فولاد پیچ؛ کالای با کیفیت و خدمات متمایز

اشاره: شرکت فولاد پیچ یک نام آشنا در صنعت در و پنجره یوپی‌وی‌سی ایران به واسطه توانایی کم‌نظیر در عرضه یراق‌آلات با تنوع برند‌‌ها، خدمات متمایز و البته دپوی مطمئن است. اعتبار فولادپیچ را می‌توان در حمایت همه جانبه از مشتریان این شرکت دانست چه اینکه تلاش و تدبیر مدیریت این شرکت معتبر و شناخته شده همواره بر این اصل استوار بوده و هست که خط تولید در و پنجره یوپی‌وی‌سی در ایران نباید به خاطر تاخیر در دریافت سفارشات یراق‌آلات و دیگر ملزومات متوقف شود.
  • پنجشنبه 15 اسفند 1392 ساعت 9:25

اشاره: شرکت فولاد پیچ یک نام آشنا در صنعت در و پنجره یوپی‌وی‌سی ایران به واسطه توانایی کم‌نظیر در عرضه یراق‌آلات با تنوع برند‌‌ها، خدمات متمایز و البته دپوی مطمئن است. اعتبار فولادپیچ را می‌توان در حمایت همه جانبه از مشتریان این شرکت دانست چه اینکه تلاش و تدبیر مدیریت این شرکت معتبر و شناخته شده همواره بر این اصل استوار بوده و هست که خط تولید در و پنجره یوپی‌وی‌سی در ایران نباید به خاطر تاخیر در دریافت سفارشات یراق‌آلات و دیگر ملزومات متوقف شود. مهندس فرهود جباری مدیرعامل  شرکت  فولاد پیچ درباره انگیزه ورود خود به این صنعت به خبرنگار پنجره ایرانیان می‌گوید: می‌خواهیم خدمات خود را به گونه‌ای ارائه دهیم که تنها دغدغه ذهنی تولیدکنندگان بحث تولید با کیفیت در و پنجره یوپی‌وی‌سی باشد و تامین مطمئن کالاهای اساسی خود را به ما بسپارند. این مدیر پرتلاش و مصمم به حمایت حقوق مشتریان درباره کالاها و خدماتی که شرکت فولادپیچ برای مشتریان خود در نظر گرفته است، توضیح می‌دهد: در حال حاضر انواع یراق‌آلات تک حالته، دو حالته، کشویی و فولکس واگنی به همراه ملزومات نصب درب و پنجره یوپی‌وی‌سی و لوازم شیشه‌های دوجداره را در اختیار داریم و به دلیل دپوی مناسب از انواع یراق‌آلات، می‌توانیم به همه سفارشات پاسخ دهیم. این شرکت هم اکنون یراق‌آلات با برند Akpen ، Procast ، Endow ، Vorne و ... که سابقه درخشان دارند را در ایران عرضه می‌کند. این گفتگو را بخوانید:

برای مشاهده فایل پی دی اف گفتگو اینجا کلیک کنید:

  •  بفرمایید چه دلیلی برای ورود به این حرفه داشتید؟

یکی از اصلی‌ترین دلایل ورود شرکت فولادپیچ به این حرفه فراهم آوردن دسترسی آسان مصرف‌کنندگان یراق‌آلات یوپی‌وی‌سی و تولیدکنندگان درب و پنجره به این محصولات است. در واقع می‌خواهیم خدمات خود را به گونه‌ای ارائه دهیم که تنها دغدغه ذهنی تولیدکنندگان بحث تولید با کیفیت در و پنجره یوپی‌وی‌سی باشد و تامین مطمئن کالاهای اساسی خود را به ما بسپارند.

  •  شرکت فولاد پیچ از چه سالی فعالیت خود را شروع کرده و تا کنون در چه شهرهایی محصولات فولادپیچ عرضه می‌شود؟

شرکت فولادپیچ به منظور تأمین قطعات و لوازم مورد نیاز مصرف‌کنندگان درب و پنجره‌های دوجداره از سال 1389 آغاز به کار کرده و با اکثر شهرهای مجاور و همچنین شهرهای جنوبی و غربی کشور همکاری به عمل آورده و حداکثر تلاش خود را بر این مبنا گذاشته که بهترین خدمات و با کیفیت‌ترین محصولات را در حداقل زمان تقدیم صنعتگران عزیز کرده باشد.

  •  فولاد پیچ در حال حاضر چه نوع یراق‌آلات در و پنجره یوپی‌وی‌سی با چه برندهایی را عرضه می‌کند؟

در حال حاضر انواع یراق‌آلات تک حالته، دو حالته، کشویی و فولکس واگنی به همراه ملزومات نصب درب و پنجره یوپی‌وی‌سی و لوازم شیشه‌های دوجداره را در اختیار داریم و به دلیل دپوی مناسب از انواع یراق‌آلات، می‌توانیم به همه سفارشات پاسخ دهیم. این شرکت هم اکنون یراق‌آلات با برند Akpen ، Procast ، Endow ، Vorne و ... که سابقه درخشان دارند را در ایران عرضه می‌کند.

  •  سازندگان و تولیدکنندگان در و پنجره های دوجداره برای در اختیار داشتن یراق‌آلات عرضه شده توسط این شرکت به چه نحوی باید اقدام کنند و زمان ارسال و تحویل کالا به چه صورت خواهد بود؟

 با توجه به دپوی قوی، این امکان برای ما فراهم شده که متناسب با نیاز مشتریان برای تأمین ملزومات برنامه‌ریزی کرده‌ایم به نحوی که هیچگونه مشکلی برای پاسخ‌دهی به سفارشات فعلی نداشته باشیم. تحویل به موقع سفارشات یک اصل بنیادین و خدشه ناپذیر برای ماست به همین دلیل اعلام داریم که کلیه سفارشات در استان مرکزی و شهرهای مجاور در کمتر از 24 ساعت تحویل داده خواهد شد.

  •  در حال حاضر تنوع یراق‌آلات عرضه شده توسط فولاد پیچ چگونه است؟

هم اکنون شرکت فولادپیچ در دو بخش ملزومات درب و پنجره و پیچ‌های سر مته و سوزنی فعالیت دارد که هرکدام در بخش مربوط به خود محصولات متنوع و متناسب با نیاز و سلایق مشتریان عرضه می‌کند و مشکلی از بابت تنوع نداریم.

  •  روند استقبال بازار از یراق‌آلات شرکت چگونه بوده و چه برنامه‌ای برای آینده در نظر دارید؟

با توجه به اینکه مدت کوتاهی در این عرصه پا نهاده‌ایم بازدهی چشمگیر و قابل توجهی داشته‌ایم اما بهتر است جواب این سوال را به عهده مشتریان عزیز بسپاریم و این مژده را به تولیدکنندگان گرامی می‌دهیم که به زودی در سبد کالایی این مجموعه پروفیل یوپی‌وی‌سی عرضه خواهد شد.

  •  قیمت محصولات و کالاهای عرضه شده توسط فولاد پیچ چگونه است و تا چه میزان منافع مصرف کننده نهایی را در نظر می گیرید؟

با توجه به برند و کیفیت یراق‌آلات ارائه شده قیمت‌ها رقابتی بوده و تا حد امکان سعی در جلب رضایت مشتری داریم و در حقیقت هدف اصلی تاکید بر مشتری‌مداری و رضایت خاطر مصرف‌کنندگان است.

  •  یراق‌آلاتی که شما نمایندگی رسمی آن را بر عهده دارید از چه استانداردهای بین‌المللی برخوردار است و از حیث مقاومت و استحکام چه میزان قابل دوام است؟

یراق‌آلات به دلیل نیرو و فشاری که بر روی آنها وارد می‌شود باید از استانداردهای فنی لازم برخوردار باشند که کلیه برندهای ارائه شده در این شرکت کاملا شناخته شده می‌باشند. محصولات این مجموعه تمامی استانداردهای مربوط به این صنعت را در کشور ترکیه کسب کرده و جزو محصولات با کیفیت در بازار ایران است.

  •  اجازه دهید یک سوال تخصصی را مطرح کنم که بسیاری در ارزیابی کیفیت در و پنجره‌های یوپی‌وی‌سی بر کیفیت پروفیل تاکید دارند در حالی که به دلیل کاربرد زیاد یراق‌آلات به هنگام باز و بسته شدن مهم کیفیت یراق‌آلات و ملزوماتی است که در مرحله ساخت و نصب در و پنجره به کار گرفته می‌شود. نظر شما چیست و فکر می‌کنید که اهمیت و نقش یراق‌آلات و سایر ملزومات در تولید و نصب چگونه باید مدنظر مصرف کنندگان نهایی قرار گیرد؟

اهمیت یراق‌آلات یوپی‌وی‌سی کمتر از پروفیل آن نیست، اساسا در و پنجره‌های یوپی‌وی‌سی به این دلیل مورد استقبال مردم قرار گرفته‌اند که به عنوان یک عایق در برابر انتقال انرژی و صوت عمل می‌کنند، به جز پروفیل و شیشه‌های دوجداره انواع مکانیزم یراق‌آلات سازگار با در و پنجره‌های یوپی‌وی‌سی همراه با ملزوماتی نظیر گسگت باید در ساخت پنجره استفاده شوند تا از هدر رفتن انرژی و نفوذ سر و صدا جلوگیری شود و این موضوع یک اصل کلیدی در صنعت در و پنجره یوپی‌وی‌سی قلمداد می‌شود.

  •  اقلام عرضه شده توسط فولاد پیچ از چه ضمانت‌ها و خدمات پس از فروشی برخوردار است؟

تمامی یراق‌آلات عرضه شده توسط فولادپیچ دارای گارانتی 10 ساله است و البته بسیاری از مصرف‌کنندگان به دلیل اعتمادی که به کالا و خدمات ما دارند بحث ضمانت‌نامه رسمی را مطرح نمی‌کنند اگرچه درخواست گارانتی توسط آنها یک حق قانونی است البته ما فروش را پایان تعهد خود به مصرف‌کنندگان نمی‌دانیم و به صورت نامحدود در برابر کالاها و خدماتی که ارائه می‌دهیم پاسخگو هستیم.

  • برای جلوگیری از واردات یراق‌آلات بی کیفیت چه باید کرد؟

حقیقت این است که کالاهای بی‌کیفیت همیشه در بازار موجود بوده و این مصرف‌کنندگان هستند که با خرید نکردن اجناس بی‌کیفیت از ورود این گونه کالاها به بازار جلوگیری می‌کنند.

  •  برای اطمینان خاطر مشتریان جدید و مصرف کننده نهایی از اصالت کالاهای عرضه شده با برند ... چه کار می‌توان کرد؟

اولا با توجه به اینکه برندهای عرضه شده توسط فولادپیچ نزد مصرف‌کنندگان شناخته شده می‌باشند این اطمینان خاطر برای آنها وجود دارد. ثانیا تمام مدارکی که دال بر اصالت کالاهای موجود در انبار فولادپیچ است، موجود است و مهمتر اینکه اعتبار فولادپیچ و اعتماد مشتریان سرمایه واقعی برای ادامه راه است و ملاک فعالیت ما رضایت مشتری است.

  •  شرکت فولاد پیچ علاوه بر یراق‌آلات، در زمینه سایر ملزومات به ویژه پیچ‌های سرمته و سوزنی هم فعالیت دارد، کیفیت پیچ‌ها چگونه است؟

کلیه پیچ‌های سرمته و سوزنی ساخت کشور تایوان می‌باشند که از مرغوبیت بالایی برخوردار است و این شرکت قابلیت این را دارد که به علت قیمت‌های مناسب علاوه بر همکاری با مصرف‌کنندگان می‌تواند با همکاران گرامی نیز فعالیت داشته باشد.

  •  در پایان اگر نکته خاصی باقی مانده بفرمایید.

با سپاس فراوان از دست‌اندرکاران نشریه پنجره ایرانیان و فرصتی که فراهم گردید تا بتوانیم اطلاعاتی را به مخاطبان و مشتریان عزیز ارائه نماییم، در پایان ذکر این نکته را لازم می‌دانم که توجه کردن به کیفیت و رضایت‌مندی مشتری محور اصلی این مجموعه است، چرا که رمز بقای هر مجموعه در کیفیت خدمات و محصولات خود است.

ماهنامه پنجره ایرانیان.شماره 76-بهمن ماه 92


ثبت نظر

ارسال