بیست و یکمین دوره نمایشگاه بین ‏المللی ساختمان تبریز برگزار شد

پنجره ایرانیان: نشریه پنجره ایرانیان جهت پوشش خبری بیست و یکمین دوره نمایشگاه صنعت ساختمان تبریز به این محل اعزام شده بود. این نمایشگاه، در 6 سالن شهریار 1 و 2، امیرکبیر، ستارخان، پروین اعتصامی و آذربایجان و از تاریخ 21 الی 24 اردیبهشت از ساعت 15 الی 21 در محل دائمی نمایشگاه بین ‏المللی تبریز برگزار می ‏شد.
  • دوشنبه 10 خرداد 1395 ساعت 9:41

اولین چیزی که نظرها را به خود جلب می کرد، حضور گرم بازدیدکنندگان بود. البته با توجه به صنعتی بودن شهر تبریز، این انتظار وجود داشت که استقبال خوبی از این نمایشگاه صورت گیرد. اما ای کاش ستاد برگزاری نیز برنامه ‏ریزی دقیق ‏تری انجام می‏داد تا در روز نخست نمایشگاه شاهد برخی غرفه ‏سازی‏ ها نمی‏ بودیم؛ ضمن اینکه هیچگاه متوجه نشدیم که چه ضرورتی داشت به خاطر حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، در سالن‏ ها بر روی علاقه ‏مندان تا ساعت 18:30 بسته بماند.

برای مشاهده فایل پی دی اف کلیک کنید.

در بیست و یکمین دوره نمایشگاه صنعت ساختمان تبریز مشکل همیشگی اغلب نمایشگاه های کشور نیز وجود داشت و اکثر غرفه داران از کمبود تبلیغات گلایه داشتند. روشن است که یکی از دلایل صرف هزینه از سوی شرکت ها و حضور در چنین نمایشگاه هایی، اطلاع رسانی همگانی است که قاعدتا باید توسط برگزارکنندگان انجام شود. امیدواریم مسئولان مربوطه از این پس به این موضوع مهم توجه جدی تری داشته باشند.
به ‏هرحال بیست و یکمین دوره این نمایشگاه، به معنای بیست و یک سال تجربه در برگزاری و مدیریت نمایشگاهی است، که کمترین نتیجه این همه سال تجربه، می‏ بایست برنامه ‏ریزی‏ های دقیق در امور مختلف و مدیریت سالن باشد، که متاسفانه این امر چندان محسوس و ملموس نبود. امید است با توجه به حضور گرم شرکت‏ کنندگان و غرفه ‏داران، در سال‏ های آتی این نمایشگاه با مرتفع کردن مشکلات، گامی رو به جلو بردارد.
در ادامه نظر شما را به گفتگوهای کوتاه نشریه پنجره ایرانیان با فعالان صنعت در و پنجره در این نمایشگاه، جلب می کنیم. به همین منظور سه سوال مشترک از غرفه‏ دارن پرسیده شد:
پرسش 1: زمینه فعالیت شما چیست؟ چه محصول جدیدی را به نمایشگاه ساختمان تبریز آورده اید؟
پرسش 2: استقبال بازدید کنندگان چطور بود؟
پرسش 3: عملکرد ستاد برگزاری نمایشگاه را چطور دیدید؟

نشریه پنجره ایرانیان ــ سال نهم ــ شماره 104 ــ خرداد 95


ثبت نظر

ارسال