در جشنواره دانش و پژوهش سازمانی دانشگاه بهشتی؛

از مدیرعامل هافمن تجلیل شد

  • شنبه 7 اردیبهشت 1398 ساعت 17:13

پنجره‌ایرانیان؛ «نخستین جشنواره دانش و پژوهش سازمانی با رویکرد ارزش‌آفرینی بر اساس مدل سازمان‌های یادگیرنده» روز پنجشنبه 2 اسفندماه 1397 در تالار همایش دانشکده علوم اقتصادی و سیاسی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد. در این جشنواره که با حضور استادان دانشگاه، پژوهشگران، صنعتگران و دانشجویان همراه بود از مهندس محمد حمیدیه، مدیرعامل هافمن با اهدا لوح و تندیس ویژه تقدیر به عمل آمد.

مهندس حمیدیه، این موفقیت را با کمال افتخار به‌تمامی اعضا خانواده بزرگ هافمن تقدیم کرده و کسب این افتخارات را مدیون تلاش‌های بی‌شائبه ‌تمامی اعضا خانواده بزرگ هافمن دانست.

خیرمقدم و تبیین اهداف جشنواره

در ابتدای این همایش دکتر علیرضا حقیقی، دبیر همایش و مدیرعامل موسسه پارسیس ضمن خوشامدگویی به حاضرین، در سخنانی به معرفی اهداف و رویکردهای این جشنواره علمی پژوهشی پرداخت.

حقیقی با اشاره به موضوع توسعه ارزش‌های اقتصادی سازمان با پیاده‌سازی مفاهیم سازمان یادگیرنده و مدیریت دانش و نوآوری گفت: در بین تمامی عواملی که در بهبود بازدهی سازمان موثر هستند، توجه به عوامل انسانی از مهم‌ترین شاخص‌های بهبود اقتصادی در سازمان‌ها است. به‌ویژه زمانی که عوامل انسانی شامل تمامی ذینفعان با همسویی و بر اساس منافع مشترک به دنبال بهبود عملکرد خود با سیستم کسب‌وکار باشند.

برای دیدن فایل کامل پی دی اف کلیک کنید

 

نشریه پنجره ایرانیان-سال یازدهم-شماره 139 - اردیبهشت 98


ثبت نظر

ارسال