عضویت کیان پن در انجمن بهینه‌سازی مصرف انرژی ایران

پنجره‌ایرانیان؛ گروه تولیدی کیان پن (آورتا) گواهینامه عضویت در انجمن بهینه‌سازی مصرف انرژی ایران را دریافت کرد.
  • یکشنبه 21 اردیبهشت 1399 ساعت 22:34

مدیرعامل گروه تولیدی کیان پن در گفتگو با پنجره‌ایرانیان، ضمن اعلام این خبر گفت: پروفیل یوپی‌وی‌سی آورتا بر اساس استانداردهای ملی و بین‌المللی تولید می‌شود و بر همین اساس مجموعه کیان پن گواهینامه عضویت در انجمن بهینه‌سازی مصرف انرژی ایران را دریافت کرده است.

مهندس عباس جمشیدی به اهمیت توجه و دقت مصرف‌کنندگان هنگام انتخاب درها و پنجره‌های ساختمان اشاره کرد و افزود: در این زمینه استانداردهای ملی و بین‌المللی وجود دارد که توجه به آن‌ها ما را در انتخاب محصول مناسب و رسیدن به اهدافی مانند صرفه‌جویی در مصرف انرژی کمک می‌کند. پنجره‌های عایق یوپی‌وی‌سی با تنظیم میزان انرژی دریافتی از بیرون و انرژی خارج‌شده از محیط داخلی ساختمان در این زمینه نقش مهمی به عهده دارند.

مدیرعامل آورتا پیرامون معرفی این مجموعه اظهار کرد: گروه صنعتی کیان پن از سال 1385 شمسی در زمینه تولید پروفیل‌های یوپی‌وی‌سی آغاز به فعالیت کرده و اکنون به یکی از معروف‌ترین و بزرگ‌ترین تولیدکنندگان این نوع محصول در ایران تبدیل شده است.

وی افزود: پروفیل یوپی‌وی‌سی آورتا بر اساس استانداردهای بین‌المللی تولید می‌شود و مجموعه کیان پن عضو انجمن بهینه‌سازی مصرف انرژی ایران است. کارشناسان این حوزه می‌توانند میزان مصرف انرژی را در خانه شما بررسی و آنالیز کنند و این میزان را پس از نصب و استفاده از دروپنجره‌های یوپی‌وی‌سی و انواع پنجره‌هایی که مصرف انرژی را بهینه می‌کنند، مقایسه کنند.

جمشیدی در پایان خاطرنشان کرد: پنجره‌های یوپی‌وی‌سی آورتا عموما نمره استاندارد و رتبه‌های بسیار قابل قبولی ازنظر آسیب‌های محیط زیستی کسب کرده و برای استفاده در صنایع ساختمان‌سازی در سطح بین‌المللی مورد تایید قرار گرفته است.


ثبت نظر

ارسال