عضویت کیان پن در انجمن بهینه‌سازی مصرف انرژی ایران

  • یکشنبه 21 اردیبهشت 1399 ساعت 22:34

اخبار => اخبار صنعت پنجره

پنجره‌ایرانیان؛ گروه تولیدی کیان پن (آورتا) گواهینامه عضویت در انجمن بهینه‌سازی مصرف انرژی ایران را دریافت کرد.
عضویت کیان پن در انجمن بهینه‌سازی مصرف انرژی ایران

مدیرعامل گروه تولیدی کیان پن در گفتگو با پنجره‌ایرانیان، ضمن اعلام این خبر گفت: پروفیل یوپی‌وی‌سی آورتا بر اساس استانداردهای ملی و بین‌المللی تولید می‌شود و بر همین اساس مجموعه کیان پن گواهینامه عضویت در انجمن بهینه‌سازی مصرف انرژی ایران را دریافت کرده است.

مهندس عباس جمشیدی به اهمیت توجه و دقت مصرف‌کنندگان هنگام انتخاب درها و پنجره‌های ساختمان اشاره کرد و افزود: در این زمینه استانداردهای ملی و بین‌المللی وجود دارد که توجه به آن‌ها ما را در انتخاب محصول مناسب و رسیدن به اهدافی مانند صرفه‌جویی در مصرف انرژی کمک می‌کند. پنجره‌های عایق یوپی‌وی‌سی با تنظیم میزان انرژی دریافتی از بیرون و انرژی خارج‌شده از محیط داخلی ساختمان در این زمینه نقش مهمی به عهده دارند.

مدیرعامل آورتا پیرامون معرفی این مجموعه اظهار کرد: گروه صنعتی کیان پن از سال 1385 شمسی در زمینه تولید پروفیل‌های یوپی‌وی‌سی آغاز به فعالیت کرده و اکنون به یکی از معروف‌ترین و بزرگ‌ترین تولیدکنندگان این نوع محصول در ایران تبدیل شده است.

وی افزود: پروفیل یوپی‌وی‌سی آورتا بر اساس استانداردهای بین‌المللی تولید می‌شود و مجموعه کیان پن عضو انجمن بهینه‌سازی مصرف انرژی ایران است. کارشناسان این حوزه می‌توانند میزان مصرف انرژی را در خانه شما بررسی و آنالیز کنند و این میزان را پس از نصب و استفاده از دروپنجره‌های یوپی‌وی‌سی و انواع پنجره‌هایی که مصرف انرژی را بهینه می‌کنند، مقایسه کنند.

جمشیدی در پایان خاطرنشان کرد: پنجره‌های یوپی‌وی‌سی آورتا عموما نمره استاندارد و رتبه‌های بسیار قابل قبولی ازنظر آسیب‌های محیط زیستی کسب کرده و برای استفاده در صنایع ساختمان‌سازی در سطح بین‌المللی مورد تایید قرار گرفته است.


ثبت نظر

ارسال