار، گردانندگان پنجره ایرانیان و موجب دلگرمی برای گام نهادن در راهی است که فرجام راه، بالندگی و پیشرفت صنعت در و پنجره ایران خواهد بود.
سپاس صادقانه و ارادت خاضعانه
در پایان باردیگر با تقدیر و سپاس صادقانه و خاضعانه از همه و استقبال از طرح دیدگاه‌ها، نظرها، نقدها و پیشنهادها تاکید می‌شود که پنجره ایرانیان با وجود برخی رقابت‌های ناسالم رسانه‌ای و تقلید و کپی‌برداری از نام و نشان و اعتبار پنجره ایرانیان، همواره تلاش دارد تا با ابتکارات و خدمات و خلاقیت‌های رسانه‌ای راهی استوار و مستمر به سوی آینده بردارد و هرگز در دام‌ها و رقابت‌های ناسالم وارد نخواهد شد. چه اینکه یقین داریم شناخت و باور فعالان صنعت در و پنجره یوپی‌وی‌سی و حتی آلومینیوم ایران به اثربخشی و کارایی پنجره ایرانیان، خود بهترین مشوق ما برای ادامه راه خواهد بود؛ چه اینکه نباید فراموش کرد: قطاری که آهسته می‌رود، سنگ به سمت آن پرتاب نمی‌شود و سنگ پراکن‌ها، هدف‌شان شکستن شیشه پنجره قطاری است که با سرعت مطمئن به سمت ایستگاه آینده در حرکت است. پاسخ پنجره ایرانیان به برخی رقابت‌های ناسالم و تقلید‌های ناصواب همی باشد که حضرت حافظ فرمودند:
                                                          چو یار بر سر صلح است و عذر می‌طلبد                       توان گذشت ز جور رقیب در همه حال
پایان سخن در جشن تولد 8 سالگی نشریه پنجره ایرانیان چه باشد؛ جز اینکه سر تسلیم به آستان حضرت دوست، خدای باری‌تعالی فرو‌آوریم و با تقدیر از همراهی همه و تلاش همه همکاران قدیم و فعلی بازهم از خدای بزرگ بخواهیم که توفیق را چون همیشه نصیب‌مان کند. ان‌شاءالله.

نشریه پنجره ایرانیان، سال هشتم، شماره 85،آبان ماه 1393


نظرات

فرخ ظفر فرخی

همیشه موفق و سربلند باشید کرفت مولر ایران

ثبت نظر

ارسال