تولید دکونیک در ایران آغاز شد

  • سه شنبه 2 مرداد 1397 ساعت 22:7

اخبار => اخبار صنعت پنجره

پنجره‌ایرانیان؛ با مشارکت دکونیک بلژیک تولید پروفیل‎های یو.پی.وی.سی این شرکت معظم اروپایی با برند وینسا در کشور آغاز شد.
تولید دکونیک در ایران آغاز شد

مهدی امانی مدیرعامل شرکت دیاکوکیش در گفتگوی خود با پنجره‌ایرانیان ضمن اعلام این خبر، افزود: شرکت دیاکوکیش با توجه به شرایط اقتصادی فعلی و باهدف حمایت از تولید ملی تصمیم به راه‎اندازی یک واحد تولید پروفیل یو.پی.وی.سی در کشورمان گرفت. این شرکت که به مدت 7 سال به‌عنوان دفتر مجموعه دکونیک در ایران فعالیت داشت و یکی از باکیفیت‌ترین پروفیل‎های موجود در بازارهای جهان را با برندهای دکونیک و وینسا در ایران توزیع می‌کرد، توانست با جلب مشارکت شرکت دکونیک، ازاین‌پس این محصولات را با همان کیفیت و مطابق استانداردهای روز اروپا در داخل کشورمان تولید کند.

وی درباره شرکت دکونیک توضیح داد: شرکت دکونیک بلژیک دارای 18 کارخانه در 15 کشور جهان بوده و یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین برندهای جهانی در این عرصه به شمار می‎رود. شرکت دیاکوکیش پس از چندین سال همکاری با این مجموعه و پس از مذاکرات طولانی که با این شرکت انجام داد توانست این شرکت بزرگ را مجاب به سرمایه‎گذاری در ایران کرده و در این شرایط خطیر گامی در جهت جلوگیری از خروج ارز، حمایت از تولید ملی و نیز اشتغال‌زایی بردارد. ضمن اینکه امیدوار هستیم با تولید یک برند معتبر اروپایی برای نخستین بار در ایران، بتوانیم درزمینه ارتقای کیفیت تولیدات داخلی و بالا رفتن تنوع درزمینه‌های گوناگون تاثیری مثبت بر بازار در و پنجره کشورمان گذاشته و تا حدی دین خود را به میهنمان ادا کنیم.

مدیرعامل شرکت دیاکوکیش در توضیح کیفیت محصولات تولیدی دکونیک در ایران گفت: ماشین‌آلات آلمانی این کارخانه به‎طور کامل زیر نظر کارشناسان دکونیک راه‎اندازی شده و روند تولید نیز زیر نظر ایشان انجام می‌شود. همچنین فرمولاسیون محصولات تولیدی در ایران نیز مطابق استانداردهای اروپایی است. ضمن اینکه مشتریانی که تاکنون از محصولات وارداتی دکونیک استفاده می‎کردند، از محصولات تولیدی ما استقبال بسیار خوبی داشته‌اند و طبق اظهارنظر این عده هیچ تفاوتی میان محصولات وارداتی و تولید داخل وجود ندارد.

مهدی امانی در پایان اظهار داشت: در فاز اول این کارخانه 6 خط تولید راه‌اندازی شده و پروفیل‌های سری 60 و کشویی با برند وینسا در حال تولید می‌باشند و در آینده‌ای نزدیک تولید سری 70 و همچنین برند دکونیک نیز آغاز خواهد شد.

گفتنی است، قرار است در شهریورماه این کارخانه با حضور مدیران ارشد دکونیک به‌طور رسمی افتتاح شده و برنامه‌های این شرکت در ایران رسما اعلام شود.

 


ثبت نظر

ارسال