بازدید کارشناسان شرکت erpen از نمایشگاه تبریز

پنجره ایرانیان:شرکت erpen ترکیه جدید ترین شعبه بین المللی خود را در ایران تاسیس نمود. هدف از تاسیس این شعبه گسترش بازار فروش محصولات در سطح منطقه میباشد.
  • جمعه 9 آبان 1393 ساعت 14:14

 از جمله برنامه های شرکت برای تبلیغات و معرفی برند میتوان به حضور در نمایشگاه های استانی به صورت غرفه فعال یا بازدید کارشناسان شرکت ازنمایشگاه های تخصصی درب و پنجره و ساختمان اشاره نمود.

در همین راستا  گروهی متشکل از کارشناسان شرکت erpen در مورخ شنبه سوم آبان ، بازدیدی از نمایشگاه درب و پنجره شهر تبریز انجام دادند. شهر تبریز به لحاظ موقعیت جغرافیایی و زبان محلی منطقه ونیز نزدیک بودن فرهنگ با کشور ترکیه، امکان برقراری ارتباطات و مناسبات کاری خوب و ارزنده ای فیمابین شرکت erpen و صنعتگران محلی را فراهم نموده است. کما اینکه برند erpen در سطح منطقه به میزان قابل توجهی شناخته شده  میباشد.

در طی این بازدید ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون محصولات شرکت erpen ترکیه به غرفه داران و تولید کنندگان درب و پنجره حاضر در نمایشگاه ،کارشناسان این شرکت نسبت به ایجاد روابط صمیمی و دوستانه ای با سایر تولید کنندگان پروفیل های upvc حاضر در نمایشگاه و بازار ایران اقدام کردند. همچنین آرزومند حرکت شانه به شانه و رقابتی سالم در بازار برای کلیه این عزیزان میباشند.

طبق ارزیابی کارشناسان این شرکت از سطح نمایشگاه ، وضعیت صنعت upvc ایران بسیار به روز و همگام با تکنولوژی روز دنیا میباشد. از اینرو امیدواریم با توجه به شرایط موجود و برای معرفی و فروش محصولات شرکت erpen ترکیه در ایران، بتوان گام های محکم و موثری برداشت.


نظرات

محمود سادات

سلام لطفا لیست قبمت ارسال کنید

erpen

جناب سادات لطفا با شماره های دفتر تماس بگیرید 88840003

ثبت نظر

ارسال