حضور آلومینیوم کوپال در نمایشگاه اختصاصی ایران در کردستان عراق

پنجره‌ایرانیان؛ شرکت آلومینیوم کوپال اصفهان در نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در اقلیم کردستان عراق که خردادماه سال جاری در اربیل برگزار می‌شود، حضور خواهد یافت.
  • سه شنبه 25 خرداد 1400 ساعت 14:21

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از روابط عمومی کوپال، شرکت آلومینیوم کوپال اصفهان در نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در اقلیم کردستان عراق که با رویکرد بازسازی موصل، کرکوک و سوریه در شهر اربیل برگزار می‌شود با برپایی غرفه پذیرای عموم بازدیدکنندگان خواهد بود.

این نمایشگاه قرار بود اسفندماه سال ۹۸ برگزار شود که به دلیل شرایط کرونا به تعویق افتاد و درنهایت از تاریخ 26 تا 29 خردادماه سال ۱۴۰۰ در شهر اربیل اقلیم کردستان عراق و با همکاری کنسولگری ایران در این شهر برگزار می‌شود.

گفتنی است، شرکت آلومینیوم کوپال اصفهان در زمینه تولید پروفیل آلومینیوم صنعتی و ساختمانی در شهرک صنعتی منتظریه نجف‌آباد اصفهان فعالیت می‌کند. این شرکت همچنین در زمینه تولید انواع پروفیل دروپنجره اختصاصی و ترمال‌بریک، نرده و پارتیشن در انواع رنگ‌های الکترواستاتیک، آنادایزمتالیک و مات و همچنین یراق و ماشین‌آلات مربوط به آن و ارائه مشاوره و راه‌اندازی خط تولید دروپنجره فعال است.

 


ثبت نظر

ارسال