تجلیل از هافمن در هفدهمین جشنواره «تولیدملی ـ افتخار ملی»

هافمن در هفدهمین جشنواره تولیدملی ـ افتخار ملی، به‏عنوان یکی از تولیدکنندگان برتر کشور معرفی شده و مهندس مشیرفر، به نمایندگی از مهندس محمد حمیدیه، مدیرعامل هافمن تندیس افتخار و لوح تقدیر دریافت کرد.
  • جمعه 8 فروردین 1399 ساعت 11:55

به گزارش خبرنگار پنجره‌ایرانیان، هفدهمین جشنواره تولیدملی ـ افتخار ملی، روز دوشنبه 28 بهمن 1398 به منظور تقدیر از مدیران واحدهای برتر صنعتی با حضور رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت در مرکز همایش‌های بین المللی صداوسیما توسط خانه صنعت، معدن و تجارت برگزار شد. در بخشی از این مراسم تولیدکنندگان برتر کشور مورد تقدیر قرار گرفتند.

آرمان خالقی به عنوان قائم مقام دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت در خصوص این جشنواره گفت: امروز هفدهمین جشنواره تولید ملی را داریم و خوشحالیم که این جشنواره به طور مستمر برپا می‌شود. ما به فکر افتادیم که یک رویدادی بر اساس تولید ملی داشته باشیم تا قدردانی‌های لازم از افراد انجام گیرد. وی ادامه داد: طی این جشنواره سعی کردیم خواسته‌های تولید‌کنندگان را جمع‌آوری کنیم. در نهایت برای این که از واحدهای تولیدی تقدیر شود چنین برنامه‌ای شکل گرفت و برگزاری این جشنواره به یک سنت تبدیل شد.

برای دیدن فایل کامل پی دی اف کلیک کنید

نشریه پنجره ایرانیان-سال سیزدهم-شماره 149-150/اسفند 98 و فروردین 99

 


ثبت نظر

ارسال