اطلاعیه کارن ماشین

کارن ماشین, ماشین‎آلات مشتریان خود را به‏ روز رسانی می‏ کند

  • یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 11:36

شرکت کارن ماشین با ارسال اطلاعیه‎ای به نشریه پنجره ایرانیان، به مشتریان خود اعلام کرد: شرکت کارن ماشین، به عنوان نخستین و تنها تولید‎کننده ماشین‎آلات تخصصی شیشه دوجداره در کشور، ارتقاء روزافزون کیفیت محصولات، جلب رضایت همیشگی مشتریان و در نتیجه حفظ این جایگاه را جزو اصول تخطی ‏ناپذیر خود می‏ داند.

در این اطلاعیه آمده است: نوآوری در محصولات تولیدی این شرکت و به‏ روز نگاه داشتن قابلیت‏ های ماشین‏ آلات کارن ماشین، در جهت پایبندی به همین اصل بوده؛ و بر این اساس است که مطالعه و تحقیقات در خصوص ارتقای سطح کیفی و در عین حال انطباق هر چه بیشتر ماشین ‏آلات تولیدی با شرایط حاکم بر کارگاه‏ های کشور، در دستور کار واحد تولید این مجموعه قرار دارد. لازم به ذکر است در تولید ماشین آلات در دوره های متفاوت هر گونه کالا سعی می گردد بهترین روش ها و قطعات در نظر گرفته شود .از این ‏رو، همواره بررسی و آنالیز ماشین‎آلات روز دنیا جزو وظایف ذاتی واحد تولید کارن‎ماشین بوده است. در نتیجه، این مرکز همواره در پی یافتن راهکارهایی جهت کاهش زمان انجام‎ کار و بهینه کردن هزینه‏ ها ضمن به حداکثر رساندن کیفیت و همچنین ارتقاء استانداردهای کمی و کیفی این ماشین آلات است.

شرکت کارن‎ماشین با ورود به عرصه صادرات در سال گذشته، و اخیرا با تولید ماشین شستشوی خوابیده شیشه سکوریت ــ برای نخستین بار در ایران ــ هر چه بیشتر جهت رسیدن به اهداف خود تلاش می‏ کند.

 در انتهای این اطلاعیه خاطرنشان شده است: قطعاً در فرایند به ‏روز رسانی محصولات تولیدی این شرکت، تغییرات مطلوبی صورت خواهد گرفت. در عین حال به مشتریان پیشین شرکت نیز این مژده را می‏ دهیم که کلیه ماشین‏ آلات تولید قبل کارن ماشین، قابلیت ارتقاء و کسب قابلیت‏ های جدید را خواهند داشت؛ و تیم فنی کارن ماشین تمهیداتی را برای به ‏روزرسانی این ماشین‏ آلات فراهم خواهد آورد. همچنین از جمله وظایف کلینیک خدمات پس از فروش نیز آگاهی رسانی به همکاران گرامی می باشد که ماشین ‏آلات خود را در صورت تمایل جهت به ‏روزرسانی ارسال فرمایند . 


ثبت نظر

ارسال