در اجلاس سراسری مدیر شایسته ملی 1397؛

از مدیرعامل هافمن تجلیل شد

پنجره‌ایرانیان؛ در اجلاس سراسری «مدیر شایسته ملی» سال 97 که در تالار همایش‌های بین‌المللی وزارت کشور برگزار شد از مدیرعامل هافمن تجلیل به عمل آمد.
  • پنجشنبه 1 فروردین 1398 ساعت 16:57

اجلاس سراسری «مدیر شایسته ملی» روز پنجشنبه 4 بهمن‌ماه 1397 با حضور جمعی از مسئولان عالی‌رتبه، نمایندگان مجلس و مدیران برتر کشور در تالار همایش‌های وزارت کشور برگزار شد. در این همایش کشوری که هر سال به‌منظور پاسداشت مدیران شایسته در سطح ملی برگزار می‌شود از مدیرانی که توانایی و شایستگی ویژه‌ای در زمینه‌های مختلف دارند تجلیل می‌شود. به همین منظور در اجلاس سراسری مدیر شایسته ملی سال 1397 از مهندس محمد حمیدیه، مدیرعامل هافمن تجلیل به عمل آمد.

اجلاس مدیر شایسته ملی سال 1397 و مراسم تجلیل از نخبگان مدیریت ایران پس از انجام ممیزی و احراز صلاحیت با حضور مسئولین عالی‌رتبه کشوری، مدیران گروه متخصصان ایران، کنسرسیوم نخبگان مدیریت ایران، مرکز ملی توسعه کارآفرینی و مدیریت کنفدراسیون برند ایرانی، انجمن مدیران کارآفرین، مرکز پژوهش و آموزش مدیریت ایران و تعدادی از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و کنگره تجلیل از یک‌صد مدیر شایسته در تالار وزارت کشور برگزار شد.

در این اجلاس مهندس محمد حمیدیه، مدیرعامل هافمن با توجه به شاخص‌های تعریف‌شده از سوی اجلاس، ازجمله سوابق مدیریتی، ابتکار و توسعه در تعالی منابع انسانی و میزان کارآفرینی، شایسته تقدیر شناخته و «نشان طلا»، «اعتبارنامه مدیر شایسته ملی» همچنین عضویت رسمی «بنیاد چهره‌های ماندگار ایران»، فدراسیون جهانی اقتصاد، مجمع جهانی اعتبار سنجی مدیران در تراز جهانی و گواهینامه نامه نیک برند از کنفدراسیون برند ایرانی به وی اعطا شد.

برای دیدن فایل کامل پی دی اف کلیک کنید

 

نشریه پنجره ایرانیان-سال یازدهم-شماره 137-138-اسفند97 و فروردین 98

 


ثبت نظر

ارسال