همزمان با هفتمین نمایشگاه بین‏ المللی در و پنجره تهران:

گردهمایی خانواده پرولاین برگزار شد

پنجره ایرانیان: کافه ویونای برج میلاد به رسم هر ساله میزبان خانواده بزرگ پرولاین بود. این گردهمایی که در تاریخ 4 بهمن ماه 1394 و همزمان با هفتمین نمایشگاه بین ‏المللی در و پنجره تهران برگزار ‏شد، پذیرای نمایندگان پرولاین از سراسر کشور، مدیران ارشد پرولاین ترکیه و همکاران پرولاین در زمینه تهیه یراق ‏آلات و ماشین ‏آلات بود.
  • یکشنبه 15 فروردین 1395 ساعت 14:16

این نشست طبق روال هر ساله در ارتفاع 266 متری از سطح زمین و در برج میلاد ترتیب یافته بود، نکته‏ ای که از دید نیما کرمی، مجری این برنامه دور نماند و محمد حسین نوروزی نیز با اشاره به نکته‏ سنجی نیما کرمی، فراتر بودن پرولاین را دلیل بر انتخاب چنین ارتفاعی جهت برگزاری این گردهمایی خانوادگی برشمرد.
خانواده پرولاین در این جلسه گرم و صمیمی شنونده سخنان جلال‏الدین اوزومچی، محمد حسین نوروزی، فراز برزگر و حامد بصیری بودند. البته فضای صمیمی این نشست با هنرنمایی هنرمند توانای کشورمان، مهران رجبی گرم‏ تر و دلپذیرتر شده بود.

برای مشاهده فایل پی دی اف کلیک کنید.

در ابتدای این جلسه نیما کرمی ضمن خیرمقدم به حضار، به گوشه ‏ای از تاریخچه پرولاین اشاره کرد و گفت: «شرکت پرولاین 16 سال است که در شهر صنعتی ازمیر ترکیه مشغول تولید پروفیل‏ های یو.پی.وی.سی است. این شرکت با برخورداری از 45 قالب مقطع پروفیل یکی از بی‏ رقیب‏ ترین شرکت‏ های تولیدی از نظر تنوع محصولات است.»
کرمی در ادامه ظرفیت تولید فعلی این کارخانه را 1500 تن در ماه اعلام کرد و افزود: «این ظرفیت در سه ماه آینده به 2000 تن در ماه خواهد رسید. ضمن اینکه هم ‏اکنون محصولات این شرکت به 20 کشور جهان صادر می ‏شود.»
جلال‏ الدین اوزومچی، رئیس هیئت مدیره پرولاین، به ‏عنوان سخنران دوم پشت تریبون قرار گرفت و به کمک ترجمه حامد بصیری، سخنان کوتاهی را ایراد کرد. وی ضمن تشکر از حاضران در جلسه، اظهار داشت: «پرولاین 12 سال در ایران فعال بوده است و امیدواریم با کمک همه شما بتوانیم این برند را بیش از پیش در ایران تقویت کنیم.» اوزومچی با ابراز خوشحالی از آشتی ایران با کشورهای غربی، اظهار امیدواری کرد که این اتفاق بتواند شرایط را برای احداث کارخانه پرولاین در ایران هموار سازد.
در ادامه محمد حسین نوروزی، مدیرعامل شرکت پرولاین به ایراد سخنانی پرداخت. وی با اشاره به قول سال گذشته خود مبنی بر تاسیس کارخانه در ایران، دلیل اجرا نشدن این طرح را وجود تحریم ‏های ظالمانه برشمرد و اضافه کرد: «از برچیده شدن این تحریم ‏ها که ثمره همت والای دکتر روحانی و دکتر ظریف و دستاوردی بزرگ برای کشورمان بود، بسیار خوشحالیم و امیدواریم با از میان رفتن این موانع بتوانیم کارخانه پرولاین را با کمک دوستان ترکیه ‏ای تا پایان سال جاری میلادی در ایران احداث کنیم.»
نوروزی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به دشوار و پرفراز و نشیب بودن سال 94 برای مونتاژکنندگان، خاطرنشان کرد: «ما با توجه به رکود بازار و آگاهی از مشکلات شما تولیدکنندگان، تلاش کردیم برغم وجود نوسانات ارزی، قیمت ‏های خود را افزایش ندهیم. البته در برخی مواقع سود شرکت به صفر رسید ولی ما این مشکلات را به جان خریدیم تا شما آسوده ‏تر و حداقل فارغ از این نوع مشکلات به کار خود ادامه دهید.»
مدیرعامل پرولاین ایران در پایان ابراز امیدواری کرد که با به‏ وجود آمدن فضای جدید اقتصادی و رفع موانع تبادلات بین‏ المللی مالی، قیمت‏ های پرولاین حتی مناسب ‏تر از سال گذشته ارائه شود.
سخنران سوم این نشست فراز برزگر، مدیر فروش کاله کیلیت در ایران بود که ضمن معرفی شرکت کاله، در خصوص همکاری صمیمانه این دو شرکت توضیحاتی ارائه داد. برزگر در بخشی از سخنان خود به شرایط ویژه فروش محصولات کاله برای نمایندگان پرولاین اشاره کرد و توضیح داد که جزئیات این طرح در آینده‏ ای نزدیک اعلام خواهد شد.
آخرین سخنران این برنامه حامد بصیری، مدیرفروش پرولاین ایران بود که در مورد فعالیت ‏‏های سال جاری و برنامه‏ های آتی شرکت توضیحاتی ارائه داد. وی ضمن اشاره به کامل بودن سبد محصولی پرولاین درباره ضمانت‏نامه‏ های این شرکت اظهار داشت: «کلیه پروفیل‏ های سفید پرولاین در خصوص ایستایی و عدم تغییر رنگ 10 سال گارانتی هستند و پروفیل ‏های رنگی پرولاین را نیز برخلاف بسیاری از پروفیل‏ های رنگی موجود در بازار، 5 سال گارانتی کرده ‏ایم، که این نشان از باور و اعتقادی است که به محصولات خود داریم.»
بصیری در بخش دیگری از سخنان خود به نظارت کامل پرولاین اشاره کرد و گفت: «کلیه نمایندگان پرولاین در سراسر ایران مشخص هستند. این عزیزان برای کلیه‏ پروژه ‏هایی که انجام می ‏دهند یک گواهینامه صادر کرده و رونوشتی از آن را نیز برای دفتر تهران ارسال می‏ کنند. و دفتر تهران نیز بر تمام این مراحل نظارت دارد تا هر چه بیشتر بتوانیم در مسیر تحقق هدف مشترکمان یعنی ارائه محصول مرغوب و خدمات مطلوب به جامعه، گام برداریم.»
در بخش دیگر گردهمایی از نمایندگان برتر شرکت پرولاین با اهداء لوح تقدیر و هدایایی قدردانی به عمل آمد و در پایان از شرکت‏ کنندگان به صرف شام پذیرایی شد.

نشریه پنجره ایرانیان ــ سال نهم ــ شماره 101و102 ــ اسفند 94


ثبت نظر

ارسال