مروری بر مهم‌ترین رخدادهای بیست و یکمین نمایشگاه صنعت ساختمان تهران 1400

  • یکشنبه 4 مهر 1400 ساعت 14:16

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران پس از کش‌وقوس‌های فراوان و بعد از قریب به یک ماه تاخیر سرانجام روز دوشنبه ٢٢ شهریورماه 1400 با حضور وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان کشوری و فعالان صنعت ساختمان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پنجره‌ایرانیان، این نمایشگاه از تاریخ ۲۲ تا ۲۵ شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شده و ۶۳۰ شرکت و نمایندگان هشت کشور ایران، فنلاند، کانادا، چین، ترکیه، اندونزی، کره جنوبی و آلمان در آن حضور داشتند. همچنین ۱۲۰ نفر عضو هیئت تجاری از کشورهای ترکیه، عراق، افغانستان، کنیا، اندونزی، سوریه و امارات متحده عربی در این نمایشگاه حاضر شدند.

این نمایشگاه بزرگ‌ترین نمایشگاه صنعت ساختمان در سطح کشور است و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تشکل‌های تخصصی و حرفه‌ای در حوزه صنعت ساختمان و سازمان‌های نظام‌مهندسی ساختمان نیز در آن حضور داشتند.

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران همچون دوره‌های قبل، محورهایی مانند « دروپنجره، مصالح پایه‌ای ساختمانی و سیستم‌های سازه‌ای؛ نازک‌کاری، معماری و دکوراسیون داخلی و فضای باز؛ لوازم و تاسیسات مکانیکی ساختمان؛ لوازم تاسیسات برقی، الکترونیکی و امنیتی ساختمان؛ آسانسور، پله‌برقی، بالابر‌، نقاله و سیستم‌های متحرک؛ ابزار و ماشین‌آلات کارگاهی، خط تولید و مواد اولیه؛ خدمات مهندسی و حرفه‌ای، بازار سرمایه و تشکل‌های حرفه‌ای، آموزش، انتشارات و تبلیغات» را در خود جای داده بود.

سومین فستیوال معماری ایران و کارگاه‌های آموزشی در حوزه بازارهای صادراتی از جمله برنامه‌های جانبی بیست ‌و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان بود.

برای دیدن فایل کامل پی دی اف کلیک کنید

نشریه پنجره ایرانیان-سال چهاردهم-شماره 168/مهر1400


ثبت نظر

ارسال