کرفت مولر جشن تولد 21 سالگی فعالیت خود را جشن گرفت.

کرفت مولر 21 سالگی خود را جشن گرفت

«سینا زرنیخی» مدیرعامل شرکت پنام پنجره در این کلیپ ویدئویی خطاب به مخاطبان صفحه می‌گوید: 21 سال از تولید کرفت مولر می‌گذرد که ما 19 سال با آن‌ها همراه هستیم. آن‌طور که در این ویدئو به نمایش درمی‌آمده، جشن تولد 21 سالگی کرفت مولر، با حضور کارکنان این مجموعه در ایران برگزارشده است. این برنامه با برش کیک به مناسبت بیست و یکمین سالگرد فعالیت کرفت مولر، همراه بود.
  • چهارشنبه 2 اسفند 1402 ساعت 10:22

شرکت کرفت مولر عرضه‌کننده ماشین‌آلات تولید، مونتاژ و اتوماسیون پنجره‌های دوجداره یوپی‌وی‌سی و آلومینیوم و ماشین‌آلات خم و لمینت در کشور است که طرح‌هایی مانند طرح تعویض دستگاه‌های فرسوده با دستگاه‌های نو و به‌روز، با نام «تازه‌نفس» اجرا کرده است.

در طرح فوق که به گفته «زرنیخی» با هدف نوسازی صنعتی و افزایش بهره‌وری در ماشین‌آلات صنعتی کشور در سال 1400 اجرا شد، قصد مجموعه کرفت مولر این بود تا بتواند با جایگزین کردن ماشین‌آلات نو، به‌جای ماشین‌های کهنه در خط تولید، هم در مصرف انرژی و هم در افزایش بهره‌وری تولید، کاهش خستگی نیرو انسانی و پیشگیری از حوادث احتمالی و ... گامی موثر در مسیر افزایش بهره‌وری در کلان تولید، بردارد.    

مدیرعامل پنام پنجره  افزود: در طرح  تازه‌نفس که در سال 1400 اجرا شد، این‌طور برنامه‌ریزی‌شده بود که تمامی ماشین‌آلات و دستگاه‌های کارکرده و فرسوده با دستگاه‌های نو و به‌روز با شرایط ویژه و اقساط 4 تا 6 ماهه جایگزین و نوسازی شود.

«زرنیخی» در ادامه گفت: شرکت ما در اصل بانام پنام پنجره ثبت‌شده است که در زمینه‌های مختلفی ازجمله واردات ماشین‌آلات تولید دروپنجره، واردات پروفیل آلومینیوم و تولید پروفیل آلومینیوم در کشور فعالیت می‌کند و «کرفت مولر» در اصل یکی از نشان‌های تجاری است که ما 19 سال است با آن‌ها همکاری داریم و در کنار یکدیگر هستیم. کرفت مولر با هدف تولید و عرضه ماشین‌آلات پنجره‌های دوجداره upvc و آلومینیوم تأسیس شده است. مطالعات نرم‌افزاری این ماشین‌آلات در شرکت مادر و تولید سخت‌افزاری و ارائه خدمات پشتیبانی در کشورهای ثانوی پیش‌بینی شد. نخستین کارخانه تولید سخت‌افزاری این شرکت در ترکیه فعالیت خود را آغاز  کرد و در مرحله توسعه به ایران آمد. شناسایی و مبنای تولید و عرضه ماشین‌آلات این شرکت بر مبنای نیازسنجی صورت گرفته در کشور مقصد فروش است که این امکان را برای ارائه خدمات تخصصی مهیا کرده است.  این شرکت تاکنون توانسته به بیش از 50 کشور دنیا صادرات داشته باشد که برخی از آن‌ها در اروپا عبارت‌اند از آلمان، ترکیه، روسیه، فرانسه، آلبانی، رومانی و ... . ازجمله کشورهای خاورمیانه نیز می‌توان به ایران، عراق، افغانستان، لبنان، آذربایجان و ... اشاره کرد.

 

برای دریافت پی‌دی‌اف این مطلب  اینجا را کلیلک کنید


ثبت نظر

ارسال