تشریح چشم‎انداز پنجره اکباتان

پنجره ایرانیان: شرکت پنجره اکباتان در ماه مبارک رمضان امسال مراسم ضیافت افطاری با حضور برخی از فعالان صنعت در و پنجره کشور برگزار کرد.
  • شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 8:43

به گزارش خبرنگار نشریه پنجره ایرانیان، این شرکت تولیدکننده پنجره یو.پی.وی.سی که از جمله نمایندگان فعال پروفیل ویستابست به شمار می‏ آید، عصر روز 2شنبه مورخه 22 تیرماه 1394 مصادف با  26 ماه مبارک رمضان، جمعی از سازندگان و فعالان صنعت ساختمان را در مجتمع پذیرایی باغ کاظمی، گردهم جمع کرد. این مراسم معنوی که با ضیافت افطار همراه بود، برای شرکت‏ کنندگان فرصتی مهیا کرد تا ضمن تجدید دیدار با دوستان و همکاران خود، از فعالیت‏ های شرکت پنجره اکباتان نیز آگاهی بیابند. در این ضیافت افطاری، مسئولان شرکت پنجره اکباتان، به تشریح فعالیت‎ها و معرفی برنامه ‏های آتی خود پرداختند. محمد حسینی مدیرعامل پنجره اکباتان نخستین سخنران این برنامه بود. وی ضمن خوشامدگویی به شرکت‏ کنندگان در این مراسم، توضیحاتی در خصوص فعالیت‏ های این شرکت ارائه داد.

 مدیرعامل پنجره اکباتان در بخشی از سخنان خود، گفت: «با توجه به سیاست ‏های دولت در جهت کاهش مصرف انرژی، و اهمیت بسزای این مساله در کشور، پنجره اکباتان فعالیت‎های گسترده‎ای را در این زمینه آغاز کرده است. ما در گام نخست طرح گسترش و تحول کارخانه را پیاده کرده و تجهیزات بسیار کارآمدی را به مجموعه افزودیم. طرح گسترش و توسعه صنعتی با خرید مدرن‎ترین دستگاه‎ها و ماشین‎آلات پیشرفته روز و همچنین نصب و راه‎اندازی آنها در محل کارخانه پنجره اکباتان آغازگر حضور نیرومند ما در این صنعت بوده است.» حسینی با تاکید بر تولید در و پنجره‏ های باکیفیت خاطرنشان ساخت: «مواد اولیه لازم برای تولید، همواره از دغدغه‏ های اصلی ما بوده و از این جهت همواره تدارک بهترین مواد، در اولویت‏ های کاری ما قرار دارد. به همین دلیل در محصولات خود از یراق‏ آلات ساخت کشورهای اروپایی بهره می‏ گیریم. همچنین در خصوص پروفیل نیز، یکی از نمایندگان فعال پروفیل باکیفیت ویستابست هستیم.» وی در پایان سخنان خود، خط مشی شرکت پنجره اکباتان را تمرکز بر سه هدف توجه به کیفیت، تلاش برای ثبات قیمت و ارائه تیپ‎های مختلف پنجره اعلام کرد.

سخنران بعدی ضیافت افطار شرکت پنجره اکباتان، محمود صداقت، مدیرعامل شرکت ویستابست بود. محمود صداقت در ابتدای سخنان خود، به‏ مناسبت ایام ماه مبارک رمضان، به ذکر مناقب و فضایل امام اول شیعیان، حضرت علی‏(ع) پرداخت. مدیرعامل شرکت ویستابست در ادامه سخنان خود، با اشاره به فرهنگ بالای ایران، مردم ایران را متمدن و خواستار پیشرفت دانست. او همین ویژگی‏ ایرانیان را سبب تثبیت پنجره دوجداره یو.پی.وی.سی در صنعت ساختمان دانست و گفت: «همین میل به پیشرفت، عاملی بود برای اینکه صنعت نوظهور پنجره دوجداره یو.پی.وی.سی به ‏عنوان اصلی در صنعت ساختمان ایران پذیرفته شود.» وی دلیل این امر را نقش این پنجره ‏ها در جلوگیری از اتلاف انرژی دانست و افزود «چراکه نتیجه آن ذخیره انرژی برای فرزندان و آیندگان این مرز و بوم می‎باشد و ما امانتداران نسل آینده ‏ایم، زیرا با اهدای صرفه ‏جویی و بهینه‎سازی مصرف انرژی، به خود و فرزندانمان، آینده را نیز در اختیار خواهیم داشت.»

مدیرعامل ویستابست در پایان اظهارات خود خاطرنشان ساخت: «جا دارد از مدیران و همکاران خود در شرکت پنجره اکباتان که از جمله نمایندگان فعال ویستابست می‎باشد، جهت رعایت استانداردهای لازم و همچنین تولید محصول با کیفیت ایرانی تشکر کنم و از خداوند توفیق روزافزون برای آقای حسینی و همکارانش در پنجره اکباتان خواستارم.»

وی در پایان با اشاره به این نکته که موفقیت پنجره اکباتان ثمره تولید با کیفیت است، خطاب به مدیران پنجره اکباتان توصیه کرد: «همواره لازم است به مشتریان خدمتی نو ارائه دهیم، زیرا این امر توجه و علاقه مصرف‎کننده را به دنبال خواهد داشت. در صورت اهمیت دادن به آرامش و آسایش مصرف‎کننده ‎نهایی، شاهد خواهیم بود که مسیرسخت تولید با گام‎هایی بسیار مصمم، و کاملا موفقیت‎آمیز طی خواهد شد.  امیدوارم با حمایت کلیه هموطنان در جای، جای ایران سربلند، تولید ملی، افتخار ملی باشد.»


نشریه پنجره ایرانیان ــ سال هشتم ــ شماره 95 ــ شهریور 94


ثبت نظر

ارسال