کنگره «برند ملی، اقتدار ملی» برگزار شد؛

تقدیر وزیر کار از وین‌تک

پنجره‌ایرانیان؛ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کنگره «برند ملی، اقتدار ملی» از وین‌تک به‌عنوان برند برتر ملی تقدیر کرد.
  • چهارشنبه 13 تیر 1397 ساعت 21:17

کنگره «برند ملی، اقتدار ملی» روز دوشنبه 11 تیرماه 97 با حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد. در این همایش از شرکت آدوپن پلاستیک پرشین (برند وین‌تک) و 100 شرکت و برند برتر ایرانی تجلیل به عمل آمد.

وزیر کار در بخشی از سخنان خود برندسازی را یک فرایند پیچیده اجتماعی برشمرد و تاکید کرد: محصول در کارخانه ساخته می‌شود و برند چیزی است که مشتری می‌خرد. من به‌عنوان وزیر کار و در حوزه مسئولیتم برای رونق این روند و افزایش قدرت خرید ایرانیان کمک خواهم کرد.

ربیعی برند را معادل اعتماد و دارایی نامشهود برشمرد و گفت: برند رابطه معناداری نیز با اقتدار ملی دارد و ما از برندهای خود می‌توانیم برندهای بزرگ ایجاد کنیم و ساخت ایران را اطمینان‌بخش کنیم. با اعتماد داخلی و سرمایه‌های اجتماعی و افزایش دارایی‌های نهفته در خلاقیت ایرانی رابطه معناداری بین برند و اقتدار ملی بروز می‌یابد و پاسخی هم به زورگویی‌های دولت آمریکا خواهد بود.

وی در پایان تاکید کرد:‌ روزهای دشواری را می‌گذرانیم و اما ایمان دارم که جامعه بین‌المللی ناچار می‌شود ما را بازگرداند. لذا برای آن روز باید خود را مقتدر کنیم و با برندهای بالاتر آماده ورود به جهان شویم.

گفتنی است، در پایان این کنگره مهندس زرگر، معاونت بازرگانی وین‌تک به نمایندگی از طرف کاوه خداپرست، مدیرعامل شرکت آدوپن پلاستیک پرشین (وین‌تک) تندیس برند برتر ملی را از دستان دکتر ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دریافت کرد.

 

 

 

 


ثبت نظر

ارسال