عرضه پروفیل آلدورا با شرایط ویژه توسط ویندور

پنجره‌ایرانیان: شرکت ویندور فروش پروفیل‌های آلدورا وین و اسکای وین را با خدمات ویژه و منحصربه‌فرد گارانتی برای مشتریان خود ارائه می‌کند.
  • پنجشنبه 25 خرداد 1396 ساعت 2:17

به گزارش خبرنگار پنجره‌ایرانیان، مدیر شرکت ویندور با اعلام این مطلب عنوان کرد: ویندور با عرضه پروفیل‌های آلدورا وین و اسکای وین برای کلیه خریداران پنجره، گارانتی مکتوب ١٥ ساله با مشخصات محل پروژه ارائه می‌کند تا تولیدکنندگان پنجره با خاطری آسوده‌تر نسبت به تولید و ارائه خدمات به مصرف‌کنندگان پرداخته و دغدغه‌های ناشی از کیفیت محصولات، بازار پنجره و تولیدکنندگان را تحت تأثیر قرار ندهد. این گارانتی شامل تغییر رنگ و شکل و ایرادات ناشی از تولید پروفیل خواهد بود.

حسن‌پور افزود: برگه گارانتی با مهر و امضای کارخانه تولیدکننده پروفیل و مشخصات کامل پروژه است و تولیدکننده پنجره مسئولیتی در قبال ایرادات احتمالی پروفیل نداشته و مسئولیت مستقیماً متوجه کارخانه خواهد بود.

وی گفت: خریداران پنجره نیز با در دست داشتن برگه گارانتی مکتوب اطمینان خاطر نسبت به کیفیت و پشتیبانی محصول خریداری‌شده را داشته و تمایل بیشتری نسبت به استفاده از پنجره‌های یو.پی.وی.سی خواهند داشت.

حسن‌پور در پایان اظهار داشت: ویندور امیدوار است درزمینه ارائه خدمات به مشتریان گام‌های بیشتر و مؤثرتری برداشته و در راستای بهبود وضعیت بازار اقدامات ارزنده‌تری ارائه کند.

 

 


ثبت نظر

ارسال