گزارش اختصاصی پنجره‌ایرانیان از نوزدهمین نمایشگاه رنگ و رزین تهران

نوزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی رنگ، رزین، پوشش‌های صنعتی، کامپوزیت و صنعت آبکاری تهران، در تاریخ 18 تا 21 آذرماه 1398 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار ‌شد.
  • چهارشنبه 7 اسفند 1398 ساعت 12:35

نمایشگاه رنگ و رزین تهران (IPCC) مهم‌ترین و برجسته‌ترین رویداد حوزه رنگ و پوشش در تمام منطقه خاورمیانه است. در طول ١8 دوره برگزاری، این نمایشگاه همواره موردتوجه فعال‌ترین دست‌اندرکاران زمینه تخصصی مربوطه قرار گرفته تا ضمن معرفی جدیدترین دستاوردها، بتوانند محصولات و نوآوری‌های خود را به خاورمیانه و بازارهای بزرگ‌تر جهانی ارائه کنند.

به گزارش خبرنگار اعزامی پنجره‌ایرانیان، در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت رنگ، رزین و صنعت آبکاری ۲۳۰ تولیدکننده داخلی و ۴۰ شرکت خارجی از کشور‌های اسپانیا، امریکا، فرانسه، چین، هند، آلمان، تایوان، کره جنوبی، روسیه، ایتالیا، سوئد، ترکیه، امارات متحده عربی، یونان، عراق، افغانستان و آذربایجان حضور پررنگ داشتند. این نمایشگاه با مجوز رسمی از سازمان توسعه تجارت ایران و شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران و به همت مجموعه بانیان امید در فضایی بالغ‌بر ۲۶ هزار مترمربع برپا ‌شد و شرکت‌کنندگان در آن، جدیدترین توانمندی‌های خود را در معرض دید عموم قرار داده و با یکدیگر به رقابت ‌پرداختند. برگزاری کارگاه‌های آموزشی و سمینارهای تخصصی جهت تبادل‌نظر مدیران بلندپایه، مشارکت‌کنندگان و سمینار نوآوری در عرضه تولید و خدمات با حضور استادان مطرح دانشگاه‌های کشور و دانشگاه برلین آلمان از دیگر برنامه‌های نمایشگاه امسال بود.

گروه خبری نشریه پنجره‌ایرانیان ضمن حضور در این نمایشگاه با تعدادی از مشارکت‌کنندگان مرتبط با صنعت دروپنجره گفتگوهایی انجام داده که در ادامه توجه شما را به مشروح این گفتگوها جلب می‌کنیم.

برای دیدن فایل کامل پی دی اف کلیک کنید

نشریه پنجره ایرانیان-سال سیزدهم-شماره 147 - دی 98

 


ثبت نظر

ارسال