دعوت به حضور در هیات تجاری صنعت پلاستیک برای اعزام به فرانسه

پنجره ایرانیان؛ دکتر نصرتی دبیر انجمن ملی پلاستیک در توضیح اعزام هیات تجاری صنعت پلاستیک به پاریس گفت: در راستای توسعه همکاری‌‏های بین‌‏المللی انجمن با همتاهای خارجی، تفاهم‌نامه‌ای با اتحادیه ملی لاستیک و پلاستیک فرانسه در شهریورماه سال جاری منعقد شد.
  • شنبه 1 آبان 1395 ساعت 16:29

به گزارش اینپیا، به گفت دبیر انجمن ملی پلاستیک، از مهم‌ترین محورهای تفاهم‌‏نامه می‌‏توان به موضوعاتی ازجمله همکاری در حوزه‏‌های آموزشی، تبادل دانش فنی و تکنولوژی، جذب سرمایه‏‌گذاری خارجی، همکاری در بازارهای هدف سوم، تبادل هیات‌های تجاری و فنی و حضور در رویدادهای تجاری در کشور عنوان کرد.

نصرتی با اشاره به تعهدات انجمن ملی پلاستیک و اتحادیه لاستیک و پلاستیک فرانسه اظهار داشت: این تفاهم‏‌نامه در حضور روسای کمیسیون‌‏های صنایع اتاق بازرگانی ایران، تهران، نمایندگان وزارت صنعت، معدن و تجارت، پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران، اعضاء هیات رئیسه انجمن و ... به امضاء روسای دو تشکل ایرانی و فرانسوی در محل اتاق بازرگانی رسید. بر اساس مفاد تفاهم‌‏نامه مقرر شد طرفین نسبت به معرفی نمایندگان خود جهت تشکیل کمیته‌های کاری جهت عملی شدن تفاهم‌نامه اقدام کنند.

دبیر انجمن ملی پلاستیک با تاکید بر اینکه انجمن ملی کلیه مساعی خود را برای توسعه همکاری‌‏های بین‏‌المللی به کار خواهد بست، افزود: در راستای اجرای تفاهم‌نامه مذکور مقرر شد، هیاتی به سرپرستی رئیس و هیات مدیره انجمن ملی پلاستیک و پلیمر و صاحبان صنایع حوزه صنعت پلاستیک و پلیمر هم‌زمان با نمایشگاه MIDEST پاریس، به فرانسه سفر کنند.

هم‌زمان با سفر هیات برنامه‌ریزی ویژه جهت ملاقات و جلسات B2B با اعضاء انجمن پلاستیک فرانسه در محل انجمن مذکور و همچنین در محل نمایشگاه به بازدید از واحدهای تولیدی و نمایشگاه مذکور به عمل آمده است. همچنین هیات دیگری نیز از فرانسه در اواخر سال میلادی جاری به ایران سفر خواهد کرد.


ثبت نظر

ارسال