اولین همایش سراسری نمایندگان فروش و مدیران ارشد ویناک

پنجره‌ایرانیان؛ اولین همایش سراسری نمایندگان فروش و مدیران ارشد شرکت ویناک، بهمن‌ماه سال 99 در تهران برگزار شد.
  • یکشنبه 24 اسفند 1399 ساعت 6:17

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از روابط عمومی ویناک، اولین همایش سراسری نمایندگان فروش و مدیران ارشد شرکت ویناک سه‌شنبه 28 بهمن‌ماه 1399 در محل هتل آزادی تهران برگزار شد.

در ابتدای این همایش، پس از اعلام برنامه و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران و نماهنگ شرکت ویناک، مهندس بهمن نظری ضمن عرض خیرمقدم به مدعوین، دیدگاه‌ها و مسئولیت‌های اجتماعی ویناک را تبیین کرده و در مورد وضعیت کلی مجموعه ویناک در گذشته، حال و افق آینده به بیان نقطه نظرات هیئت‌مدیره پرداختند.

سپس مهندس یوسفی، مدیر واحد فنی و مهندسی شرکت ویناک در ارتباط با کالاهای جدید توضیحاتی را مطرح ساخته و به سئوالات فنی حضار پاسخ دادند. همچنین کالاهای در دست R&D شرکت مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه، مهندس آریان پور، مدیر فروش و بازاریابی شرکت ویناک در ارتباط با دستاوردهای فروش ویناک و نمایندگان در سال 99 و مقایسه وضعیت رقبا و ویناک مطالبی را مطرح کرده و اهداف آتی شرکت مورد تحلیل قرار گرفت. در این جمع، آقای وحید صمد زاده طریقت، نماینده استان آذربایجان شرقی به‌عنوان نماینده برتر ایران در سال 99 معرفی شده و مورد تشویق حضار قرار گرفت.

در بخش بعدی همایش، دکتر ارسلان محمدیان، مشاور فروش شرکت ویناک جوایز دستیابی به اهداف فروش سال 1400 را به استحضار حضار رساند که در صورت دستیابی به تارگت‌های مطرح‌شده ویناک به آن‌ها تعلق خواهد گرفت.

پس‌ازآن، دکتر کریمی مطالبی را در ارتباط با مسائل اقتصادی و نحوه محاسبه مالیات بردرآمد ارائه کرد. وی همچنین در خلال جلسه پرسش و پاسخی که در این میان به وجود آمد به سئوالات نمایندگان و مباحث بسیار مهمی که در مواجهه با این موضوع مطرح شد، پاسخ داد.

آخرین قسمت این همایش، پرسش و پاسخ در مورد فروش و خروجی کالا از انبار نمایندگان، راهکارهای افزایش فروش و طرح‌های آتی شرکت در مورد گسترش فروش در سراسر کشور بود. در پایان همایش، نمایندگان در ضیافت شامی که تدارک دیده شده بود میهمان مدیرعامل و مدیران ارشد ویناک بودند.

 


ثبت نظر

ارسال