بهره‌برداری از کارخانه آلومینیوم تا پایان امسال

پنجره‌ایرانیان؛ نماینده مردم لامرد و مُهر در مجلس شورای اسلامی گفت: کارخانه بزرگ آلومینیوم لامرد تا اسفندماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد که نزدیک به هزار و 700 نفر اشتغال مستقیم ایجاد می‌کند.
  • سه شنبه 24 مهر 1397 ساعت 10:59

سید محسن علوی صبح یکشنبه بیست و دوم مهرماه 97 با اشاره به اینکه کارخانه بزرگ آلومینیوم لامرد تا اسفندماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد که نزدیک به هزار و 700 نفر اشتغال مستقیم ایجاد می‌کند، گفت: درحال‌حاضر در فاز اول این طرح تا پایان سال یک هزار و 100 نفر جذب کارخانه می‌شوند که 800 نفر نیروی دیپلم و فوق‌دیپلم و 300 نفر آن با تحصیلات کارشناسی و بالاتر هستند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برای تأمین برق موردنیاز کارخانه بزرگ آلومینیوم، کارخانه سیکل ترکیبی برای تولید برق از گاز شیرین موجود راه‌اندازی می‌شود که با راه‌اندازی این کارخانه 190 نیروی متخصص مستقیم و 400 نیروی غیرمستقیم در آن مشغول به کار می‌شوند.

علوی در پاسخ به سؤالی در خصوص میزان جذب نیرو کارخانه تولید ورق آلومینیوم در شهرستان لامرد نیز افزود: با راه‌اندازی این کارخانه که نزدیک به کارخانه آلومینیوم در سایت انرژی‌بر است نزدیک به هزار و 400 فرصت شغلی جدید ایجاد می‌شود که مجموع اشتغال در منطقه ما نزدیک به 6 هزار فرصت شغلی است که می‌توان گفت ما به قطب اشتغال فارس تبدیل می‌شویم.


ثبت نظر

ارسال