نشان زرین اعتماد در تالار افتخارات‌هافمن

پنجره ایرانیان: گروه صنعتی میراب پروفیل تولیدکننده شناخته شده و معتبر پروفیل یوپی‌وی‌سی با نشان تجاری‌هافمن نشان زرین اعتماد مشتریان گرفت.
  • دوشنبه 8 تیر 1394

به گزارش پنجره ایرانیان، ” در سیزدمین اجلاس سران و مدیران معتبرترین شرکت‌ها (MITEC 2015) ، نشان زرین اعتماد مشتریان و نشان استاندارد بین المللی کیفیت و اعتبار(QC-SERVICES) از کشورآلمان به گروه صنعتی میراب پروفیل اهدا شد. در مراسم اختتامیه این اجلاس که روز چهارشنبه، سیزدهم اسفند ماه سال 1393 در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، نشان و لوح مذکور به آقای حمدیه مدیرعامل شرکت میراب پروفیل اعطاء گردید. گفتنی است در این اجلاس که با حضور جمعی از بزرگان و مقامات کشوری برگزار شد، در میان شرکت‌ها و سازمان‌های منتخب گروه صنعتی میراب پروفیل تنها شرکت در حوزه تولید پروفیل بود که موفق به دریافت این نشان شد. لازم به ذکر است در متن لوح مذکور که آمده است: خود کفایی، نتیجه و دستاورد سال‌ها پویش و سازندگی در عرصه‌های مختلف اقتصادی است که جز به مدد نگرش مدیرانه و مدیریت جهادی حضرتعالی و همکارانتان امکان پذیر نبوده و نیست. توفیق روز افزون شما را در تداوم این جهاد بزرگ از ایزد منان مسئلت می‌نمایید”
به گزارش پنجره ایرانیان- در این همایش که به مراسم تجلیل از بزرگان صنعت اختصاص داشت، از شرکت میراب پروفیل تولید کننده پروفیل‌های یوپی‌وی‌سی با نشان تجاری‌هافمن تقدیر به عمل آمد. رضا شکری مدیر دفتر تهران میراب پروفیل در خصوص اعطای جایزه به این شرکت گفت: این جایزه گواهینامه ics مربوط به تضمین کیفیت کالا در اجلاس توسعه ملی صنعت ساختمان راه و شهرسازی است. وی در ادامه پیرامون تلاش‌ها و پیگیریی‌هایی که در خصوص دستیابی به چنین جایگاهی به خبرنگار پنجره ایرانیان گفت: از جمله عواملی که ما را از دیگر تولیدکنندگان متمایز کرده است، به طور اختصار به چند بخش تقسیم می‌شوند. که عبارتند از : مشتری مداری ، معرفی پروژه به نمایندگان تحت پوشش، بازدیدهای ادواری از کارخانجات و کارگاه‌های تولیدکننده متقاضی و تحت پوشش، همکاری با کارخانجاتی که دارای صلاحیت فنی تولید پنجره هستند وآموزش‌های لازم به کارگاه‌های تازه تاسیس مانند: چیدمان ماشین آلات ، آموزش مونتاژ و نصب ، اعطای گواهینامه نمایندگی رسمی ، ضمانت 25 ساله.شکری می‌گوید: ارتقا و پیشرفت مستمر کیفی محصولات و خدمات ما، به عنوان مهمترین اصل در صدر فعالیت‌های ما قرار دارد، این خدمات هر شرکت است که سطح کیفی آن را نشان می‌دهد.جهت حفظ و افزایش سهم بازار ما به دنبال شناسایی نیازهای مشتریان هستیم، در صورتی که اگر نظر مشتریان تامین نشود، آنها جای مناسب تری را برای پیدا کردن خواسته‌هایشان جستجو خواهند کرد. این مقام مسئول در شرکت میراب پروفیل تاکید کرد:‌هافمن در راستای تامین خواسته‌های مراجعین و مشتریان خود همواره در جهت پیداکردن راه مناسب متعهدانه در تلاش بوده و به معنای واقعی، با شعار ((مشتری مداری و مشتری محور بودن)) به تعهداتشان عمل کنند.

نشریه پنجره ایرانیان - سال هشتم - شماره 91 - اردیبهشت 94


ثبت نظر

ارسال