حضور وینسا در چهارمین نمایشگاه دروپنجره اصفهان

پنجره‌ایرانیان؛ گروه صنعتی دیاکو پروفیل (وینسا) با برپایی غرفه در چهارمین دوره نمایشگاه تخصصی دروپنجره و صنایع وابسته اصفهان حضور یافت.
  • سه شنبه 21 آبان 1398 ساعت 22:36

چهارمین دوره نمایشگاه تخصصی دروپنجره، ماشین‌آلات و صنایع وابسته اصفهان در تاریخ 30 مهر تا 3 آبان‌ماه 1398 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان واقع در پل شهرستان برگزار ‌شد. گروه صنعتی دیاکو پروفیل، عرضه‌کننده پروفیل دروپنجره یو.پی.وی.سی وینسا، جهت ارائه جدیدترین محصولات و آخرین دستاوردهای خود در چهارمین دوره نمایشگاه تخصصی دروپنجره، ماشین‌آلات و صنایع وابسته اصفهان حضور داشت.

گفتنی است، گروه صنعتی دیاکو پروفیل که سال‌ها نمایندگی انحصاری فروش پروفیل‌های بلژیکی وینسا و دکونیک را در ایران به عهده داشته، با توجه به شرایط اقتصادی کشور و با هدف حمایت از تولید ملی از چند سال گذشته تصمیم به راه‎اندازی یک واحد تولید پروفیل یو.پی.وی.سی زیر نظر مجموعه دکونیک بلژیک در کشورمان گرفت؛ و در حال حاضر این شرکت تنها مجموعه‌ای است که در حال تولید یک پروفیل اروپایی در داخل کشور است. این شرکت که به مدت 7 سال به‌عنوان دفتر مجموعه دکونیک در ایران فعالیت داشت و یکی از باکیفیت‌ترین پروفیل‎های موجود در بازارهای جهان را با برندهای دکونیک و وینسا در ایران توزیع می‌کرد، توانسته است با جلب مشارکت شرکت بلژیکی دکونیک، این محصولات را با همان کیفیت و مطابق استانداردهای روز اروپا در داخل کشورمان تولید کند.

 


ثبت نظر

ارسال