کیمیاران خودکفایی و نوآوری در تولید را به‌روشنی هدایت می‌کند

پنجره‌ایرانیان؛ کیمیاران جز 10 کارآفرین برتر حوزه صادرات در عرصه تولید افزودنی‌های پلیمری و استابیلایزرهای صنعتی است.
  • دوشنبه 15 دی 1399 ساعت 22:12

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از پایگاه شبکه خبر، مهندس غیاثی، بنیان‌گذار شرکت کیمیاران در مصاحبه با برنامه نوآوران، روند شروع و رشد کسب‌وکارش در این مجموعه را به‌تفصیل بیان کرد.

مهندس غیاثی گفت: هدف از شروع این کسب‌وکار جلوگیری از واردات مواد اولیه صنایع پلیمری و پی‌وی‌سی بوده است.

او در همین زمینه اظهار کرد: تولید استابیلایزر و افزودنی‌های پلیمری نیز از دیگر دستاوردهای این مجموعه به شمار می‌رود. افزایش کارخانه‌های دیگر در این زمینه و پایه‌گذاری هلدینگ بزرگ پلیمری در کشور به‌منظور رفع نیاز داخلی به محصولات وارداتی، ازجمله برنامه‌های عملیاتی ما در آینده خواهد بود.

خانم مهندس غیاثی، مدیرعامل شرکت کیمیاران نیز در این برنامه اظهار کرد: کیمیاران رویکردی متفاوت را با گسترش تولید در دست گرفته است. بر همین اساس میانگین تولید و فروش این مجموعه در 6 سال اخیر حدود 20 درصد افزایش داشته و 40 درصد از محصولات شرکت نیز به کشورهای دیگر صادر می‌شود.

وی در این خصوص افزود: طی این سال‌ها بالای 50 درصد بازار مصرف پلیمر توسط شرکت کیمیاران تامین شده است.

مدیرعامل شرکت کیمیاران در ادامه بیان کرد: صندوق نوآوری و شکوفایی نیز نقشی پررنگ در تجهیز و پیشرفت آزمایشگاه‌های کیمیاران بر عهده داشته است.

خانم مهندس شیوایی، مدیر آزمایشگاه کیمیاران نیز در خصوص تست و نمونه‌گیری محصولات، طبق استاندارهای بین‌المللی در آزمایشگاه آکریلیته سخن گفت و به تجهیز کردن این آزمایشگاه به دستگاه‌های XRF و FDR نیز اشاره کرد.

 


ثبت نظر

ارسال