اعتماد مشتریان، سرمایه بزرگ اجتماعی فولاد پیچ

پنجره ایرانیان: استان مرکزی - شهر اراک! جایی که مرد اول شرکت فولاد پیچ در حدود سال 1389 سنگ بنای این بنگاه تجاری را برپایه کیفیت بنیان نهاد. انبار کوچک آن سال ها که اکنون یکی از بزرگترین توزیع کنندگان یراق آلات یو پی وی سی است در محیط بسته ای پایه ریز دپوی بزرگی شده تا جایی که امروزه شاهد افتتاح انبار جدیدی در باقرشهر توسط این گروه صنعتی می باشیم.
  • یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 9:44

 مجموعه صنعتی فولاد پیچ در سایه سار تفکری بر خواسته از صداقت و انتقاد پذیری و با عرضه بهترین محصول و برترین برندها موجب جلب اعتماد  مشتریان خود شده است. مدیریت توانمند این مجموعه که فروش را ابدا پایان کار نمی داند و صرفا آن را به منزله آغاز یک تعهد می پندارد راز ماندگاری خود را رفع نواقص ، عرضه بهترین محصول و برترین برندها ، جلب رضایت مشتریان می پندارد. این مجموعه اکنون به جایی رسیده که ظرف 24 ساعت می تواند پاسخگوی مشتریان خود در اقصی نقاط کشور باشیم. آنچه در زیر می خوانید حاصل گفتگوی نشریه پنجره ایرانیان با فرهود جباری مدیرعامل فولاد پیچ است.  

برای مشاهده فایل پی دی اف کلیک کنید

فولاد پیچ در حال حاضر چه محصولاتی با چه برندهایی در صنعت در و پنجره ارائه می‌کند؟
در حال حاضر انواع یراق‌آلات تک حالته، دو حالته، کشویی، فولکس واگنی به همراه ملزومات نصب درب پنجره یو.پی.وی.سی و لوازم تولید شیشه‌های دو جداره و همچنین ورق‌های تقویتی گالوانیزه را با برندهایی نظیرEndow, Procast, Izo flok kimya, Teka که سابقه درخشان دارند، را در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان عزیز قرار می دهیم.
راز ماندگاری و پیشرفت شرکت و افزایش اعتماد مشتریان را چه می‌دانید؟
اصولا فکر می‌کنیم صداقت رمز همکاری مستمر به شمار می‌رود و مشتاقانه منتظر شنیدن انتقادات هستیم و از این موضوع استقبال می‌کنیم و سعی در رفع نواقص داریم و همچنین با عرضه بهترین محصول و برترین برندها موجب جلب اعتماد مشریان عزیز می‌شویم.
زمان تحویل کالا‌ها و سفارشات به چه نحوی است و در حال حاضر به کدام استان‌ها کالا ارسال می‌شود؟
بحث تحویل کالا موضوع بسیار مهمی است و با تدابیری که از ابتدای فعالیت‌مان اندیشیده‌ایم با هیچ مشکلی مواجه نیستیم؛ سعی ما بر این است که بتوانیم ظرف 24 ساعت پاسخگوی مشتریان عزیز در استان‌های تهران، گیلان، مازندران، خراسان، خوزستان و غیره باشیم، در واقع تحویل به موقع سفارشات یک اصل بنیادین و خدشه‌ناپذیری برای ماست.
فولاد پیچ در انتخاب برندها چه معیارهایی را در نظر می‌گیرد؟
یراق‌آلات به دلیل نیرو و فشاری که به روی آنها وارد می‌شود، باید از استانداردهای فنی لازم برخوردار باشند که کلیه برندهای ارائه شده در این شرکت کاملا شناخته شده هستند. محصولات این مجموعه تمامی استاندارد‌های مربوط به این صنعت را در کشور ترکیه کسب کرده و جزء محصولات با کیفیت در بازار ایران می باشند.
کارگاه‌های تولید در و پنجره برای همکاری و استفاده از محصولات فولاد پیچ چه مسیری را طی کنند؟
کارگاه‌های تولیدی با توجه به نیاز در خواست خود را به صورت کتبی برای ما ارسال خواهند کرد و پس از صدور پیش فاکتور و تایید توسط خریدارفاکتور تنظیم شده و اجناس درخواستی در حداقل زمان ممکن ارسال می‌شود.
تنوع یراق‌آلات و محصولات فولادپیچ در حال حاضر به چه نحوی است و تا چه میزان می‌توانید به نیازهای متنوع مشتریان پاسخ بدهید؟
در حال حاضر شرکت فولاد پیچ در سه بخش ملزومات درب پنجره و پیچ‌های سرمته و هم چنین ورق‌های تقویتی گالوانیزه فعالیت دارد که هر کدام در بخش خود محصولات متنوع و مناسب با نیاز و سلایق مشتریان عرضه می‌کند و از حیث تنوع محصول تا به حال به مشکلی بر نخورده‌ایم
در حال حاضر مهمترین چالشی که در عرصه یراق‌آلات در و پنجره وجود دارد. چیست؟
در حال حاضر بزرگترین چالشی که وجود دارد وجود یراق‌آلات بی‌کیفیت و بدون استاندارد می‌باشد که به نظر بنده خود تولید کنندگان با استقبال نکردن از این محصولات می‌توانند به این حرفه کمک کرده تا اقلام بی‌کیفیت را از این عرصه خارج شود.
اقلام عرضه شده توسط شرکت فولادپیچ از چه ضمانت‌ها و خدمات پس از فروشی برخورداراست؟
تمامی یراق‌آلات عرضه شده توسط فولاد پیچ دارای گارانتی 10 ساله است و البته بسیاری از مصرف کنندگان به دلیل اعتمادی که به کالا و خدمات ما دارند، اصلا بحث ضمانت نامه رسمی را مطرح نمی‌کنند، اگر چه درخواست گارانتی توسط آن ها حق قانونی ایشان است و ما فروش را پایان تعهد خود به مصرف کنندگان نمی‌دانیم و به صورت نامحدود در برابر کالا‌ها و خدماتی که ارائه می‌دهیم، پاسخگو هستیم.
برای جلوگیری از واردات یراق‌آلات بی‌کیفیت چه باید کرد؟
حقیقت این است که کالاهای بی‌کیفیت همیشه در بازار موجود بوده این تولیدکنندگان هستند که با مصرف نکردن اجناس بی‌کیفیت از ورود این گونه کالاها به بازار جلوگیری می‌کنند.
برای اطمینان خاطر مشتریان جدید و مصرف کننده نهایی ازاصالت کالاهای عرضه شده توسط شرکت فولاد پیچ چه کار می‌توان کرد؟
اولا با توجه به اینکه برندهای عرضه شده توسط فولاد پیچ نزد مصرف کنندگان شناخته شده است، این اطمینان خاطر برای آنها وجود دارد، ثانیا تمام مدارکی که دال بر اصالت کالاهای موجود در انبار فولاد پیچ موجود می‌باشد و مهم‌تر اینکه اعتبار فولاد پیچ و اعتماد مشتریان سرمایه واقعی برای ادامه راه است و ملاک فعالیت‌ها رضایت مشتری است.
شرکت فولاد پیچ علاوه بر یراق‌آلات، در زمینه سایر ملزومات به ویژه پیچ‌های سرمته و سوزنی هم فعالیت دارد، کیفیت پیچ‌ها چگونه است؟
کلیه پیچ‌های سرمته سوزنی ساخت کشور تایوان می‌باشد که از کیفیت بالایی برخوردار است و این شرکت قابلیت این را دارد که به علت قیمت‌های مناسب علاوه بر همکاری با مصرف کنندگان با همکاران گرامی نیز فعالیت داشته باشد.
استفاده از یراق‌آلات استاندارد تا چه میزان بر کارایی پنجره‌ها می‌افزاید؟
اهمیت یراق‌آلات یو.پی.وی.سی کمتر از پروفیل آن نیست، اساساٌ درو پنجره‌های یو.پی.وی.سی به این دلیل مورد استقبال عموم قرار گرفته که به عنوان یک عایق در برابر انتقال انرژی و صوت عمل می‌کنند و به یقین اثبات شده است که نقش یراق‌آلات و گسکت با کیفیت خوب در ارتقای کیفی درب پنجره‌ها بسیار تعیین کننده است. به همین منظور مهمترین ملاک برای انتخاب محصول، کیفیت و استاندارد است که ما تمام سعی مان بر این است که این مهم در نظر گرفته شود.
به نظر شما افزایش تعداد عرضه کننده یراق‌آلات تا چه میزان مثبت و منفی خواهد بود؟
بطور حتم اینگونه است که اعتماد بازار به یک محصول و یا یک برند در نتیجه سال‌ها تلاش شکل می‌گیرد و متاسفانه با کوچکترین خطا و کوتاهی این اعتماد به عنوان سرمایه بزرگ اجتماعی از دست خواهد رفت، اما در عین حال افزایش تعداد عرضه کنندگان یراق‌آلات موجب ایجاد فضای رقابتی می‌شود و این کمک می‌کند که عرضه کننده و به سراغ با کیفیت ترین محصول برود.
فولادپیچ چه برنامه ای برای سال 1394 دارد؟
حضور فعال و بازدید از کلیه ی نمایشگاه‌های تخصصی کشورهای منطقه و داخلی و دسترسی به بهترین فناوری‌های و تکنولوژی‌های نوین مهم ترین برنامه های امسال ما می باشند.
انتظار شما از پنجره ایرانیان؟
لازم می‌دانم مراتب سپاس خود را از نشریه پنجره ایرانیان به واسطه رسالت حرفه  ای و تلاش برای ارتقا سطح کیفی صنعت درب و پنجره اعلام و برای همکارانتان آرزوی موفقیت داشته باشم.

نشریه پنجره ایرانیان - سال هشتم - شماره 92 - خرداد 94


نظرات

سارا تقی نژاد نمین

آرزوی موفقیت برای مجموعه فولاد پیچ و همکار گرامی آقای جباری را دارم

سارا تقی نژاد نمین

آرزوی موفقیت برای مجموعه فولاد پیچ و همکار گرامی آقای جباری را دارم

ثبت نظر

ارسال