پذیرش نمایندگی فعال شرکت دروپنجره‏‌سازی تاپکو

پنجره‌ایرانیان؛ مجموعه تاپکو از سراسر کشور نمایندگی فعال می‌پذیرد.
  • یکشنبه 24 آذر 1398 ساعت 23:46

بنا بر اخبار رسیده از شرکت عمران پرکوک کومش تولیدکننده دروپنجره‌های یوپی‌وی‌سی با برند تاپکو، این شرکت به منظور گسترش بازار و عرضه مطلوب خدمات خود از سراسر کشور نمایندگی فعال می‌پذیرد.

مجموعه تاپکو با پرسنلی مجرب و آموزش دیده و ماشین‌آلات مجهز و با 9 سال سابقه درخشان در صنعت دروپنجره، تلاش کرده تا بهترین کیفیت و قیمت را به مشتریان خود ارائه کند. این شرکت در زمینه تنوع محصولات از جمله پروفیل‌های سری 60 و 70 و کشویی و بازسازی و تمام لمینیت‌ها و پنجره‌های سنتی و انواع خم با پروفیل شرکت‌های ویستابست و وین‌تک، کامل‌ترین مجموعه پروفیل را دارا بوده و تمامی محصولات خود را طبق دفترچه الزلمات فنی شرکت‌های ویستابست و وین‌تک تولید و بالاترین درجه کیفیت را به مشتریان خود عرضه می‌کند.

همچنین، این شرکت تمام محصولات خود را به‌صورت رایگان برای مشتریان بسته‌بندی کرده و برای تمام پروژه‌ها طبق الزام فنی، سوراخ نصب به‌صورت استاندارد در کارخانه زده می‌شود و همچنین این شرکت  جز اولین شرکت‌هایی است که در ساخت محصولات دارای نشان استاندارد بوده و کیفیت محصولات توسط واحد کنترل کیفیت و آزمایشگاه ها بررسی و تایید می‌شود.

گفتنی است، متقاضیان دریافت نمایندگی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت مجموعه تاپکو مراجعه کرده یا با دفتر این شرکت تماس حاصل کنند.

 


ثبت نظر

ارسال