مدیرعامل همارشتن: شرکت‌های دارای استاندارد، کیفیت قابل قبولی دارند

پنجره‌ایرانیان؛ مدیرعامل شرکت همارشتن عنوان کرد: شرکت‌های تولیدکننده پروفیل یوپی‌وی‌سی که دارای گواهی‌نامه استاندارد مرکز تحقیقات هستند، کیفیت قابل قبولی دارند.
  • چهارشنبه 1 بهمن 1399 ساعت 3:24

محسن صفایی در گفتگو با دنیای اقتصاد در خصوص اینکه آیا معیاری برای تشخیص پروفیل باکیفیت برای عامه مردم وجود دارد، گفت: عامه مردم با توجه به اینکه تجهیزات آزمایشگاهی در اختیار ندارند، نمی‌توانند کیفیت محصول را از این طریق بررسی کنند، اما راه‌های ساده‌تری هم وجود دارد.

مدیرعامل شرکت همارشتن خاطرنشان کرد: تولیدکنندگانی که محصولات باکیفیت تولید می‌کنند، از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گواهی‌نامه فنی دریافت می‌کنند و هرساله برای تمدید باید از طرف این مرکز، تولیداتشان مورد پایش مداوم قرار بگیرد. ضمن اینکه در طول سال چند بار بازرسان مرکز تحقیقات به‌صورت سرزده از تولیدات کارخانه بازدید می‌کنند و نمونه‌های مختلف را برای آزمایش می‌برند؛ بنابراین شرکت‌هایی که دارای گواهی‌نامه مرکز تحقیقات هستند، کیفیت درخور اعتنایی دارند.

صفایی در پایان افزود: دارا بودن آزمایشگاه پروفیل توسط تولیدکنندگان هم مورد دیگری است که خیال مصرف‌کننده را می‌تواند راحت کند. به‌طور نمونه شرکت همارشتن علاوه بر اینکه آزمایشگاه تست کیفیت دارد، گواهی آزمایشگاه همکار سازمان ملی استاندارد را داراست و شرکت‌های تولیدکننده پروفیل محصولاتشان را از طریق آزمایشگاه ما تست می‌کنند و نتیجه را در اختیار سازمان ملی استاندارد قرار می‌دهند.

مدیرعامل همارشتن در پایان افزود: امروز چند تولیدکننده که تعدادشان به انگشتان یک دست نمی‌رسد، کیفیتی فراتر از استانداردهای ایران ارائه می‌کنند و در سال‌های گذشته توانسته‌اند گواهی‌نامه رال (RAL) آلمان را نیز دریافت کنند که این گواهی‌نامه نیز از اعتبار ویژه‌ای در صنعت برخوردار است.

 


ثبت نظر

ارسال