دریافت نماد اعتماد الکترونیکی توسط دیجی بست

پنجره‌ایرانیان؛ دیجی بست موفق به دریافت نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی شد.
  • یکشنبه 23 آذر 1399 ساعت 21:34

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از روابط عمومی دیجی بست: اپلیکیشن دیجی بست که در زمینه خرید و تامین کالای مورد نیاز صنعت دروپنجره یوپی‌وی‌سی در کشور فعالیت می‌کند موفق به دریافت نماد اعتماد الکترونیکی از سازمان توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صمت شد.

دیجی بست با عملی کردن ایده خرید آنلاین و یکپارچه‌سازی صنف ملزومات دروپنجره یوپی‌وی‌سی در مدت کوتاهی که از شروع فعالیتش می‌گذرد موفق شده دسترسی سازندگان و مونتاژکاران دروپنجره را به تولیدکننده‌ها و تامین‌کننده‌ها راحت‌تر و سریع‌تر کند. همچنین فروشندگان و مونتاژکاران دروپنجره با ورود به اپلیکیشن دیجی بست در کمترین زمان از قیمت‌ها و تخفیف‌های انواع برندهای پروفیل و یراق‌آلات مطلع می‌شوند و درنتیجه هنگام عقد قرارداد با مشتریان خود با آگاهی و اطلاع کامل از قیمت‌ها از زیان‌های احتمالی به خاطر نوسانات قیمت جلوگیری می‌کنند.

گفتنی است، نماد اعتماد الکترونیکی نشانه‌ای است که از طرف مرکز توسعه تجارت الکترونیکی که وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران است، به‌عنوان تاییدیه به کسب‌وکارهای مجازی و فروشگاه‌های اینترنتی با هدف ساماندهی، احراز هویت و تایید صلاحیت آنها داده می‌شود.

 


ثبت نظر

ارسال