وین‌تک واحد برتر تولیدی در هفدهمین جشنواره «تولید ملی ـ افتخار ملی»

در هفدهمین جشنواره تولید ملی ـ افتخار ملی، وین‌تک، بزرگ‏ترین تولیدکننده پروفیل یو‌پی‌وی‌سی کشور به‏‌عنوان یکی از واحدهای برتر تولیدی کشور مورد تقدیر قرار گرفت.
  • شنبه 9 فروردین 1399 ساعت 12:1

به گزارش خبرنگار پنجره‌ایرانیان، در جشنواره تولید ملی ـ افتخار ملی که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در 28 بهمن 1398 برگزار شد، تندیس و لوح تقدیر این همایش به کاوه خداپرست، مدیرعامل شرکت آدوپن پلاستیک پرشین تعلق گرفت که مهندس رضوی، به نیابت از ایشان تندیس و لوح را از دست دکتر رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت دریافت کرد. در این جشنواره که در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما و به میزبانی خانه صنعت، معدن و تجارت برپا شده بود تعدادی از مراکز تولیدی برتر کشورمان ازجمله وین‌‏تک موردتقدیر قرار گرفتند.

جشنواره تولید ملی ـ افتخار ملی که هفدهمین سال پیاپی از برگزاری آن می‏‌گذرد به محملی برای آگاهی از دیدگاه‌‏های تولیدکنندگان کشور و نیز یک سنت ملی برای معرفی واحدهای نمونه تولیدی تبدیل شده است؛ این واحدها بر اساس عملکرد یک ساله خود، توسط کمیته تخصصی انتخاب و معرفی می‏‌شوند.

هفدهمین جشنواره تولید ملی ـ افتخار با سخنرانی قائم ‌مقام دبیر کل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران آغاز شد. آرمان خالقی در بخشی از سخنان خود با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر تبدیل ساختن تولید ملی به افتخار ملی، به توضیح برخی از موانع این مهم و لزوم برچیدن آنها اشاره کرد. وی در این خصوص از میان رفتن رانت‏‌های بخش معدن را یک ضرورت دانست و از تصمیم‌‏ها و دستورالعمل‏‌های ناگهانی به‏‌عنوان یکی از عوامل آسیب‏‌زا به بخش معدن نام برد.

برای دیدن فایل کامل پی دی اف کلیک کنید

نشریه پنجره ایرانیان-سال سیزدهم-شماره 149-150/اسفند 98 و فروردین 99

 


ثبت نظر

ارسال