درخشش حامی صنعت در بازار یراق‌آلات در و پنجره

پنجره ایرانیان:عرضه یراق‌آلات با کیفیت. این اصلی‌ترین هدف تاسیس شرکت حامی صنعت است و حالا با عرضه یراق‌آلات در و پنجره تولید شده در یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدی کشور ترکیه یعنی یلکن، با دو برند FORNAX و PAVO به تکیه‌گاهی مطمئن برای تولیدکنندگان در و پنجره ایران تبدیل شده است.
  • شنبه 1 خرداد 93 ساعت 12:21

 در گفتگو پنجره ایرانیان با مهندس صوفی نژاد و مهندس کرمانی عنوان شد:

عرضه یراق‌آلات با کیفیت. این اصلی‌ترین هدف تاسیس شرکت حامی صنعت است و حالا با عرضه یراق‌آلات در و پنجره تولید شده در یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدی کشور ترکیه یعنی یلکن، با دو برند FORNAX و PAVO به تکیه‌گاهی مطمئن برای تولیدکنندگان در و پنجره ایران تبدیل شده است. ارائه خدمات 24 ساعته و احترام همه جانبه به حقوق مشتریان باعث شده تا شرکت حامی صنعت در یک سال فعالیت رسمی خود با اقبال خوبی مواجه شود و حالا انتظارات از مدیریت و تیم کاری حامی صنعت بیشتر شده است. مهندس صوفی نژاد و مهندس کرمانی در مقام مدیران شرکت حامی صنعت می‌گویند: به دلیل درخواست مشتریان به زودی حامی صنعت در زمینه پروفیل و ماشین‌آلات تولید در و پنجره هم فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و در حال حاضر شرکت حامی صنعت آماده ارایه یراق‌آلات تک‌حالته، دو حالته، فولکس واگنی و اسپانیولت درب‌های ضد سرقت، ورودی بالکنی و گسکت‌های تولید داخل و انواع ملزومات نصب در و پنجره است. مدیران این مجموعه در گفتگوی اختصاصی با پنجره ایرانیان درباره روند استقبال بازار از یراق‌آلات عرضه شده توسط حامی صنعت می‌گویند: در مدت زمان کوتاه فعالیت این مجموعه در عرصه توزیع یراق‌آلات، این افتخار را به دست آورده‌ایم که بتوانیم اعتماد مشتریان را به عنوان سرمایه واقعی حامی صنعت، با خود همراه کنیم و امیدواریم که از طریق تحویل به موقع محصولات با کیفیت بتوانیم پاسخگوی اعتمادشان باشیم. آنها تأکید می‌کند: چشم‌انداز این مجموعه برای آینده ارایه خدمات بیشتر به مشتریان و جلب رضایت‌شان است و اولویت اصلی را در جذب مشتریان جدید قرار داده‌ایم البته با حفظ کیفیت محصولات و خدمات شایسته‌تر. این گفتگو را بخوانید:

-------------------------------------------------------------------------------

برای مشاهده فایل پی دی اف اینجا کلیک کنید.

  • بفرمایید چه دلیلی برای ورود به این حرفه داشتید؟

واقعیت این است که شرکت حامی صنعت در سال 1392 با هدف عرضه یراق‌آلات با کیفیت تاسیس شد و از ابتدای فعالیت خود را با شرکت یلکن آغاز کردیم که یکی از برندهای مطرح و شناخته شده در بازار بین‌المللی صنعت در و پنجره محسوب می‌شود. قبل از تاسیس شرکت مطالعات زیادی در زمینه نیازهای واقعی تولیدکنندگان در و پنجره‌های دوجداره را انجام دادیم و به این نتیجه رسیدیم که بسیاری از این عزیزان در زمینه تامین یراق‌آلات و ملزومات تولید و نصب در و پنجره خواسته‌های دارند از جمله اینکه می‌خواهند یراق‌آلات باکیفیت و استاندارد را به طور مسقیم و بدون واسطه در اختیار داشته باشند. همین مطالعات و شناخت نسبت به نیازهای صنعت باعث شکل‌گیری شرکت حامی صنعت شد و در گام نخست واردات یراق‌آلات با کیفیت و استاندارد بین‌المللی یلکن را در دستور کار خود قرار دادیم.

  •  سابقه شرکت yelkan در صنعت در و پنجره چگونه است و این شرکت بین‌‌المللی به چه کشورهایی صادرات یراق‌آلات دارد؟

در سال 1990 شرکت یلکن تولید یراق‌آلات خود را با برند‌های FORNAX و PAVO آغاز کرد و تا به امروز توانسته است نقشی اساسی را در صنعت یراق‌آلات در و پنجره ایفا نماید و در عرصه بین‌الملل صادرات قابل توجهی به اروپا، آسیا و آفریقا داشته است. البته این شرکت با ورود به بازار ایران توانست در مدت زمان کمی نظر فعالان این عرصه را به خود جلب کند و توسعه چشمگیری در عرصه یراق‌آلات در ایران داشته باشد.

  • استفاده از یراق‌آلاتی که شما به بازار عرضه می‌کند، تا چه میزان بر امنیت در و پنجره‌ها می‌افزاید؟

با توجه به ست کامل یراق‌آلات امنیتی پنجره و یراق‌های ضد سرقت درب با برند FORNAX و PAVO می‌توان امنیت در و پنجره را به میزان قابل توجهی بالا برد چرا که تمامی این یراق‌آلات تست‌های فنی مرتبط با امنیت بازشوهای ساختمان را با موفقیت پشت‌سر گذاشته‌اند.

  • رویکرد اصلی شرکت حامی صنعت در ارائه کالاها و خدمات به تولیدکنندگان در و پنجره‌های یوپی‌وی‌سی چیست؟

تمام تلاش این مجموعه ارایه خدمات 24 ساعته و نا محدود به صنعتگران عزیز است و در این راستا مفتخریم که محصولاتی با کیفیت تایید شده را تقدیم مشتریان عزیز می‌نماییم وهدف اصلی این مجموعه رعایت حقوق‌مشتری است. در حال حاضر نمایندگی فروش محصولات شرکت یلکن در محدوده استان البرز، به عهده شرکت حامی صنعت است و امیدواریم با عنایت پروردگار بتوانیم نیاز مشتریان عزیز را تامین کنیم، چرا که سرمایه اصلی این مجموعه هستند و این نوید را به مشتریان عزیز خواهیم داد که به زودی در زمینه پروفیل و ماشین‌آلات تولید در و پنجره آماده خدمت‌رسانی هستیم.

  •   در حال حاضر تنوع یراق‌آلات عرضه شده توسط حامی صنعت چگونه است ؟

در حال حاضر شرکت حامی صنعت آماده ارایه یراق‌آلات تک حالته، دو حالته، فولکس واگنی و اسپانیولت درب‌های ضد سرقت، ورودی بالکنی و گسکت‌های تولید داخل و انواع ملزومات نصب است و سعی بر افزایش تنوع محصولات با رعایت مسایل کیفی را داریم.

  •  روند استقبال بازار از یراق‌آلات حامی چگونه بوده و چه برنامه ای برای آینده در نظر دارید؟

در مدت زمان کوتاه فعالیت این مجموعه در عرصه توزیع یراق‌آلات مفتخر است به داشتن مشتریان متعددی که همیشه سپاسگزار اعتمادشان هستیم و خواهیم بود و امیدواریم که از طریق تحویل به موقع محصولات با کیفیت بتوانیم پاسخگوی اعتمادشان باشیم. چشم‌انداز این مجموعه برای آینده ارایه خدمات بیشتر به مشتریان و جلب رضایت‌شان است و اولویت اصلی را در جذب مشتریان جدید قرار داده‌ایم البته با حفظ کیفیت محصولات و خدمات شایسته‌تر.

  •  قیمت محصولات و کالاهای عرضه شده توسط گروه صنعتی حامی صنعت چگونه است و تا چه میزان منافع مصرف کننده نهایی را در نظر می‌گیرید؟

تلاش این مجموعه بر توزیع یراق‌آلات با قیمتی مناسب و رقابتی است و سعی بر این داشته‌ایم که با مدیریت مناسب نوسانات بازار را مهار کرده و از افزایش بی‌ضابطه قیمت‌ها بپرهیزیم. برخورداری از انبار و دپوی قوی این امکان را برای ما ایجاد کرده که به جای سود بآلاتر و افزایش قیمت‌ها در ابتدا به تعهدات خود در برابر سفارشات قبلی پایبند باشیم و بتوانیم مشتریان خود را بیش از پیش راضی نگه داریم.

  •  یراق‌آلاتی که شما نمایندگی رسمی آن را بر عهده دارید از چه استاندرادهای بین‌المللی برخوردار است و از حیث مقاومت و استحکام چه میزان قابل دوام است؟

تمامی محصولات یلکن دارای استاندارد RAL آلمان است و دارای iso 9001 - 2000 است و افزون بر این‌ها یراق‌آلات ارایه شده دارای آبکاری بسیار مناسبی است و گیربکس بسیار قویی دارد و دربرابر فشار بسیار مقاوم است.

  •   در شرکت حامی صنعت تحویل به موقع کالاها چگونه طراحی شده است و کالای سفارش داده شده تا چه بازه زمانی در تهران و شهرستان‌ها به دست مشتریان خواهد رسید؟

موضوع تحویل کالا موضوع بسیار مهمی است و با تدابیری که از ابتدای آغاز فعالیت اندیشیده‌ایم با لطف خدا و تلاش بی‌دریغ ‹در این مساله با هیچ مشکلی مواجه نبودیم. سعی بر این بود که بتوانیم ظرف 24 ساعت پاسخگوی مشتریان عزیز در شهرهای مختلف و با توجه به ارسال رایگان در محدوده استان البرز در کمترین زمان ممکن پاسخگوی مشتریان همشهری باشیم لذا این مساله باعث باز خورد مناسبی از سوی مشتریان عزیز داشته است و مفتخریم که تنها توزیع کننده یراق‌آلات با ارسال رایگان در محدوده استان البرز هستیم.

  •   اجازه دهید یک سوال تخصصی را مطرح کنم که بسیاری در ارزیابی کیفیت در و پنجره‌های یوپی‌وی‌سی بر کیفیت پروفیل تاکید دارند در حالی که به دلیل کاربرد زیاد یراق‌آلات به هنگام باز و بسته شدن مهم کیفیت یراق‌آلات و ملزوماتی است که در مرحله ساخت و نصب در و پنجره به کار گرفته می‌شود. نظر شما چیست و فکر می‌کنید که اهمیت و نقش یراق‌آلات و سایر ملزومات در تولید و نصب چگونه باید مدنظر مصرف‌کنندگان نهایی قرار گیرد؟

به نکته ظریفی اشاره فرمودید، چرا که در تولید در و پنجره، یراق و ملزومات نقش اساسی را ایفا می‌کند. با توجه به ارزیابی‌های موجود در این صنعت در صد بالایی از کیفیت در و پنجره تولید شده وابسته به ملزومات آن است، چرا که یراق‌آلات اصطحلاک بالایی دارند و با مرور زمان امکان اینکه کارایی خود را از دست بدهد، زیاد است و در و پنجره‌هایی با کیفیت تلقی می‌گردد که یراق‌آلات مرغوبی روی آن مونتاژ شده باشد و این امر اهمیت عرضه محصولات ما را بالا می‌برد. خواهش ما از مشتریان و تولید کنندگان عزیز این است که اصول مونتاژ یراق‌آلات را رعایت نمایند تا از کیفیت کامل یراق‌آلات بهره‌مند شوند.

  •  برای جلوگیری از واردات یراق‌آلات بی کیفیت چه باید کرد؟

در این زمینه باید از مسوولین ذی‌ربط اداره استاندارد خواست که تعریف و اصول مناسبی برای اداره گمرگات ارسال کند که از واردات و ترخیص یراق‌آلات خارج از آن اصول بپرهیزند.

  • برای اطمینان خاطر مشتریان جدید و مصرف کننده نهایی از اصالت کالاهای عرضه شده با برند... چه کار می‌توان کرد؟

ارایه استانداردهای شرکت یلکن و ضمانت 10 ساله آن اطمینان خاطری است که حامی صنعت به مشتریان عزیز می‌دهد و موظف هستیم که پس از فروش یراق‌آلات به تولیدکنندگان عزیز از موتتاژ تا تحویل پروژه در صورت بروز مشکلات احتمالی کنارشان بایشم.

  • تاثیر نوسانات اخیر نرخ ارز بر قیمت محصولات و کالاهای عرضه شده توسط حامی صنعت چگونه بوده است؟

با توجه به افزایش نرخ ارز و تعرفه گمرکی شاهد افزایش قیمت در بازار یراق‌آلات هستیم و بدلیل مسایل توضیح داده شده و برخورداری دپوی گسترده شرکت حامی صنعت همچنان با قیمت سال 92 در خدمت مشتریان عزیز است و هر افزایش قیمت احتمالی را پیش از اجرا به اطلاع مشتریان عزیز خوا هیم رساند.

  •  در پایان اگر نکته خاصی باقی مانده بفرمایید.

در انتها تشکر ویژه‌ای از مشتریان عزیزمان داریم که با اعتماد و حمایت‌شان قوت قلبی شدند که به لطف پروردگار بتوانیم خدمات بیشتری به آنها ارایه کنیم و خواهش داریم در تمامی مراحل کیفیت را در مد نظر خود قرار دهند. با تشکر از مدیریت و پرسنل مجله پنجره ایرانیان که در این راه همواره کنار ما بودند و با پشتکار بی‌شایبه خود همیشه اطلاعات این صنعت را در اختیار عموم مردم کشور قرار دادند. سپاسگذاریم از این فرصت که در اختیارمان قرار دادید تا عرایض‌مان را به سمع و نظر دوستان و همکاران برسانیم.

نشریه پنجره ایرانیان، سال هفتم، شماره 80، خرداد ماه 1393


ثبت نظر

ارسال