آدوپن پلاستیک پرشین واحد نمونه کیفی ملی استاندارد در کشور شد؛

کیفیتی جهانی با نشان افتخار ایرانی

گروه صنعتی و کارخانجات آدوپن پلاستیک پرشین، بزرگ‌ترین تولیدکننده پروفیل‌های یوپی‌وی‌سی کشور با برندهای تجاری وین‌تک، پلاس‌پن و پلاس‌تک در مهرماه سال 1399 و هم‌زمان با گرامیداشت روز جهانی استاندارد از سوی سازمان ملی استاندارد ایران به‌عنوان واحد تولیدی نمونه ملی در کشور انتخاب شد.
  • چهارشنبه 7 آبان 1399 ساعت 17:12

به گزارش پنجره‌ایرانیان، نشان ملی کیفیت عنوان مهم و ارزشمندی است که هر سال از سوی سازمان استاندارد کشوری و به دست رئیس‌جمهور یا یکی از معاونان ایشان به برترین مجموعه‌های تولیدی و صنعتی کشور که در زمینه رعایت قوانین و الزامات تعیین‌شده استاندارد ملی حائز بیشترین امتیاز شده‌اند، اهدا می‌شود. در ارزیابی سال جاری سازمان ملی استاندارد، در بین 20 واحد نمونه کشوری، 6 واحد از استان آذربایجان شرقی انتخاب شدند و شرکت آدوپن پلاستیک پرشین (وین‌تک) به‌عنوان تنها واحد صنایع ساختمانی در بین این واحدها حائز دریافت این نشان ملی شد.

 لازم به ذکر است که الزامات دریافت نشان استاندارد واحد نمونه کیفی ملی به قرار زیر بوده است:

استمرار در حفظ پروانه کاربرد علامت استاندارد؛ عدم وجود نمره منفی واحد تولیدی در یک سال ارزیابی منظم و مستمر؛ عدم وجود نقص بحرانی و عمده در سنوات قبل؛ کامل بودن آزمایشگاه واحد تولیدی و دارا بودن گواهینامه 17025؛ مشارکت در تدوین و تجدید نظر استاندارهای ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی؛ صادرات؛ دارا بودن گواهینامه‌های سیستم مدیریت معتبر در سطوح ملی و بین‌المللی؛ فعالیت‌های آموزشی؛ تداوم حضور یک مدیر کنترل کیفیت معین در واحد تولیدی و دارا بودن ساختار کنترل کیفی؛ ارتقای سطح فناوری و چگونگی روش ساخت و تولید که به مواردی نظیر افزایش کیفیت، تولید انبوه، کاهش قیمت تمام شده و کاهش ضایعات منجر می‌گردد؛ عقد قرارداد علمی و تحقیقاتی با مراکز علمی، دانشگاهی یا مراکز دانش‌بنیان، پارک‌های علمی و فناوری قرارداد علمی و تحقیقاتی در راستای بهبود فرآیند کیفیت؛ دارا بودن مدارک و شواهدی دال بر انجام کار تحقیقاتی مرتبط با ارتقاء کیفیت؛ چاپ مقالات اعم از ISI  ، ISC و...؛ ثبت اختراع.

 آدوپن پلاستیک پرشین اولین و تنها تولیدکننده پروفیل‌های یوپی‌وی‌سی در کشور است که مفتخر به دریافت این نشان کیفی ملی (کشوری) شده است. وین‌تک پیش‌ازاین نیز در سال 98 به‌عنوان واحد نمونه کیفی استان آذربایجان شرقی انتخاب‌شده بود.

در گزارش زیر به گوشه‌ای از پتانسیل و توانمندی‌های مجموعه آدوپن پلاستیک پرشین می‌پردازیم که باعث شد سازمان استاندارد کشوری را متقاعد به اهدای این نشان مهم به مجموعه وین‌تک کند.

برای دیدن فایل کامل پی دی اف کلیک کنید

نشریه پنجره ایرانیان-سال چهاردهم-شماره 157/آبان 99

 


ثبت نظر

ارسال