بازدید تیم فنی فربد از یک گروه صنعتی

پنجره ایرانیان: تیم فنی گروه صنعتی فربد تولید کننده پروفیل یو.پی.وی.سی در راستای بازدیدهای دوره‎ای و سرزده از نمایندگان خود، 6 مردادماه 1394 از بخش‎های مختلف گروه صنعتی احمدی‏ زاده بازدید به عمل آورد.
  • دوشنبه 12 مرداد 1394 ساعت 9:42

در طول این بازدید که به سرپرستی مهندس یزدی مدیر تیم فنی فربد انجام ‎شد، خطوط تولید و استاندارهای مدنظر این شرکت تولیدکننده پروفیل مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش نشریه پنجره ایرانیان، مواردی چون بررسی‎ و مکانیزم عملکرد دستگاه‎های ساخت و مونتاژ در و پنجره، بازدید از پروژه‎های به اتمام رسیده و همچنین پروژه‎های درحال نصب، بررسی و اصلاح معایب و ارتقاء محاسن و تاکید برحفظ  کیفیت در تولید و نصب در دستور کار این هیات بازدید کننده قرار داشت.

به همین منظور هیات بازدیدکننده نقشه کشی و اصول طراحی با نرم ‏افزار، دقت ابزار سنجش (شابلون وگونیای مخصوص)، کارکرد صحیح دستگاه درفرآیند تولید (مخصوصا برش وجوش) را به‏ دقت مورد بررسی قرارداد. همچنین ضخامت و نوع جوش‎ها (نبود سوختگی و پفکی بودن جوش‏ ها) و دپوی پروفیل‎ها (حفظ فاصله زیرین خرک قرارگیری پروفیل) نیز به ‏طور کامل زیر ذره‎بین هیات بازدیدکننده قرارگرفت.

دست‎آخر جهت کارشناسی دقیق‎تر و تایید نهایی استاندارهای لازم نمونه‎ای از پنجره‎های تولید شده به جهت انجام تست‎های اولیه به آزمایشگاه ارسال شد. همچنین محاسبه قیمت تمام شده، جلوگیری از تداخل در امر فروش و جلوگیری از زیرفروشی در بازدید جداگانه‎ توسط کارشناسان مربوط به امور بازار انجام خواهد شد.

شایان ذکر است؛ فربد از خردادماه امسال با صدور اطلاعیه ‏ای از کلیه نمایندگان خود خواست که جهت رعایت استانداردهای لازم در تولید پنجره اقدام کنند. 


ثبت نظر

ارسال