بهاران خجسته باد

سالی که گذشت سالی پر از تلاطم و، فرازوفرود برای همه به‌ویژه اهالی صنعت دروپنجره بود. سالی که نوسانات ارزی از یک‌سو، و برخی از موانع پیش روی تولید، عرصه را برای تولیدکنندگان تنگ کرده و گاهی هم در گوشه و کنار، اخبار بدی از این حوزه شنیده شد....
  • سه شنبه 29 اسفند 1402 ساعت 2:59

سالی که گذشت سالی پر از تلاطم و، فرازوفرود برای همه به‌ویژه اهالی صنعت دروپنجره بود. سالی که نوسانات ارزی از یک‌سو، و برخی از موانع پیش روی تولید، عرصه را برای تولیدکنندگان تنگ کرده و گاهی هم در گوشه و کنار، اخبار بدی از این حوزه شنیده شد.

سال 1402  با تمام این احوال (که خیلی خلاصه وصف بخشی از آن در سطور بالا آمد)، رو به اتمام است و اندکی دیگر به پایان خواهد رسید. پایانی که ازاین‌پس سراغ آن را باید در خاطرات جمعی مردم ایران ( و از نظر ما به‌طور ویژه اهالی صنعت دروپنجره) گرفت. به‌طور طبیعی در کنار این سختی‌ها، شادکامی‌ها و شیرینی‌ها هم بوده است. شادی‌هایی که هر وقت به‌صورت جمعی متبلور شود، حالی خوب را برای عموم به ارمغان می‌آورد. این سال هر چه که بود، خوب یا بد رو به پایان است و سفره آن تا اندکی دیگر جمع می‌شود.

«پنجره‌ایرانیان» در طول سنوات گذشته و به‌طور خاص در طول سال 1402 همچون گذشته، به‌عنوان یک تکلیف سعی و تلاش کرد در کنار اهالی صنعت دروپنجره بماند و به‌عنوان صدایی رسا، آنچه در درون این صنعت می‌گذرد را بازبنمایاند. در این مسیر این افتخار همیشه برای ماهنامه تخصصی «پنجره‌ایرانیان» مانا خواهد بود.

اکنون با رسیدن به پایان سال 1402 سالی دیگر را در کنار هم، دوباره به پایان رساندیم و اکنون با فرار رسیدن بهار، سرآغازی دوباره نوید داده شده است.

ما در «پنجره‌ایرانیان» در سال آینده نیز در کنار اهالی صنعت خواهیم ماند و تلاش خواهیم کرد با نو شدن سال ما هم «طرحی نو» دراندازیم.

«پنجره‌ایرانیان» فرا‌رسیدن بهار طبیعت و نوروز باستانی  را به همه مردم به‌ویژه اهالی صنعت دروپنجره تبریک می‌گوید و سالی خوش همراه با رونق اقتصادی و موفقیت روزافزون را برای همه آروزمند است.


ثبت نظر

ارسال