آتاتک با همکاری سازمان فنی‏‌وحرفه‌‏ای دوره‌های آموزش تخصصی دروپنجره برگزار می‏‌کند؛

آتاتک، در مسیر ارتقای اعتبار صنعت یو.پی.وی.سی در ایران

  • یکشنبه 7 مهر 1398 ساعت 22:27

شرکت آتاتک، یکی از تولیدکنندگان بنام پروفیل یو.پی.وی.سی کشورمان، با اتکا بر سابقه طولانی خود در بخش‏های مختلف صنعت دروپنجره، مدتی است که با اندوختن اطلاعات و گنجینه‏ای ارزنده‏ از تجربیات متخصصان و کارشناسان، وارد عرصه آموزش مونتاژ و نصب دروپنجره و شیشه دوجداره شده است. علت ورود آتاتک به عرصه پرزحمت و هزینه آموزش را باید در پیشینه این شرکت جستجو کرد. پیشینه‏ای که با بررسی آن می‏توان به دغدغه بی‏پایان مدیران این مجموعه به بحث کیفیت و رضایت مشتریان پی برد.

شرکت آتاتک پیشینه قابل توجهی در صنعت دارد. این شرکت در سال 1386 وارد عرصه ساخت دروپنجره و در ادامه تولید یراق‏آلات شد. در سال 1392 فعالیت خود را در زمینه تولید پروفیل ایرانی آتاتک آغاز کرد. این مجموعه در همان ابتدا با واردکردن قالب جدید پروفیل 5 کانال سری 60 توانست وجه تمایزی با دیگر تولیدکنندگان پروفیل کشومان ایجاد کند. مدیریت آتاتک در طول تمامی این سال‏ها از هیچ تلاشی برای عرضه محصولات باکیفیت مضایقه نکرده و همواره در خط مقدم دفاع از اعتبار پنجره یو.پی.وی.سی در کشورمان جای داشته است.

آتاتک برای جلب رضایت مشتریان همواره سیاست‏های خاصی در دستور کار داشته است. به‏عنوان نمونه، به غیر از ارائه بیمه 10 ساله به محصولات آتاتک، این مجموعه کیفیت پروفیل خود را به مدت 15 سال ضمانت کرده و برای یراق‏آلات نیز 2 سال گارانتی تعویض در نظر گرفته است. همچنین هنگام تحویل پنجره تولید و نصب‌شده در ساختمان، نیروهای فنی آتاتک در محل حاضر شده، دروپنجره نصب‏شده را بررسی کرده و در صورت تایید، آنها را از تولیدکننده و نصاب تحویل گرفته و با ارائه ضمانت‌نامه‌های مجزا برای هر واحد ساختمانی، به کارفرما تحویل می‌دهند. پس از این مرحله سازنده و نصاب پنجره دیگر هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال این دروپنجره به عهده ندارند و در صورت بروز هرگونه مسئله‌ای کارفرما می‌تواند با خیالی آسوده به شرکت اصلی آتاتک مراجعه کرده و با توجه به بیمه و ضمانت‌نامه‌هایی که وجود دارد نسبت به بررسی و رفع نقص اقدام کند.

برای دیدن فایل کامل پی دی اف کلیک کنید

نشریه پنجره ایرانیان-سال دوازدهم-شماره 142 -مرداد98

 


ثبت نظر

ارسال