مدیرعامل ابزارسازی زمانی: از مشتریان به خاطر اعتماد به محصول ایرانی تشکر می کنم

پنجره‌ایرانیان؛ گروه تولیدی صنعتی زمانی که در زمینه تولید تیغچه‌ها، قالب زهوار و ابزارآلات مورد نیاز ماشین‌آلات ساخت دروپنجره در کشور فعال است، ششمین دوره حضور در نمایشگاه دروپنجره تهران را تجربه می‌کند.
  • دوشنبه 4 مرداد 1400 ساعت 14:0

مدیرعامل ابزارسازی زمانی در گفتگو با خبرنگار پنجره‌ایرانیان ضمن ابراز رضایت از نحوه برگزاری سیزدهمین دوره نمایشگاه عنوان کرد: نمایشگاه امسال هم از نظر نحوه برگزاری و خدمات و هم از نظر میزان استقبال بازدیدکنندگان در سطح خوبی برگزار شد و نسبت به سال قبل خیلی بهتر بود. ما از هر نظر از نمایشگاه امسال راضی هستیم.

محمود زمانی پیرامون مزایای برگزاری نمایشگاه در شرایط امروز جامعه و رکود حاکم بر صنعت اظهار کرد: وجود چنین نمایشگاه‌هایی به ما تولیدکنندگان کمک زیادی می‌کند تا محصولات و فعالیت‌هایمان دیده شود و جامعه مصرف‌کننده از نزدیک و بدون واسطه محصولات ما را ارزیابی کنند. شرایط امروز جامعه و شیوع بیماری کرونا مشکلات زیادی برای همه ایجاد کرده است اما نمایشگاه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فضای مناسبی را آماده کرده است تا مشتریان ما با فراغ بال به نمایشگاه بیایند و در جریان پیشرفت‌های مجموعه ما و محصولات جدیدی که تولید کرده‌ایم قرار بگیرند.

مدیرعامل ابزارسازی زمانی با اشاره به اهمیت ارتقا سطح کیفی محصولات، پیرامون چشم‌انداز سال پیش روی این مجموعه عنوان کرد: اولین موضوعی که در مجموعه ما دارای اهمیت است بحث کیفیت و رعایت استانداردهای فنی است که خوشبختانه در این زمینه اقدامات موثری در مجموعه صورت گرفته است. در قدم بعدی موضوع توسعه محصولات است که در این زمینه توانستیم علاوه بر توسعه محصولات قبلی مجموعه در زمینه محصولات مربوط به آلومینیوم هم اقدامات خوبی صورت دهیم. این اقدامات باعث شده بالغ‌بر 80 درصد شرکت‌های داخلی که پیش‌ازاین از ترکیه و خارج از کشور محصولات مورد نیازشان را تامین می‌کردند به خرید محصولات ما اقدام کنند.

زمانی در پایان گفت: از تمامی همکاران و فعالان صنعت دروپنجره که در این راه به ما و محصول ایرانی اعتماد کرده و باعث شده‌اند هم ارز از کشور خارج نشود و هم چرخ صنعت داخلی بچرخد، تشکر می‌کنم.


ثبت نظر

ارسال