تلاش مجموعه کیان پن برای حفظ چرخه تولید پروفیل آورتا

پنجره‌ایرانیان؛ گروه صنعتی کیان پن با وجود مشکلات فراوانی که امروزه در صنعت کشور به‌ویژه بخش تولید وجود دارد در حال فعالیت و عرضه محصول باکیفیت به بازار است.
  • یکشنبه 23 آذر 1399 ساعت 21:35

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از روابط عمومی کیان پن، در چند سال اخیر به وجود آمدن مشکلاتی نظیر تحریم‌ها، محدودیت واردات و صادرات، کمبود مواد اولیه همراه با نوسانات نرخ ارز و از همه مهم‌تر شیوع ویروس کرونا تاثیر منفی زیادی بر فعالیت واحدهای تولیدی داشته است. مشکلاتی که هرکدام به‌تنهایی می‌تواند چرخه فعالیت یک واحد تولیدی را متوقف کند اما تلاش خستگی‌ناپذیر فعالان صنعت پروفیل یوپی‌وی‌سی مانع از بروز چنین اتفاقی در مجموعه‌های تولیدی این صنعت شده است. گروه تولیدی کیان پن، تولیدکننده پروفیل‌های دروپنجره یوپی‌وی‌سی با برندهای آورتا و انزو ازجمله مجموعه‌هایی است که این شرایط نه‌تنها باعث افول و افت تولیدش نشده بلکه تاکنون با توان و قدرت بیشتر به فعالیتش ادامه داده است.

مدیر تولید گروه صنعتی کیان پن درباره رویارویی با چالش‌های به وجود آمده از شرایط فعلی گفت: گروه صنعتی کیان پن با تکیه‌بر تلاش‌های بی‌وقفه مدیران و پرسنل واحدهای تولیدی خود و نیز حمایت و همراهی نمایندگان محترم فروش این مجموعه در سراسر ایران چرخه حیات محصولات خویش را حفظ و برای دستیابی به چشم‌اندازهای بزرگ این مجموعه همواره در تلاش است.

وی افزود: ما در مجموعه بزرگ تولیدی کیان پن تلاش می‌کنیم تا روزبه‌روز محصولاتی با کیفیت بهتر و مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا و در شان مصرف‌کننده ایرانی تولید و به بازار کشور عرضه کنیم.


ثبت نظر

ارسال