برگزاری نشست خبری مدیرعامل ایرالکو با اصحاب رسانه

پنجره‌ایرانیان؛ در راستای تعامل و ارتباط دوسویه شرکت آلومینیوم ایران با اصحاب رسانه، نشستی خبری با حضور مهندس احمد مجیدی، مدیرعامل شرکت آلومینیوم ایران و مسئولان محترم مطبوعات استانی و کشوری در روز یکشنبه 11 شهریورماه 1397 در محل شرکت ایرالکو برگزار شد.
  • دوشنبه 2 مهر 1397 ساعت 12:53

در این نشست نسبت به تنویر افکار عمومی و اطلاع‌رسانی در راستای موضوعات اقتصادی، سیاست‌های کلان ایرالکو، مشکلات ناشی از تحریم‌ها و موانع سر راه تولید و راهکارهای مربوطه، به سوالات خبرنگاران پاسخ داده شد.

در ابتدای این نشست صمیمی مهندس مجیدی، مدیرعامل ایرالکو ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر، اظهار امیدواری کرد که برگزاری این جلسات بتواند به رشد و تعالی و پیشرفت ایرالکو و همچنین تحکیم ارتباط دوسویه صنعت و مطبوعات و رسانه کمک شایانی نماید.

وی با اشاره به اهمیت تولید و نشر خبر و رسالت سترگی که بر عهده خبرنگاران و اصحاب رسانه است عنوان کرد: ۳ کارخانه تولیدکننده شمش آلومینیوم در ایران وجود دارد که در حدود ۳۵۰ هزار تن شمش سالانه تولید می‌کنند که این رقم تقریباً به میزان موردنیاز صنعت آلومینیوم کشور است و توانسته حدود ۲۵۰ هزار شغل و ۱۱ هزار کارخانه و کارگاه صنایع پایین‌دست آلومینیوم را پوشش دهند.

برای دیدن فایل کامل پی دی اف کلیک کنید

 

نشریه پنجره ایرانیان-سال یازدهم-شماره 132-مهر97


ثبت نظر

ارسال