از جدیدترین محصول ویتا نووا رونمایی شد؛

هماهنگی در زندگی با پنجره‎های هارمونی

شرکت طلا پروفیل ارس تولیدکننده پروفیل دروپنجره یو.پی.وی.سی با نام تجاری «VITA NOVA» در سال 1393 توسط مهندس محمدرضا میراب در منطقه آزاد ارس (جلفا) تاسیس و راه‌اندازی شده است.
  • سه شنبه 31 اردیبهشت 1398 ساعت 15:57

شرکت طلا پروفیل ارس تولیدکننده پروفیل دروپنجره یو.پی.وی.سی با نام تجاری «VITA NOVA» در سال 1393 توسط مهندس محمدرضا میراب در منطقه آزاد ارس (جلفا) تاسیس و راه‌اندازی شده است. میراب که از سال 1353 مقیم کشور آلمان بوده، دانش‌آموخته رشته برق و انرژی است. وی تاکنون در رشته‌های مختلفی ازجمله فعالیت‌های تولیدی، ماشین‌آلات و صنایع شیمیایی فعالیت کرده و تجربه‌های موفقی به دست آورده است. میراب یکی از پیشکسوتان صنعت یو.پی.وی.سی در کشور و مدیرعامل شرکت مشترک ایتالیا، آلمان، ترکیه و ایرانی با نام Consulting for Business in iran است. تجربه 33 ساله بنیان‌گذار شرکت طلا پروفیل ارس در کشور آلمان، پشتوانه محکمی برای این مجموعه است که محصول خود را بانام تجاری «ویتا نووا» به معنای زندگی نو که تلفیقی از طراحی ایتالیایی و تکنولوژی آلمانی و اتریشی است، به بازار ایران ارائه می‌کند. محصول جدید این مجموعه با نام تجاری «هارمونی» نیز در سال 98 به بازار عرضه می‌شود.

مدیریت ویتا نووا پس از بررسی مناطق مختلف کشور با خرید زمینی به مساحت 15000 مترمربع در منطقه آزاد ارس (جلفا) مراحل احداث فاز یک این مجموعه را آغاز و طی 12 ماه با احداث سالن تولید و فضای اداری به متراژ 4000 مترمربع کارخانه را راه‌اندازی کرد. در ادامه با استقرار ماشین‌آلات خطوط اکسترودر و تهیه قالب‌های سری 60 از شرکت صاحب‌نام تکنوپلاست اتریش و استخدام کادر مهندسین، تکنسین و کارشناسان باتجربه و دارای دانش فنی، رسما تولید پروفیل یو.پی.وی.سی VITA NOVA را آغاز کرد.

برای دیدن فایل کامل پی دی اف کلیک کنید

 

نشریه پنجره ایرانیان-سال یازدهم-شماره 139 - اردیبهشت 98


ثبت نظر

ارسال